تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۶
کد مطلب : ۲۸۲۴۶۷

همایش مدیران و راهبران آموزشی و تربیتی در گچساران برگزار شد+تصاویر

۰
کبنا ؛همایش یک روزه ی مدیران،معاونین، مدیر آموزگاران و راهبران آموزشی و تربیتی شهرستانهای گچساران، باشت  و بهمئی با حضور معاون آموزش ابتدائی اداره کل استان کهکیلویه و بویراحمد، رئیس آموزش و پرورش گچساران، روسای اداره دوره اول و دوم آموزش ابتدایی استان در دبیرستان شاهد شهید جهان آرا گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز؛در ابتدای  همایش سید ظهیر الدین پورالحسینی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران در سخنانی قیام امام حسین علیه السلام را در راستای اصلاح حکومت پیامبر دانست و کار مدیران محترم مدارس را در اصلاح رفتار دانش آموزان ابتدائی بسیار مهم دانست.
وی در کنار الگوبرداری از قیام حسینی در اصلاح امور، سازماندهی، مدیریت به روز و کارآمد، کنترل و ارزشیابی را از اصول اساسی مدیریت  دانست.
پورالحسینی مدیران  را نقطه ی شروع   خلاقیت و تغییر  در مدارس دانست  و از آنها  خواست  خلاقیت و نوآوری ، تغییر و به روز شدن را از خود و بعد، از کلاس درس شروع کنند تا خلاقیت و نوآوری در جامعه نهادینه شود.
پورالحسینی در پایان  " عشق  و خلاقیت " در مدارس را زمینه ساز  جذب دانش آموزان به کلاس و درس بیان نمود.
در ادامه علی شیر زهرایی معاون آموزش ابتدائی اداره کل استان کهکیلویه و بویراحمد در سخنانی  نقش "راهبران آموزشی و تربیتی" را   در فرآیند آموزش مقطع ابتدائی  بسیار  مهم  دانست.وی در ادامه خواستار درگیری  مدیران مدارس در طرح هایی چون " جابر بن حیان "  و " شهاب " شد تا بیش از پیش با روند و چگونگی  کار معلمان در این راستا آشنا شده و حلال مشکلات معلمان و دانش آموزان و رسیدن به نتایج مطلوب در این طرح ها باشند.
وی بیان داشت طرح هایی مثل " کرامت " نیازی به پوشه نداشته و خود معلمان بایستی با  خلاقیت این طرح را اجرا نمایند.
محمد شهبازی معاون آموزش ابتدائی شهرستان گچساران در سخنانی چالشهای نظام آموزشی همچون تعدد طرح ها، سازماندهی و کمبود نیروی انسانی را مطرح نمود و مهمترین مسئولیت آموزش ابتدائی را تربیت و آموزش نسل آینده ساز ایران اسلامی مطرح و عنوان کرد: متأسفانه برخی از طرح های دست و ‌پا گیر  به این روند خلل وارد می کند‌.
قلی زاده رئیس  اداره تکنولوژی و گروه های  آموزشی اداره  کل در سخنانی طرح‌ها و برنامه های مربوط به دوره تکنولوژی از جمله " درس پژوهی "  و " جابر بن‌حیان "  را تشریح و تبیین نمود.
در ادامه  زابلی رئیس اداره دوره  اول و کرمی رئیس اداره  دوره  دوم آموزش ابتدائی استان، در سخنانی به  طرح و  تبیین برنامه های دوره اول و دوم  همچون انسداد بی سوادی، سنجش نو آموزان، پیش دبستانی، طرح شهاب و توصیفی پرداختند و بر نقش و اهمیت " راهبران آموزشی و تربیتی "در فرآیند آموزش و پرورش   در مقطع ابتدائی  تاکید  نمودند.
گزارش: حبیب قلندری
 

 
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1