تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب : ۲۸۴۱۲۹

کسب مقام اول و سوم پرتاب‌گران استان در رقابت‌ باشگاه‌های کشور/ احیا تیم فوتبال جوانان نفت گچساران/ پیروزی تیم واترپلو نفت مقابل نوفلاح در تهران

۱
۰
کبنا ؛خبرهای ورزشی
کسب مقام اول و سوم پرتاب‌گران کهگیلویه بویراحمد در رقابت‌ باشگاه‌های کشور
 
امید محمد محمدی رئیس هیئت دوومیدانی استان از کسب یک مقام سومی و یک مقام اولی ورزشکاران دوومیدانی استان در ماده پرتاب نیزه در رقابت‌های باشگاه‌های کشور خبر داد.
به گزارش کبنا اسپورت، دوومیدانی کاران استان کهگیلویه و بویراحمد به یک نشان برنز و یک نشان طلا در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های کشور دست‌یافتند.
محمدی رئیس هیئت دوومیدانی استان بابیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان گفت:
مرحله دوم رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی استان تهران در مجموعه آفتاب برگزار شد و دو نفر از ورزشکاران هم استانی به مقام سوم و اول پرتاب نیزه کشور دست‌یافتند.
محمدی ادامه داد: در رقابت‌های پرتاب نیزه مرحله دوم رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش آقایان صادق خادمی ورزشکار کهگیلویه و بویراحمد و عضو باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با پرتاب به طول ۶۸ متر و ۶۶ سانتیمتر عنوان سومی و مدال برنز را کسب کرد.
رئیس هیئت دوومیدانی استان در خصوص نتایج بانوان استان در رقابت‌های دوومیدانی باشگاه‌های کشور نیز بیان داشت:
در مرحله نهایی رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش بانوان و ماده پرتاب نیزه با درخشش بانوی ملی‌پوش استان کهگیلویه و بویراحمد همراه بود و سحر ضیایی بانوی پرتاب گر هم استانی عضو باشگاه دانشگاه پیام نور خراسان رضوی با پرتابی به طول ۴۶ مترو ۱۸ سانتیمتر به مقام قهرمانی و مدال طلا دست‌یافت.
امید محمدی اضافه کرد: علی سینا صیادی در مسابقات دوومیدانی پیوند اعضا در جزیره کیش به مدال نقره پرتاب نیزه دست‌یافت.
 
احیا تیم فوتبال جوانان نفت و گاز گچساران
حسن کیامرثی سرمربی تیم فوتبال جوانان نفت و گاز گچساران در پایان آخرین تمرین تیمش جهت رویارویی با شاهین بهمئی گفت: از هر لحاظ آماده برگزاری دیدار فردا هستیم تا با ارائه یک بازی تاکتیکی و تماشایی به هدف خود برسیم.
وی ادامه داد: هدف از تشکیل تیم جوانان پرورش استعدادهای بومی و کمک به تیم فوتبال بزرگ‌سالان است.
علی کریمی سرپرست تیم جوانان نیز در حاشیه تمرین امروز در گفتگو با سایت باشگاه گفت: با کمک مسئولان ورزش نفت و گاز گچساران توانستیم تیم خوب و جوانی را روانه مسابقات کنیم، مطمئن باشید تعداد زیادی از این بازیکنان در سال‌های آینده جزو بازیکنان اصلی تیم بزرگ‌سالان خواهند شد.
گفتنی است، دیدار دو تیم نفت و گاز گچساران و شاهین بهمئی از سری مسابقات لیگ جوانان استان روز یکشنبه ۲۳ مهرماه ساعت ۱۵ در زمین شماره دو نفت برگزار می‌شود.
 
پیروزی تیم واترپلو نفت گچساران مقابل نوفلاح در تهران
در هفته ششم لیگ برتر واترپلو کشور نوفلاح تهران در خانه به نفت گچساران باخت.
در هفته  ششم لیگ برتر واترپلو کشور، تیم واترپلو نفت و گاز گچساران که به مصاف  شهید نوفلاح رفته بود این بازی را به سود خود به پایان رساند.
بر اساس این گزارش، تیم واترپلو نفت و گاز گچساران در استخر ۹ دی تهران به مصاف شهید نوفلاح تهران رفت که در پایان با نتیجه  ۱۳ بر ۷ برابر حریف تهرانی صاحب برتری شد.
 
مسابقات کشتی آزاد قهرمانی در چرام
مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان استان به مناسبت هفته تربیت بدنی با قهرمان تیم کشتی شهرستان چرام به پایان رسید.
تیم کشتی آزاد بزرگسالان چرام به مقام نخست مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان استان دست یافت.
در این مسابقات که با حضور ۳۶  کشتی گیر در سالن ورزشی شهر چرام برگزار شد، پس از  انجام ۷۰ مسابقه، تیم کشتی چرام به مقام اول دست یافت، تیم کشتی یاسوج دوم شد و گچساران به مقام این دوره از مسابقات دست یافت.
در قسمت انفرادی این مسابقات در وزن  کیلو گرم ۵۷ فرشید چمن از یاسوج به اول دست یافت. میثم  باغ سخا  از بهمئی  دوم و  محسن سالاری از چرام سوم شد.
در وزن ۶۱ کیلو گرم میلاد مسلمی دوست از یاسوج اول شد، عابد آویزه  از چرام دوم و محمد اکبری نژاد  از گچساران سوم شد.
در وزن ۶۵ کیلو گرم ایمان اسد روز از چرام به مقام اول دست یافت، مهرداد فتاحی نژاد از گچساران دوم شد و هاشم جبیره ازبهمئی سوم شد.
در وزن ۷۰ کیلو گرم احسان دهش از گچساران اول شد، مهرداد بهنامی از چرام و  پوریا  همتینان نسب از سوق دوم و سوم شدند.
در وزن ۷۴ کیلو گرم امید ولی پور از یاسوج به مقام اول دست یافت، علی آروانه از چرام و  حسین به رز از گچساران در مکانهای دوم و سوم این رقابت دست یافتند.
دروزن ۷۹ کیلو گرم هاشم نوذرکیا از چرام با برتری مقابل حریفان به مقام برتر دست یافت. فرشید احمدپور از سوق و میثم کاویانی از گچساران  در سکوی دوم و سوم این وزن قرار گرفتند.
در وزن ۸۶ کیلو گرم آرش هادی پور ازسوق به مقام اول   دست یافت، حمید رودشتی از چرام دوم شد و مهدی چمن از یاسوج سوم شد.
در وزن ۹۲ کیلو گرم نوید رواق از یهمئی، آرمان پرویزی از چرامو  عیسی آذر بخشی از به ترتیب در مکانهای اول تا سوم قرار گرفتند و در وزن ۱۲۵ کیلو گرم بهمن یاری از گچساران اول شد، حافظ مظاهری از سوق دوم و مرتضی اکبری از چرام بر سکوی سوم جا گرفت.
این مسابقات زیر نظر هیئت کشتی استان و با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام برگزار شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شریف
Iran, Islamic Republic of
درود بر دوومیذانی که حفظ آبرو میکند ولی دریغااز مدیریت ورزش در استان
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
1