تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب : ۲۷۵۸۷۷

در دفاع از مطلب «جدایی ما از «سی موسی»»

۲۱
۰
کبنا ؛اسماعیل مدبرمقدم
(سلام ککی بی نوم و نشونوم) امیدوارم حالت یا حالتان خوب باشد، زمانی که مرد جنگی وارد میدان نبرد می‌شد رجز می‌خواند و با فریاد افتخار آمیز به معرفی خودش می‌پرداخت.
(کر خوب) چقد هم اشعار علی رضا قزوه ضعیف هستند که کتاب‌هایش بیشترین فروش را در میان کتاب‌های شعر دهه‌های اخیر داشته‌اند، بخصوص آن بخش از کتاب‌های شعری که طبل رسوایی فتنه گران ۸۸ را می‌سرود.
(عزیز بی نشونوم) وقتی که صدایی بلند می‌شود در نطفه خفه می‌کنند و فریادشان بلند است که پناه می‌برند به خدا از بستن دهان‌ها و شکستن قلم‌ها پس باید به زبان طنز و بعد از رفتن‌ها گفت چرا که بستن دهان‌ها و شکستن قلم‌ها برای تفکری که می‌گوید مدیران خادمان مردم نیستند دور از انتظار نیست.
(ککی نویسندم) از عزت بویراحمد نوشتی، همان کلید واژه ای که عزت طلبان در گذشته نچندان دور بر سر دست گرفته بودند، همان عزت لگدمال شده ای که هم مسلکانتان به هر طریقی که بود به پرتگاه سقوط کشانده و به شکم و سر و صورتش لگدها زدند، همان عزتی که در رفتن یا آمدن والی جدید نمی‌تواند نقشی ایفا بکند و بزرگان شما قلم به دست وامصیبتا سر می‌دهند که اگر دو نماینده دیگر درانتصاب استاندار جدید بی خبر بودند و جالب اینجاست که در عزل و نصب‌ها آنقدر دیده نشده‌اید که گلایه‌ها به رئیس دولت می‌نویسید.
(ککی بی نوموم) برای هیچ کس در هیچ طایفه ای سخت نیست که آدم‌های خوب زیاد باشند بلکه افتخار می‌کنند، اما واقعاً برای هر عزت طلبی سخت است که گرگ با لباس میش در میان مردم دیده شود و شر در لباس خیر ظاهر شود.
(کر قلم ودهس) در بخشی از مطلب نام خادمی و نیکزاد را در کنار هم آوردی، دو نام متضاد که هرگز نمی‌توانند در کنار هم بگنجند، مثل اینکه بنویسی (کم کار) (پرکار) (خادم مردم) (حاکم مردم) در ضمن در طایفه ای که آدم‌های خوب زیاد باشد عزل و نصب‌ها بی سرو صدا انجام می‌شود.
(ککی بی نوم) اینکه یک نفر هیئت علمی دانشگاه باشد آپارتمان و حقوق خوب داشته باشد و مطالبه گرحق مستضعفین باشد بد نیست، زمانی مسئله از زمین انقلاب اسلامی خارج می‌شود و افتضاح به بارمی آورد که هیئت علمی دانشگاه باشی آپارتمان و ماشین و حقوق نجومی داشته باشی و نه تنها به فکر محرومین و مستضعفین نباشی بلکه تفکرت این باشد که آن‌ها در زیر شنی‌های توسعه و پیشرفت له بشوند تا حقوق‌های نجومی سر به فلک بگذارند و طبقه‌های آپارتمان‌ها از ۱۰ به ۱۰۰ برسد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سلام بر اسماعیل مدبر هم کلاسی خوب
مختار ولایت
Iran, Islamic Republic of
گذشته از نگاه های سیاسی ،خادمی ضعیف ترین استانداردتا حالا بوده و هرگز قابل مقایسه با نیک ازاد نیست زیرا نیک زاد درطی یک سالی که در این استان بود پروژه هایی برای استان تعریف و شروع کرد که هر چند بعد از ایشان بایکوت شدند اما نشان داد که در این استان می توان کارهای بزرگی انجام داد. اتمام هرچه سریعتر جاده دهدشت پاتاوه -چهار خطه کردن جاده یاسوج پاتاوه -راه اندازی بیمارستان شهید جلیل-اتمام پل بشار ۳- ساخت پل بیمارستان امام سجاد-ساخت پل جاده یاسوج -اصفهان در مهریان-اتمام استادیوم جدید شهریاسوج-تبدیل ورزشگاه تختی به پارکینگ دو طبقه و فضای تجاری نمونه ای از عمملکرد اقای نیک زاد بود که نشان از توانمندی یک مدیر استانی داشت که خادمی و استاندار قبلی بعد از ۶ سال نتوانستند حتی یکی از این طرح ها را به پایان برسانند.
ناظر
Iran, Islamic Republic of
خدایی خودت میدونی چی نوشتی مسئئئئول محترم کبنا لطف کنید مطلبی که به درد مردم بخوره چاپ کنید نه هر مطلب .
مسلمان2
Iran, Islamic Republic of
کرو د. یادداشت در یادداشته دراوردیته، یه استانداری اومه زحمت کشی هرچقد در توانش بی کار که ضعفلشم بر کسی پوشیده نیست. تا دیگ همتو.. بیت تا ره وابیته ما ظلم بر نمی تابیم و از عاشورا درس آزادگی یاد گرفته ایم؟

حکایت ایشا جماعت حکایت توابینه وقتی کار از کار گذشت یادتون افتاد که باید . رو بذارین کنار
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
خداییش خودتون را مسخره کرده اید لطفا اگه راست میگید می دونم شماره همراه همدیگر را داری یه لحظه شماره گیری کنید و تا میتونید به هم بگید تا خسته بشید من فقط میتونم بگم این کارها فقط برای خودنمایی است
فردا
Iran, Islamic Republic of
پکن.. نومه
سید
درود
همشهری
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین استاندار بود اگر کارنامه ای که خودش اظهار داشته مطالعه کنید و شاید .. استاندار چرا که ادعای کاهش بیکاری دراستان را دارد و ضعیف ترین مدیر بخاطر چینش مدیران ایشان
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
احسن . لذت بردم .
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
پاراگراف اخرت رو خوشم اومد ازش .تکنوکرات های نو کیسه تفکرشون رو سالهاست به مردم تحمیل میکنند .
Iran, Islamic Republic of
وای بر ما با این مسئولین استانی مون...
لوداب
Iran, Islamic Republic of
که ب..
Iran, Islamic Republic of
اسماعیل جواب تلفن هایت رابده
برودرست را بخون
رهی
Iran, Islamic Republic of
خادمی تو ۴ سال یه بیمارستان و یه پل نیمه کاره رو نتونست تموم کنه... حالا پاشده خودش و موحد پور و دار دستش پا شدن رفتن لرستان... فک کردن لرستانم مثل کهگیلویس
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
به بزرگی خادمی کم حسادت کنیدبرادر...یوسف مرادی یک ساداتی ودکترخادمی هم یک ساداتی...اگرخادمی کارنامه نداشت بازاستاندارنمیشد....برادرمدبرارزوداشتی یک بخشداربودی
با نوم و نشون
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر ای قلم کوتاه و زیبا
باشتی
Netherlands
من متاسفم برای .. قلم بدست مثل .. که ادعای روشنفکریش هم میشه. قلم زدن های امثال این... برای پر.. صورت میگیره نه ..
. لباس دانایی بپوشد و ژست روشنفکری بگیرد نتیجه اش می شود همین.
نیکزاد همان کسی بود که قصر استانداری، ساختمان مسکن و شهرسازی و ان همه خسارت را در تپه استانداری از.. به بار اورد تا با کلی هزینه توانستند علاوه بر خسارت ان همه ساختمان.. را امسال پاک کنند، ان وقت .. هنوز تصور می کند نیکزاد بهتر است از خادمی.
نیکزاد به واسطه . برادرش برای تمرین مدیریت به استان مظلوم ما فرستاده شد و در مقایسه با دکتر خادمی از نظر عمرانی در استان، حرفی برای گفتن هم نداشت، ولی چون از.. رسیده بود خیلی خوب ازش دفاع می کنند
کارمند
سلام .متاسفانه این حنا دیگر رنگی ندارد .اجازه دهید یک آدم مستقل ارزیابی کند ..ه همه مسلک و راه و روشتان را می دانند
کشاورز
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی نوشتی اسماعیل جان/ کم کارترین استاندار که حتی ۴ پروژه ملی رو نتونست تموم کنه
اميرحسين
Iran, Islamic Republic of
احسنت واقعا دمت گرم به دریا رفته میداند مصیبت های دریا رو
بهزاد هاشمی کو ه سرک
Iran, Islamic Republic of
استانداری از ای بی حالی وبی خیالی تا بحال نیاشتیم.
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1