تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب : ۲۷۵۳۲۶

حاشیه‌های داغ تودیع و معارفه استانداران؛ از قهر اصلاح‌طلبان تا حضور معنادار تاجگردون در کنار وزیر کشور / رئیس ستاد «روحانی» در کهگیلویه و بویراحمد غائب بود

۲۷
۰
کبنا ؛مراسم تودیع و معارفه استانداران کهگیلویه و بویراحمد در حالی با حضور وزیر کشور برگزار شد که اصلاح‌طلبان به این جلسه نیامده بودند.
به گزارش کبنا از یاسوج، مراسم تودیع و معارفه استانداران سابق و جدید کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر کشور در یاسوج مرکز این استان برگزار شد.

حرکت سیاسی تاجگردون
همزمان با ورود رحمانی فضلی وزیر کشور به فرودگاه یاسوج وی مورد استقبال مسوولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگان مجلس، معاونین استانداری، رئیس دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، دادستان مرکز استان، فرمانده سپاه فتح، فرمانده نیروی انتظامی استان، فرمانداران شهرستان‌های استان و جمعی از مدیران قرار گرفت.
عدل هاشمی نماینده کهگیلویه بزرگ و زارعی نماینده بویراحمد و دنا در یاسوج منتظر حضور وزیر کشور و استاندار جدید بودند، اما غلامرضا تاجگردون همراه با وزیر کشور از تهران به یاسوج آمد.
 
همانگونه که تاجگردون گفته بود، او با احمدی دوستی ۱۵ ساله دارد و برای انتخابش به عنوان استاندار با برخی از سیاسیون و سید باقر موسوی جهان آباد مشورت کرد.
برخی از کارشناسان می‌گویند؛ آمدن تاجگردون با وزیر کشور از تهران و نیامدن در کنار مدیران استان برای خوش‌آمدگویی به رحمانی فضلی خود از حرکت‌های سیاسی تاجگردون است و در واقع او پاتکی به دو نماینده دیگر و سایر سیاسون زده است.

 
سکوت و قهر اصلاح طلبان / رئیس ستاد انتخاباتی «روحانی» در کهگیلویه و بویراحمد غائب بود
اگر چه تاکنون اصلاح‌طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد سکوت کرده‌اند و بیانیه روز گذشته آنان چندان هم تأثیر نداشت، اما هیچ کدام از اصلاح طلبان معروف استان برای استقبال از وزیر کشور به فرودگاه یاسوج نیامده بودند.
البته آنها به سالن کنعانی جایی که استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد هم نیامدند، به جزء محمود منطقیان چهره معروف اصلاح طلب دیگر سیاسیون اصلاح طلب به این جلسه معارفه نیامدند.
حتی سید رضا توفیقی رئیس ستاد حسن روحانی در استان کهگیلویه و بویراحمد به این جلسه نیامده بود، حال یا او را دعوت کردند نیامد و یا اینکه هم دعوت نشده بود. به نظر می‌رسد، رضاتوفیقی به دوستان اصلاح‌طلبش وفادار ماند.
زمزمه‌هایی هم مبنی بر نادیده گرفتن اصلاح‌طلبان استان شنیده می‌شد.
خادمی محبوب عموم بود

به گزارش کبنا، غلامرضا مزارعی رئیس دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه گفت: خادمی با عملکرد و رفتارش محبوب عموم مردم شد.
در ادامه غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا احمدی را فردی معتدل و خوش‌فکر دانست و گفت: وجود او کمکی برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد است.
زارعی گفت: بخش مهمی از دستاوردها به دلیل همکاری و هماهنگی مسؤولان ارشد اجرایی و نمایندگان بوده و با استاندار سابق همدلی خوبی داشتیم که فهم و زبان مشترکی را در استان ایجاد کرد.
این نماینده مجلس اظهار امیدواری کرد که چهار سال آینده، سال‌های درخشان برای استان خواهد بود و با پرهیز از هرگونه اختلاف راه مقدس خدمت‌گذاری را در استان ادامه می‌دهیم.

امیدواریم برخی دنبال حاشیه‌سازی نباشند
زارعی تصریح کرد: این رویکرد معتدل خدمت‌گذاری در چهار سال آینده در استان ادامه خواهد داشت و احمدی هم فردی متعادل و خوش‌فکر برای کمک به توسعه استان است.
وی گفت: احمدی خدمات خوبی در دوره نمایندگی در ایلام داشته که باید از این ظرفیت برای توسعه استان با همدلی و هماهنگی بیشتر داشته باشیم و اگر ناهماهنگی باشد بیش از همه مردم ضرر خواهند کرد و مطمئنیم که آینده استان روشن است.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استاندار جدید دارای تجارب ارزنده‌ای بوده و یک ظرفیت خوب برای توسعه استان است و امیدوارم همه با وحدت و برادری به استاندار جدید کمک کنند و هرگونه حاشیه‌سازی سبب ضرر مردم می‌شود، افزود: با حضور احمدعلی احمدی راه توسعه استان هموار بوده و امیدواریم برخی دنبال حاشیه‌سازی نباشند.
هر که ما را یاد کرد ایزد مر او را یار باد/ هر که ما را خوار کرد از عمر برخوردار باد
استاندار پیشین استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه گفت: حاشیه‌سازی و التهاب‌های کاذب را در استان با مقدم کردن متن بر حاشیه‌ها کاهش دادیم.

او در پایان هم گریه کرد و هم شعری خواند.
خادمی با گریه این شعر را خواند؛
هر که ما را یاد کرد ایزد مر او را یار باد/ هر که ما را خوار کرد از عمر برخوردار باد
هر که اندر راه ما خاری فکند از دشمنی/ هر گلی از باغ وصلش بشکفد بی خار باد
در دو عالم نیست ما را با کسی گرد و غبار/ هر که ما را رنج دارد، راحتش بسیار باد
حاضرین و مدیران او را به شدت مورد تشویق قرار دادند.
در ادامه رحمانی فضلی وزیر کشور نیز از خادمی استاندار پیشین کهگیلویه و بویراحمد قدردانی کرد و او را فردی صبور دانست و گفت: همانطوری که مسوولان گفته است او عملکرد خوبی داشت و امیدوارم با توجه به گزارش عملکردی که خادمی داده است خودش هم از درون از عملکردش رضایت داشته باشد.
فضلی گفت: خادمی با همدلی و وحدت استان کهگیلویه و بویراحمد را به خوبی مدیریت کرد.
وزیر کشور ادامه داد: آقای احمدی نیز استانداردهای لازم را برای استاندار شدن داشت و او از نیروهای انقلاب و زجرکشیده است.

حرف‌های زیر گوشی تاجگردون

در ادامه با دادن حکمی با امضاء وزیر کشور، علی محمد احمدی استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد شد.
تاجگردون جلوی دید حاضرین مرتب در گوش وزیر کشور حرف‌هایی را می‌زد.
*تلفظ نام استان کهگیلویه و بویراحمد برای استاندار جدید سخت بود.
احمدی نیز گفت: دل کندن از تهران یک مقدار برایم سخت بود، اما وقتی به استان آمدم احساس کردم به خانه خود بازگشتم.
استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: نا آشنا با زاگرس بزرگ و بزرگان و فرهیختگان و مفاخر و فرزندان این استان پر افتخار کهگیلویه و بویراحمد نیستم و با نخبگان حوزه‌های مختلف این استان آشنایی دارم.
احمدی بیان کرد: از این فرصت خدمت در نظام و اعتماد دولت استفاده و سعی می‌کنم رضایت خالق و مردم را به دست آورم.
استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: برای توسعه استان راهی جز جذب سرمایه‌گذاری نداریم که امیدوارم با مشارکت مردم و بخش خصوصی و همکاری مدیران بتوانیم به افق پیش‌بینی شده در کمترین زمان ممکن برسیم و با بهره گیری از تمام فرصت ها و سلایق تمام توانم را برای رشد و توسعه استان زرخیز کهگیلویه و بویراحمد به کار می‌گیرم.
به گزارش کبنا، سید موسی خادمی با حکم وزیر کشور به عنوان استاندار استان لرستان منصوب شد.


نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاحات کهگیلویه بزرگ
Iran, Islamic Republic of
افرادی مثل رضا توفیقی ولاهوتی سالها اصلاحات کهگیلویه واستان را به عقب بردند بخاطر منافع شخصی خود,, علی الخصوص لاهوتی ,, همان بهترکه دعوت نشدند الکی افراد گنده نکنیم..
همشهری
Iran, Islamic Republic of
خدایی باید جلوی این تاجگردون بگیرند چون خیلی اختلافات زیاد کرده به جای این که کمک کنند به پیشرفت جامعه به اختلاف دامن زده و سیاست انگلیسی در پیش گرفته
همکار
Iran, Islamic Republic of
چه جالب!
شهروند
Iran, Islamic Republic of
کسانی که به سالن رفتند اصلاح طلب نیستند
مهر
Iran, Islamic Republic of
واقعا معرفی ی استاندار این همه باید حاشیه داشته باشه
دوگنبذون
Iran, Islamic Republic of
عجیب چیزی نوشتی واقعا تاج پاتک زد
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی بدبخت تر و شکست خورده تر از اصلاح طلبان کهگیلویه وجودندارد / درحالی که درمملکت همه چیز دست اصلاح طلبان است همه مدیران کل شان راازدست دادند ، دکتر چمن ، دکتر خادمی، سایرمدیران کل هم دست گچسارانی هاست
مدیریت برنامه ریزی دست گچساران ،کشاورزی و آبفا دست گچسارانیها
والان هم استاندار دوست گچسارانیها
مرکزبهداشت در استان در دستشان نیست
شبکه کهگیلویه شهرستان در دستشان نیست
مخابرات شهرستان در دستشان نیست
عجب ...و عجبا
.
Iran, Islamic Republic of
شیرت کنوم دکتر تاجگردون هم یو خشه حالشون بگیر
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
تجربه و معاشرت با مردم این حرکت در گوشی صحبت کردن آدمهایی که در جمع به آن علاقه مندند مرا قانع کرده که چنین حرکات مرموزانه و هدفدار است و البته 'البته مسیر هدف ,خیر خواهی نخواهد بود
خالو
Iran, Islamic Republic of
پ م کیوان اشنا نه دعوت بی ، بد شد باید خش احمدی کیشه دعوت ایکردین من ای جمع جی ای دو نفر خالی بی
علی ویس
Iran, Islamic Republic of
ایا ایشون هم مثل اقای خادمی استاندار پروازی هست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون افتخار ایلم باوی
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
منطقیان یه مهره سوخته بیشتر نیست و با این کارا سیاست فرار به جلو رو بیش کرفته نه در بین مردم جایکاه داره و نه میان منتخبین اصلاحات
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
تا جگردون اصلاحات را دور ۱۸۰ درجه زد.
ممو
Iran, Islamic Republic of
اخ سی جیب ..که رفته تو
همی ایسو همه چی مشخصه
حسینی موردراز
تاجگردون .. را به بازی گرفته ؛ کسانی که به زارعی حمایت کردند ورای دادند .. تاریخی به مردم بویر کردند که هرگز فراموش نخواهد شد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون شیر گچساران
فرهادی از سی سخت
ایران بزرگ وبخصوص استان دلاور خیز کهگیلویه وبویراحمد از کارهای پشت پرده روحانی ورحمانی فضلی باخبرند وبه زودی پاسخ خواهند داد.
کورووش بویراحمدی
روحانی با آرا اصلاح طلبان رییس جمهور شد ولی در عمل اصلاح طلبان را دور زد ,باید از کارها عبرت گرفت ودر انتخابات بعدی هوشیار بود.
مردم بویراحمد
کسانی که به کاندیدای اصلاح طلبان در استان رای ندادند باید توبه کنند , چون همه این ضرر وزیانها ناشی از همان رای ندادن است .از اینکه نام بویراحمد به شدت دارد تضعیف میشود متاسفیم.
دانشجویان استان
قابل توجه آقایان سید باقر موسوی وستار هدایت خواه ...وقت آن است که حزب وجناح را کنار بگذارید وباهم هم قسم بشین یکی برای نمایندگی ودیگری برای استاندار بعدی وگرنه مردم کهگیلویه وبویراحمد هرگز شماها را نخواهند بخشید .
عاقل بویراحمدی
بویراحمد..دردوران نمایندگی نهم ودهم
پزشک
نماینده ی محترم بویراحمد؛لطف کنید یکی دیکر از دوستان خود را بیارین بگذارین استاندار استان باشت وگچساران ؛چون قرار هست به همین زودی استان اعلام بشه .
دهدشت
. بعد از باقر دیگه مرد !!!خدا رحمتش کنه...
بسیجی اصلاح طلب
خودم را هرگز نمی بخشم چرا که به کسی رای دادم برای ریاست جمهوری که نماینده یه شهر کوچک براش تصمیم گیری میکند.
بویراحمدیم
Romania
تاجگردون هر کاری بخواد میکنه.....تاجگردون داره ... را .. میکنه .... که باید ..برای بویراحمد ..
احمد
Iran, Islamic Republic of
این اظهار ندامت و پشیمانی که از رای خودتون به نماینده دارید و نگران حال روز استان شدید ناشی از .. باقر موسوی بوده و مردم این استان هرگز ایشان را نمی بخشند
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1