تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۷
کد مطلب : ۲۷۵۹۹۴

«خادمی» زاگرس‌نشین و برنامه‌محور و برای لرستان خوب است

۲
۰
کبنا ؛

استاندار سابق لرستان گفت: در پروسه آوردن بخش خصوصی به لرستان هزینه سنگینی دادم و گروهی به من تهمت و افترا زدند که همه را حلال می‌کنم.


به گزارش کبنا، هوشنگ بازوند عصر امروز در آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان که با حضور وزیر کشور در سالن آمفی‌تئاتر استانداری لرستان برگزار شد اظهار کرد: از عنایات رهبر معظم انقلاب نسبت به استان لرستان تشکر می‌کنم چون وحدتی که در استان به وجود آمد با محوریت نماینده ولی‌فقیه بود و شاهد آن بودیم که پرچم‌دار وحدت و همدلی در استان آیت‌الله میرعمادی بود.

وی به اقدامات انجام‌شده خود در سمت استانداری لرستان در چند وقت اخیر اشاره و بیان کرد: یک ماه پیش با ستاد بنیاد برکت ۷۰۰ میلیارد تومان تفاهم‌نامه امضا کردیم که طی ۳ سال اجرایی می‌شود.


استاندار سابق لرستان مردم لرستان را شریف، نجیب کم‌توقع برشمرد گفت: یکی از استان‌هایی که وزیر کشور به آن همواره توجه داشت لرستان بود به آن توجه داشت ما بودیم.

 وی خاطرنشان کرد: در این مدت اعضای شورای تأمین استان به‌شدت نسبت به امنیت و مسائل استان حساسیت داشتند و دیدیم که با اقدامات صورت گرفته تنها دوره‌ای که خون از دماغ کسی نیامد در انتخاباتی این دوره بود که برگزار شد و در این راستان اعضای شورای تأمین مانند کوه استوار استان را پشتیبانی کردند.

بازوند گفت: در این مدت خیلی‌ها منتقد من بودند که نقد آن‌ها سازنده بود و استفاده کردم.

وی اظهار کرد: در این مدت چهار سد در لرستان افتتاح شد و ما برخی اوقات همراه با خبرنگاران ساعت نصف شب از این پروژه‌ها بازدید داشتیم که این کار جزء عشق و علاقه خبرنگاران به استان نبوده است.


استاندار سابق لرستان بیان داشت: با اقدامات صورت گرفته و برگزاری جلسات ستاد تسهیل که روز گذشت نود و ششمین جلسه آن در استان برگزار شد توانستیم مقام پنجم کشور در بحث رونق تولید را کسب کنیم.

وی ادامه داد: برای اینکه سالانه ۲۵ هزار شغل در لرستان ایجاد شود باید سالانه ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان صورت گیرد که این کار توسط دولت به تنهایی امکان‌پذیر نبوده و بخش خصوصی باید سرمایه‌گذاری کند.

بازوند به انتصاب استاندار جدید لرستان اشاره و عنوان کرد: خادمی زاگرس نشین است و برنامه محور بوده و قطعاً این انتخاب برای لرستان خیلی خوب است.

وی بار دیگر به برخی اقدامات صورت گرفته در استان طی ۴ سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: سال ۹۲ دریاچه خشک شده کیو را احیا کردیم و خرم‌آباد را از معبر گرشگری به مقصد گردشگری تبدیل کردیم و جزو ۷ شهر برتر گردشگری شدیم که کاری بی‌سابقه بود.

استاندار سابق لرستان گفت: هزار و ۴۴۶ روز در لرستان کار کردم و تنها ۴ جمعه تعطیل داشتم و هیچ تعطیلی را نبوده که سرکار نباشم.

وی ادامه داد: در این مدت در پروسه آوردن بخش خصوصی به لرستان هزینه سنگینی دادم و گروهی به من تهمت و افترا زدند که همه را حلال می‌کنم.

بازوند گفت: یک گروه دیگر  نقل قول غیر واقعی از من زدند که حلال می‌کنم ولی فراموش نمی‌کنم.

 


مجمع نمایندگان قطعاً به خادمی کمک می‌کنند

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بیکاری مهم ترین مشکل لرستان است و باید آمار ایجاد اشتغال در این استان دقیق مورد بررسی قرر گیرد.

به گزارش کبنا، سید حمیدرضا کاظمی در مراسم تودیع و معارفه استاندار لرستان با اشاره به فرازی از دیدگاه های امام علی در رابطه با مدیریت اظهار داشت: انتظار داریم که استاندار مشی اعتدالی دولت روحانی را در استان سرلوحه کار خود قرار دهد و از توانمندی های استان و از دلسوزان در حوزه مدیریت استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه مشکل اصلی مردم لرستان بیکاری است و انتظار می رود به شعار امسال که بحث تولید و اشتغال است توجه ویژه ای شود و از همه ظرفیت های استان برای مبارزه با فقر و بیکاری بهره مند شویم گفت: باتوجه به پتانسیل های ویژه استان که دارای نیروهای متخصص، منابع غنی معدنی، منابع سرشار آب، ظرفیت های کشاورز ی و طبیعت زیبا و توسعه متوازن در استان را انتظار داریم.

 نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم لرستان در همه صحنه های انقلاب و دفاع مقدس حضور داشته اند گفت: به طور حتم مجمع نمایندگان کمک می کنند به استاندار که بیش از پیش به مردم خدمت شود.

کاظمی با اشاره به اینکه باید وضعیت اشتغال استان، آمارها و ... بررسی شود گفت: رفع موانع سرمایه گذاری خارجی، پیگیری حق آبه استان باید در دستور کار قرار گیرد و استفاده از ظرفیت های مدیریتی، تعامل با مجمع نمایندگان، دانشگاه ها و روحانیت به طور ویژه در دستور کار قرار بگیرد.

وی یادآور شد: این جلسه باید در سالن بزرگتری برگزار می شد که همه صاحب نظران حضور داشته باشند و بیش از این مردم در جریان قرار می گرفتند.


نام شما

آدرس ايميل شما

از همین حوالی
Iran, Islamic Republic of
خیلی برای ک و ب خوب بود برای لرستان هم موثر خواهد بود.
ياسيچ
Iran, Islamic Republic of
اخ سی لرستان؛..
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
1