تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب : ۲۷۵۳۲۸

اولین اظهارات استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر کشور

۳
۰
کبنا ؛استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای توسعه استان راهی جز جذب سرمایه‌گذاری نداریم.
به گزارش کبنا، علی‌محمد احمدی در شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد و درمراسم معارفه خود اظهار کرد: در سال ۷۰ وارد وزارت کشور شدم و بعدها در سایر وزارتخانه‌ها بودم و سپس نماینده مردم در مجلس بودم و بعد از نمایندگی در وزارت نفت مستقر شدم.

وی با بیان اینکه دل کندن از تهران یک مقدار برایم سخت بود، عنوان کرد: ولی وقتی به استان آمدم احساس کردم به خانه خود بازگشتم.
استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: نا آشنا با زاگرس بزرگ و استان پر افتخار کهگیلویه و بویراحمد نیستم و با نخبگان حوزه‌های مختلف این استان آشنایی دارم.
احمدی بیان کرد: از این فرصت خدمت در نظام و اعتماد دولت استفاده و سعی می‌کنم رضایت خالق و مردم را به دست آورم.
وی با بیان اینکه حاشیه‌نشینی رنج‌آور و جاده‌ها سخت گذر است ادامه داد: تا رسیدن به هدف مطلوب مدنظر مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری فاصله است.
استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد موقعیت کهگیلویه و بویراحمد را ویژه دانست و افزود: مطابق با پتانسیل‌های موجود از جمله آب و گردشگری برنامه‌های کاری خود را تدوین می کنم.
احمدی تاکید کرد: تقویت زیرساختها در دستور کار بوده و سعی می‌کنیم استان را به جایگاه خودش در زمینه توسعه برسانیم.
وی خواستار تلاش برای رشد ظرفیتها شد و گفت: از هیچ تلاشی برای تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری که رئیس جمهوری نیز بر این مهم تاکید دارد, دریغ نمی‌کنم.
استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: برای توسعه استان راهی جز جذب سرمایه‌گذاری نداریم که امیدوارم با مشارکت مردم و بخش خصوصی و همکاری مدیران بتوانیم به افق پیش‌بینی شده در کمترین زمان ممکن برسیم و با بهره گیری از تمام فرصت ها و سلایق تمام توانم را برای رشد و توسعه استان زرخیز کهگیلویه و بویراحمد به کار می‌گیرم.
وی گفت: از خدا می‌خواهم که اعتماد دکتر روحانی و لطف رحمانی‌فضلی را جبران کرده و رضایت مردم را جلب کنم.

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که مسیرهای استان‌های زاگرس صعب‌العبور است اما ظرفیت‌ها زیاد است افزود: راهی که برای مطلوب داریم بسیار زیاد است و تا رسیدن به هدف مطلوب فاصله داریم.
وی گفت: استان ظرفیت‌های زیادی در زمینه‌های مختلف دارد و چون نتوانستیم ارتباط را با محیط پیرامون برقرار کنیم نتوانسته‌ایم از ظرفیت‌های استان‌های هموار و برخوردار استفاده کنیم.
احمدی خاطرنشان کرد: نیازمند تلاش زیاد و تقویت زیرساخت‌ها هستیم و باید موانع و مشکلات را برطرف کرده و تلاش کنیم استان به جایگاه واقعی خود برسد.
وی در ادامه افزود: همه باید دست به دست هم داده و با هم‌افزایی و فهم مشترک در خدمت مردم باشیم و در دیدار از محرومین برطرف کنیم و اعتماد مردم را با خدمت خود تقویت کنیم و من همه آبروی خود را در طبق اخلاص برای توسعه استان گذاشته‌ام.

احمدی گفت: باید راه را اشتباه طی نکنیم و در چارچوب پیام‌های رهبری بحث برنامه اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار دهیم و استعدادهای مردم را پویا کرده و به کار گیریم.
وی با بیان این که نباید تنها به منابع دولتی اتکا کنیم افزود: باید از همه ظرفیت‌های بسیج شده استان استفاده کنیم و امروز نیازمند جذب سرمایه از بیرون هستیم و از بخش‌های خارجی نیز کمک بگیریم تا بتوانیم ظرفیت‌های استان را در مسیر خود با همدلی و اتحاد مسیر را به پیماییم.
احمدی اظهار داشت: بسیار خوشحالم امروز در خدمت برادران و خواهران عزیزم در استان هستم.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
با سلام و عرض تبریک خدمت استاندار محترم جناب دکتر در سازمانهای حمایتی همچون سازمان بهزیستی که مستقیما با نیازهای مادی و معنوی مددجو مواجه هستیم گاها بخاطر کمبود اعتبارات و و از طرفی نیازهای شدید مالی جامعه هدف نوعی نارضایتی و تعارض ایجاد می شود که راه حل برطف ساختن این چالش وجود مدیرکلی اخلاق گرا و با درک هست که بتواند با زبانی خوش و رفتاری مهربانانه دل فرد نیازمند را بدست آورد نه اینکه دردی به دردهایش بیافزاید چیزی که به وفور در سازمان بهزیستی استان وجود دارد و متاسفانه هیچکس نمیخواهد صدای نارضایتی کارکنان مددجویان و اربابان رجوع این سازمان را بخاطر نداشتن ذره ای تدبیر و تعهد در متولی این دستگاه بشنود
شما بیایید و این کشتی به گل نشسته را به ساحل امن برسانید تا اینقدر شاهد گسترش آسیبهای اجتماعی آن هم در سازمانی که رسالتش پیشگیری از این آسیبهاست نباشیم
همشهری
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج عدل خالصانه خدمت می‌کنه بدون هیچ انتظاری ولی اگه تاجگردون دنبال کار عام المنفعه بود یه کاری برای گچساران می‌کرد
موسوی
Iran, Islamic Republic of
دل کندن از تهران سخت بود؟ منت میزارن اومدن اینجا؟
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1