تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب : ۲۷۵۰۰۱

ریش سفیدان گچساران دست به کار شوند / شورای تامین تجهیزات در اختیار نیروی انتظامی قرار دهد

۳
۰
کبنا ؛


امام جمعه موقت گچساران گفت: ریش سفیدان و بزرگان برای جلوگیری از اینگونه مسائل که به آبروی شهرستان لطمه می‌زند، دست به کار شوند.



به گزارش خبرگزاری موج از گچساران، حجت‌الاسلام علیرضا صفایی در خطبه‌های نماز جمعه شهر دوگنبدان مردم را به رعایت تقوای الهی دعوت و اظهار کرد: باید خداوند را به دلیل نعمت‌هایی که در اختیار ما داده است، ستایش و حمد کنیم.
امام جمعه موقت گچساران در بخش دیگری از سخنان خود به مسائل مختلف کشور و جهان پرداخت و گفت: بیخ گوش مدعیان حقوق بشر مسلمانان میانمار را به بی‌رحمانه می‌کشند و آنها بلندگوهای خود را خاموش و سکوت اختیار کرده‌اند.
وی افزود: به دلیل اینکه انسان هستیم از این مردم مظلوم حمایت خواهیم کرد و اکنون جمهوری اسلامی ایران در حال برنامه‌ریزی برای کمک به این مردم است.
حجت‌الاسلام علیرضا صفایی به اتفاقات اخیر شهرستان گچساران اشاره کرد و اظهار داشت: در روزهای گذشته به دلیل اتفاقاتی که به وجود آمد، یکی از نیروهای انتظامی این استان به درجه رفیع شهادت نائل گشت و برخود وظیفه می‌دانیم به تمام مردم استان و ماموران نیروی انتظامی و امنیتی تسلیت بگوییم.
صفایی به کشته شدن دو نفر از شهروندان گچسارانی نیز گریزی زد و گفت: ضمن تشکر و قدردانی از نیروی انتظامی اما این مردم امنیت می‌خواهند و اگر امنیت مردم فراهم نشود آن وقت دیگر جای هیچ برنامه‌ای نیست. نمی‌شود انسان از خانه‌اش بیرون بیاید و اما امنیت نباشد.
امام جمعه موقت گچساران تجهیز نیروی انتظامی را به امکانات و نیروی انسانی را ضروری دانست و افزود: مسوولان باید این مسئله را مدنظر قرار دهند و کمک‌های لازم را انجام بدهند و شورای تامین استان نیز باید در این زمینه همکاری کنند.
وی افزود: اگر می‌خواهیم امنیت برقرار باشد باید در مقابل انسان‌های شرور با قاطعیت برخورد شود.
صفایی با بیان اینکه همه از جمله خانواده، بزرگان طوایف و ریش سفیدان مسوول هستند، افزود: باید با همدلی و تعامل نشستی در این رابطه برگزار کنیم، چرا که همه در به وجود آمدن چنین حوادثی مسوول هستند.
امام جمعه موقت گچساران بیان کرد: اینگونه مسائل به آبروی شهرستان لطمه می‌زند، دولت وظیفه برقراری امنیت را دارد و باید از حقوق مردم دفاع کند و ما نیز انتظار داریم در هفته‌های آینده دو نفر دیگر از کسانی که به طلافروشی حمله کردند دستگیر و به سزای اعمالشان برسند.

نام شما

آدرس ايميل شما

ارش
همو ریش س...
همشهری
Iran, Islamic Republic of
کدوم ریش سفید الان فهمیدین وقتی ...ف هست و نیروی ضعیف بکر برده و ازشون حمایت میکنند
کرملا
Iran, Islamic Republic of
بعضی ... اتش بیارمعرکه هستند,اگه .. به عنوان...دعوت شدن بیشترشون فقط سنشون بالاست...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1