تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب : ۲۷۵۱۸۲

دو نکته اخلاقی وزیر کشور برای «خادمی» / خادمی: التهاب‌های کاذب را کاهش دادم / بعضی جاها کوتاه آمدم / هیچ کس را نادیده نگرفتم /

۸
۰
کبنا ؛استاندار پیشین کهگیلویه و بویراحمد گفت: التهاب‌های کاذب را با سوار کردن متن بر حاشیه در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد کاهش دادیم.
به گزارش کبنا از یاسوج، سید موسی خادمی قبل از ظهر امروز در مراسم تودیعش از استانداری کهگیلویه و بویراحمد که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: در ابتدای کار مسوولیتم در استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اولین برخوردی که با وزیر کشور داشتم، ایشان دو نکته را به من گفتند که بعد از ۴ سال هر چه موفقیت به دست آوردم به خاطر همین دو نکته اخلاقی وزیر کشور هستم.
وی با بیان اینکه خدا ترس بودن و برای خدا کار کردن و مردم دار بودن دو نکته‌ای بود که وزیر کشور به من گوشزد کردند، بیان کرد: هر کسی بتواند این دو را در انجام کارهایش مدنظر قرار دهد، موفق خواهد شد، و اگر موفقیتی بوده به دلیل رعایت این کار بوده و اگر موفقیتی هم نداشتیم به همین دلیل بوده است.
استاندار پیشین کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از مدیران استان، نمایندگان مجلس، نماینده ولی فقیه در استان، رئیس دادگستری و دادستان یاسوج قدردانی کرد و گفت: من از سه نماینده استان در مجلس شورای اسلامی و به ویژه آقای بزرگواری نماینده سابق کهگیلویه بزرگ قدردانی می‌کنم.
خادمی افزود: از آیت‌الله ملک‌حسینی که سرمایه عظیمی برای استان محسوب می‌شود که به عنوان رهبری کننده و در گاهاً هم در حد یک کارشناس خبره با ما همکاری می‌کردند، کمال تشکر را دارم.
وی در ادامه با بیان اینکه انتخاب مسیر درست بهتر از هدف است، اظهار داشت: سعی کردیم در انتخاب مسیرها درست عمل کنیم و به همین خاطر یکی از اهدافی که برای خودمان طراحی کردیم جذب سرمایه‌های دولتی بودیم که هیچ گاه حق استان از آنها پرداخت نشده بود و در سال اول ردیف‌های متفرقه بودجه را شناسایی و از مدیران خواستیم که در سطح کشور آنها را پیگیری کنند.
استاندار پیشین کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه شب قدر بودجه را در استان داشتیم، اظهار کرد: خروجی آن شد که سهم اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد از۳۳۰ میلیارد به ۱۲۰۰ میلیارد افزایش پیدا کرده و اعتبارات استان سه برابر شده است.خروجی و ورودی اعتبارات این شد که ۲۴۰۰ میلیارد تومان هزینه عمرانی کردیم و ۲۷۴۰ میلیارد توامان پروژه را افتتاح کردیم که بخشی عمرانی و بخشی اقتصادی بود.
وی افزود: در حوزه عمرانی افتتاح پروژه‌های عمرانی ۳ برابر پروژه‌های کلنگ‌زنی بود که کارهای بسیاری در زمینه کشاورزی شده و شاخص تولید گندم به ۷۵ هزار تن رسید و باند فرودگاه یاسوج نیز تطویل شد.
خادمی در ادامه به عملکرد خود اشاره کرد و گفت: برای اولین بار سه هزار بافت فرسوده گچساران نوسازی می‌شود و همچنین ۲۵ روستای استان آبرسانی شد. و فعال شدن پتروشیمی‌های گچساران و دهدشت و سیمان مارگون و تعداد زیادی طرح پرورش ماهی را در این مدت داشتیم.
استاندار پیشین کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نرخ بیکاری استان از ۱۷ و هفت دهم به ۱۲ و ۹۵ صدم رسیده است، اظهار کرد: با سازمان‌های اقتصادی ۱۱۰۰ میلیارد تومان تفاهم نامه امضا کردیم.
کاهش حاشیه‌سازی و التهابات کاذب و فعالیت‌های شبه سیاسی در کهگیلویه و بویراحمد
خادمی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: کاهش حاشیه‌سازی و التهابات کاذب و فعالیت‌های شبه سیاسی را در استان داشتیم و سعی کردیم که متن بر حاشیه‌ها مقدم شود. که البته این کار سختی بود و باید بعضی جاها کوتاه می‌آمدیم که انسجام استان را حفظ کنیم و هیچ کس را نادیده نگرفتیم و از انرژی‌ آن‌ها استفاده کردیم.
وی افزود: کارهای تیمی زیادی در سطح استان انجام دادیم، به طور مثال کنگره شهدا را در استان به اذعان همه به خوبی برگزار کردیم و سفر دولت هم کاملا تیمی انجام گرفت.
استاندار پیشین کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتخابات خوبی را در سال‌های ۹۴ و ۹۶ در سطح این استان بدون حتی ریختن یک قطره خون برگزار کردیم و این در حالی بود که قبلاً وضعیت استان ما قرمز بود و اما در سال ۹۴ وضعیت ما سفید اعلام شد.
وی در ادامه گفت: همه تلاش خود را برای توسعه استان داشتم و معتقدم که کار کردن در استان خیلی سخت است و اگر کار نشد نتوانستیم نه این که نخواستیم کاری انجام شود.
به گزارش موج، در پایان خادمی با خواندن شعر زیر که با گریه نیز همراه شد، سخنان خود را به پایان برد.
هر که ما را یاد کرد ایزد مر او را یار باد/ هر که ما را خوار کرد از عمر برخوردار باد
هر که اندر راه ما خاری فکند از دشمنی/ هر گلی از باغ وصلش بشکفد بی خار باد
در دو عالم نیست ما را با کسی گرد و غبار/ هر که ما را رنج دارد، راحتش بسیار باد
نام شما

آدرس ايميل شما

ایلم
Iran, Islamic Republic of
روتو..ی بازم برا خدااااا
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
آقای خادمی مطمئنی هیچکس رو نادیده نگرفتی؟ مطمئنی؟ عزیزم طایفه گری رو به اوج رسوندی
انصاف
خادمی..
خسرو
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا تنهانکته ای که رعایت نکردی مردم داری بوداماقوم وخویش بازی بله خوب رعایت شد
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
قوم و خویش داری نمودی، نه مردم داری. شاید فکر کردی که قوم و خویش داری همان مردم داریست. البته مردم که به شما دسترسی نداشتند و حرفشان هم که به شما نمیرسید. فقط اقوام و خویشاوندان و نزدیکانت با شما رابطه نزدیک داشتند که همه راضی بودن و فکر میکردی اینها همه ی مردم استان هستند و بر این باور بودی که همه مردم استان از شما راضی هستند و پنداشتی که مردمی و مردم دار هستی.
Romania
بهشتی رو فرماندار دنا اولین عزل دولتی
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
الحق که دست توانا و قدر دکتر تاج گردون واقعا نمک نداشته
کی فریدون
Iran, Islamic Republic of
جهت اطلاع اقای خادمی ک فرمودند بدون خونریزی انتخابات را انجام دادیم,پس درگیری مادوان وکشته وزخمی شدن چندنفرچه بود؟
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1