تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۲
کد مطلب : ۲۸۰۶۵۳

افزایش ۸ درصدی روستاهای تحت پوشش آب

۰
کبنا ؛مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه وبویراحمد گفت: در ۴ سال اخیر شاخص روستاهای تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه وبویراحمد از ۵۴ درصد به ۶۱٫۶ درصد رسیده است.
فیض اله پاسره با اعلام این خبر اظهار داشت: در دولت یازدهم قریب به ۷۰ پروژه آب‌رسانی با پوشش ۲۵۷ روستا و بااعتباری بالغ‌بر ۴۳۰ میلیارد ریال در استان عملیاتی شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: با اجرای این پروژه‌ها، شاخص بهره‌مندی جمعیت روستایی استان از آب آشامیدنی سالم با صعود ۴٫۱۴ درصدی از ۶۸٫۱۵ به ۷۲٫۲۹ ارتقاء پیدا کرد.
وی گفت: از سویی برنامه‌ریزی برای جذب درآمد هم برای مدیریت شرکت و خدمات‌رسانی بهتر به مردم و هم القای ارزش و اهمیت آب به‌عنوان کالایی اساسی که باید در مصرفش نهایت صرفه‌جویی را داشت، در اولویت بود و امروز دوره وصول مطالبات از ۴۱۵ روز سال ۹۲ به کمتر از ۱۸۵ روز در سال ۹۶ رسیده است.
پاسره بیان داشت: در سال ۹۵ از محل صندوق توسعه ملی نیز قریب به ۳۸ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های عمرانی به استان اختصاص یافت که در این راستا ۱۸ مجتمع بزرگ آب‌رسانی و ۷ پروژه تک روستایی برای ۴۸۰ روستا با جمعیتی بالغ‌بر ۱۰۷ هزار نفر تعریف و عملیاتی شد و یا در آینده نزدیک شروع خواهد شد.
مدیرعامل آبفای روستایی استان خاطرنشان کرد: سلامت آب از دیگر حوزه‌های مهم و اولویت‌دار شرکت در سال‌های اخیر بود که در همین راستا استفاده از روش نوین گندزدایی آب با نصب ۲۳ دستگاه الکترولیز نمک طعام در سطح استان و ایجاد بزرگ‌ترین و مجهزترین آزمایشگاه تخصصی آب در میان شرکت‌های آبفای روستایی بااعتباری بالغ‌بر ۱۵ میلیارد ریال انجام شد.
فیض اله پاسره خاطرنشان کرد: توجه به فرمان‌ها اقتصاد مقاومتی و کاهش هزینه‌ها و همچنین مقابله با زمینه‌های فساد در شرکت نیز به جد پیگیری شد و برون‌سپاری خدمات و بخشی از نیروی انسانی، برون‌سپاری خرید موردنیاز پروژه‌ها، کاهش هزینه‌های جاری و همچنین مدیریت پست‌های برق و از مدار خارج کردن مراکز غیرضروری، حذف فیش‌های کاغذی تنها بخش‌هایی از اقدامات شرکت در این راستا بود.
مدیرعامل شرکت آبفای روستایی ضمن اشاره به لزوم تجهیز شرکت‌ها به فناوری‌های نوین، گفت: برای اولین بار در استان امکان قرائت، صدور قبض و پرداخت درب منزل برای روستائیان استان فراهم شد و هم‌اکنون ۴۳ آبدار وظیفه قرائت آنلاین در استان را دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1