تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۰
کد مطلب : ۲۷۶۱۷۵

بانوی جودوکار ملی‌پوش استان عازم رقابت‌های بین‌المللی/ انعقاد تفاهم‌نامه ورزش و جوانان با زندان‌های استان/ اعزام تیم بسکتبال استان به رقابت‌های قهرمانی

۰
کبنا ؛خبرهای ورزشی
انعقاد تفاهم‌نامه ورزش و جوانان با زندان‌های استان
علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان از انعقاد تفاهم‌نامه با مدیرکل زندان‌های استان خبر داد.
در جهت توسعه زیرساخت‌های ورزش همگانی، تفاهم‌نامه‌ای بین ورزش و جوانان استان و اداره کل زندان‌های استان منعقد گردید.
سید محمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان در جلسه مشترک مدیران و معاونین دو دستگاه که در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، ضمن تبریک هفته‌ی دفاع مقدس و تسلیت دهه محرم، خواستار تلاش برای توسعه ورزش در زندان‌های استان شد.
علوی بر فرهنگ‌سازی آحاد مردم و جامعه در دوری از تشنج و ناهنجاری‌های اجتماعی تأکید کرد و از رسالت دستگاه ورزش و جوانان استان در ایجاد امکانات و زیرساخت‌های ورزش همگانی خبر داد و خواستار استفاده بهینه از ظرفیت‌های دستگاه ورزش و جوانان و اداره کل زندان‌های استان در جهت بهبود فضا و امکانات ورزش همگانی در جامعه و محیط‌های زندان‌ها شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان از شهرداری و شورای اسلامی را بازوان اداره کل در جهت توسعه ورزش همگانی در جامعه دانست و خواستار حمایت بیشتر دستگاه و مسئولین از ورزش استان در توسعه زیرساخت‌های ورزش همگانی شد.
مدیر ارشد ورزش و جوانان استان تشکیل هیئت‌امنای مجموعه دولت‌آباد را یکی از کارهای خوب و مؤثر در بهبود وضعیت این مجموعه ورزشی ذکر کرد و ضمن تشکر از مدیرکل اداره زندان‌ها و معاونین در برگزاری این نشست، بر تعامل بیشتر دو دستگاه تأکید کرد.
اسماعیل جمیاری مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان ضمن تشکر از برگزاری این نشست، زندان را شهر کوچک دانست و ورزش، بهداشت و درمان را سه عامل مهم و ضروری در زندان‌های استان کرد.
جمیاری از انعقاد تفاهم‌نامه اداره کل زندان‌های استان با ادارات آموزش‌وپرورش، نهضت سوادآموزی، فنی و حرفه‌ای، بهزیستی استان، سازمان اوقات و امور خیریه، سازمان تبلیغات استان، کتابخانه‌های استان خبر داد و کارکنان، پرسنل و زندانیان را سه گروه هدف اداره کل زندان‌های استان در تأمین امکانات و خدمات ورزشی برشمرد.
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان ورزش را مقوله مهم دانست و از اجرای ورزش صبحگاهی ویژه کلیه کارکنان، پرسنل و زندانیان خبر داد و از حمایت مدیرکل ورزش و جوانان استان در توسعه ورزش همگانی در بین زندانیان و انعقاد تفاهم‌نامه تقدیر کرد.
در پایان این جلسه تفاهم‌نامه بین دو دستگاه ورزش و جوانان استان و اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان در پنج ماده منعقد گردید.
جمیاری برگزاری المپیاد ورزشی ویژه زندانیان با حمایت ورزش و جوانان استان در روزهای ۲۸ تا ۳۰ شهریورماه گامی مهم در جهت ایجاد شورونشاط بین زندانیان دانست و گفت: با حمایت دستگاه ورزش استان المپیاد ورزشی در رشته‌های فوتسال، دارت، تنیس روی میز، شطرنج، کشتی، بدمینتون در دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.
 
اعزام تیم بسکتبال جوانان استان به رقابت‌های قهرمانی

علی پور رئیس هیئت بسکتبال استان از اعزام تیم جوانان استان به رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد.
به‌منظور شرکت تیم جوانان استان در رقابت‌های قهرمانی کشور، تیم بسکتبال جوانان استان عازم این رقابت‌ها شد.
میثم علی پور رئیس هیئت بسکتبال استان بابیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان ضمن تشکر از حمایت‌های علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان از این رشته المپیکی و دانشگاهی بیان داشت:
رقابت‌های بسکتبال جوانان کشور از ۲۸ شهریورماه لغایت ۲ مهرماه به میزبانی استان گلستان در شهر گرگان برگزار می‌شود و تیم جوانان استان در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.
رئیس هیئت بسکتبال استان در خصوص نفرات اعزامی تیم بسکتبال جوانان استان گفت: مهران چترآذر، امید انصاری، پیمان خستوانه، اشکان زبیدی زاده، علی آرام بن، فرنام قنبری، پاشار قباد پور، داوود نیک مرام، محمد رضا والی، علی‌صدر زاده، محمدجواد شاهی، سبحان دهیم، جواد جوکار و علی چراغی نفرات تیم اعزامی به این مسابقات می‌باشند.
علی پور ادامه داد: سجاد گودرزی به‌عنوان سرمربی، محمد مردانی به‌عنوان مربی تیم را هدایت می‌کنند و محمدحسین رئوفی از پیشکسوتان ورزش بسکتبال به‌عنوان سرپرست این تیم است.
رئیس هیئت بسکتبال استان در پایان اظهار امیدواری کرد با تلاش بازیکنان و کادر این تیم، شاهد کسب نتایج خوب و درخشان تیم بسکتبال جوانان استان در این رقابت‌ها باشیم.
 
کشتی‌گیر نونهالان استان در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی کشور
سلیمانی رئیس هیئت کشتی استان از حضور کشتی‌گیر نونهالان استان در اردوی تیم ملی کشتی نونهالان کشور خبر داد.
علی سلیمانی رئیس هیئت کشتی استان بابیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان ضمن تشکر از حمایت علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: اردوی تیم ملی کشتی نونهالان کشور از ۲ لغایت ۷ مهرماه به میزبانی استان خوزستان و در شهر شوش دانیال برگزار خواهد شد و امیرحسین محمدی کشتی‌گیر ملی‌پوش هم استانی از سوی فدراسیون کشتی به این اردو دعوت‌شده است.
سلیمانی افزود: این اردو در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان برگزار خواهد شد و امیرحسین محمدی به‌عنوان تنها کشتی‌گیر استان در این اردو حضور خواهد داشت.
رئیس هیئت کشتی استان حضور ملی‌پوشان در اردوهای تیم‌های ملی را زمینه رشد و شکوفایی و ارتقای و ایجاد شورونشاط بین کشتی‌گیران دانست و اظهار امیدواری کرد این کشتی‌گیر بتواند با درخشش در این اردو، عضو ثابت تیم ملی کشتی نونهالان کشور در مسابقات آسیایی باشد.
 
بانوی جودوکار ملی‌پوش استان عازم رقابت‌های بین‌المللی
بانوی جودوکار ملی‌پوش استان کهگیلویه وبویراحمد عازم تورنمنت قرقیزستان شد.
بانوی ملی‌پوش جودو استان کهگیلویه وبویراحمد با تیم ملی جودو بانوان عازم تورنمنت بین‌المللی در کشور قرقیزستان شد.
بانوی ملی‌پوش جودو بانوان استان کهگیلویه وبویراحمد با تیم ملی جودو بانوان عازم تورنمنت بین‌المللی شد.
تیم ملی جودو بانوان کشور متشکل از طاهره آذر پیوند از استان کهگیلویه وبویراحمد، دینا آقایی، فاطمه برمکی و مهیا اکبری عازم مسابقات و تورنمنت بین‌المللی قرقیزستان شد.
تورنمنت بین‌المللی قرقیزستان از ۲ الی ۷ مهرماه به میزبانی شهر بیشکک قرقیزستان و با حضور بانوان جودوکار کشورهای مختلف برگزار خواهد شد.
طاهره آذر پیوند بانوی ملی‌پوش جودو کشور از استان کهگیلویه وبویراحمد در وزن ۵۲-کیلوگرم در این رقابت‌ها حضور دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

با رفتن ترامپ و جايگزين شدن بايدن اين فرصت در اختيار ماست تا نتيجه سي ماه زحمت و رنج ...
واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

مذاکره کننده سابق هسته ای در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در یکی از این پیام های ...
رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

غلامحسین دوانی معتقد است: در ایران با وجود تصویب قانون سوت‌زنی اما هنوز عدم اعتماد افراد ...
1