تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۰
کد مطلب : ۲۷۴۸۹۴

توضیحات «زارعی» در باره استخدامش در وزارت نفت

۳۷
۰
کبنا ؛



 نماینده مردم بویراحمد و دنا گفت: رفتن به وزارت نفت مربوط به دو سال گذشته یعنی برج ۴ سال ۹۴ است. من ردیف استخدامی داشتم و پیش از آن تقاضایی مبنی بر انتقال به وزارت نفت داده بودم.

غلام‌محمد زارعی در گفت‌وگویی درباره خبر استخدامش در وزارت نفت که طی روطهای اخیر در سایت‌های مخالف وزارت نفت منتشر شده؛ گفت: این موضوع مربوط به دو سال گذشته یعنی برج چهار سال ۹۴ است. من پیش از آن تقاضایی مبنی بر انتقال به وزارت نفت دادم.

وی در ادامه افزود: انتقال و استخدام دو مقوله جدا هستند، چنانچه اگر کسی استخدام دولت نباشد و بخواهد استخدام شود مجموعه کارهایی باید انجام بگیرد. درباره من این موضوع انتقال بود، به عبارتی من کارمند دولت بودم و تقاضا کرده‌بودیم از وزارت کشور به وزارت نفت انتقال پیدا کنیم.

نماینده مردم بویر احمد و دنا با اشاره به اینکه دو سال پیش با تقاضای ما موافقت شده است، تاکید کرد: نتیجه این درخواست که اعلام شد من حتی آن را پیگیری هم نکرده‌ام. بنابراین من استخدام وزارت نفت نشده ام، استخدام برای افرادی است که دارای ردیف استخدامی نبوده اند. من کارمند دولت بوده ام و این پروسه طبیعی است که فردی تقاضای انتقال از وزارتخانه به وزارتخانه دیگری را بدهد.

وی در ادامه افزود: شاید زمانی من درخواست انتقال به وزارت دفاع بدهم یا از شهری به شهر دیگر درخواست انتقال بدهم. این ها هیچ کدام غیرقانونی نیست و معمول است.

زارعی درباره فرآیند این کار گفت: پس از درخواست مبدا و مقصد باید موافقت خود را اعلام کنند و استعلام‌هایی دارد که زمان بر است. این موضوع هم مربوط به ۲ سال پیش است و مربوط به حضور من در مجلس نهم است. چون من نماینده هستم حتی موضوع را پیگیری هم نکردم ولی گویا موافقت شده اما پیگیر جزییات آن نبودم.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: من حتی در جریان نیستم که به کدام بخش وزارت نفت منتقل شده ام. این حساسیت ها که مطرح می‌شود و این روزها بیشتر شده است مربوط به استخدام است اما من از ۲۸ سال پیش ردیف استخدامی داشتم.

وی در ادامه افزود: من پیشتر و در سال ۶۸ که پس از جنگ فعالیت می‌کردم، کارمند وزارتخانه دیگری بودم در سال ۷۳ درخواست انتقال به وزارت کشور دادم البته به درخواست دستگاه مقصد که استانداری بود. در حال حاضر هم داستان همین است من درخواست انتقال داده‌ بودم و دستگاه مبدا و مقصد ۲ سال پیش با آن موافقت کردند. طبیعتا اگر خلاف قانونی باشد در بحث استخدام است، نه انتقال.

چندی پیش خبری مبنی بر استخدام جلیل مختار و غلام محمد زارعی در وزارت نفت منتشر شد این در حالی بود که پس از انتقاد هدایت الله خادمی نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس به عملکرد وزارت نفت در جذب نمایندگان، علی لاریجانی رییس مجلس در جلسه بررسی عملکرد و برنامه بیژن نامدار زنگنه، وزیر پیشنهادی نفت اعلام کرده بود در صورت اثبات چنین ادعایی با مجلس با وزیر نفت برخورد می‌کند.




نام شما

آدرس ايميل شما

مهمان
Iran, Islamic Republic of
۴۶۰۰۰۰۰۰چهارصدو شصت میلیون ریال درست است.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
از نظر قانونی درست میگی ولی ایا این لطف شامل همه میشه یا فقط برای شما مسئولین است
داستار
Iran, Islamic Republic of
واقعا دیگه اوج بی انصافی است ، آیا توقع داریم یک نماینده با ۸ سال سابقه نمایندگی ( رئیس مجمع نمایندگان یک استان ) عضو توانمند یک کمیسیون مهم و تخصصی برای دوران بعد از اتمام نمایندگی اش حداقل در یک سازمان مرکزی برای خود جایگاه نداشته باشد و بعد برگردد در این شهر کوچک .
خودرو خان
Iran, Islamic Republic of
چرا وزیر نفت برای کارمندان دیگر جامعه جنین محبتی نمیکنه؟؟!!چرا انتقالی نمیگیری بری سازمان بهزیستی یا آموزش پرورش و یا جاهای دیگه؟؟
همشهری
Iran, Islamic Republic of
دیگه استخدام شدی توضیح نداده
آقا دوربینی
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا برای اینکه آینده خانواده اش این کارو کرده زیاد بهش گیر ندید واقعأ زندگی کردن در تهران بای حقوق و مزایا داشته باشی آنهم از نوع نفتی بودنش.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
چرا تا زمانی که نماینده نشده بودی تقاضای انتقال ندادی دقیقا از.. نمایندگی میخواستی استفاده کنی
سی سخت.
Iran, Islamic Republic of
جناب زارعی چرا انتقال به دستگاه دیگه ارائه نمیدی به جزنفت..بازچه سری داری
دنا
Iran, Islamic Republic of
باید می گفتی دو سال.. تا من را برو شرکت نفت
فوری فوری
Iran, Islamic Republic of
اخه .ه وقتی میگی حتی نمیدونم کجای وزارت نفت منتقل شدم یعنی نیاز تخصصی به شما نبوده و صرفا بر اساس .ا و جایگاه نمایندگیت منتقل شدی
فوری فوری
Iran, Islamic Republic of
توضیح ندادی به چه دلیلی باید این انتقالات را انجام بدی
ایا وزارت کشور نیازی به شما داشت اموی وزارت کشور
ایا وزارت نفت نیازی داشت شما رفتی وزارت نفت

چرا بصورت مامور نرفتی

ایا دلیلش حقوق مزایای کلان نفت و برنامه برای بعد از دوره نمایندگی و بعد از بازنشستگیست
.. صریح از جایگاه نمایندگی که امانت مردم دست شماست می باشد
امير
Iran, Islamic Republic of
بارک الله،حداقل یه کاری کردی،ماشالله مرد!
معلم
Iran, Islamic Republic of
ما هم درخواست انتقال از آموزش وپرورش به وزارت نفت را داریم استخدام که نمیشیم کارمند دولت هستیم فقط انتقال است
ياس
Iran, Islamic Republic of
سلام
اقای نماینده توضیح دهند ایا ارتباطی بین این موضوع و رای. به زنگنه هست با نه دوم اینکه شما تا پایان دوره نمایندگی به بازنشستگی نزدیک می شوید وانتقال به شرکت نفت با هدف افزایش حقوق بازنشتگی میباشد و یا گرفتن پست. و مقام بعد از این دوره نمایندگی است ایا غیر از این میباشد
شاهین
Iran, Islamic Republic of
.. واقعا با ایقد جوون بیکار
الف
Iran, Islamic Republic of
خوب معلومه که از.. نمایندگی بوده مهم اینه!!!!. و گرنه تخصص...ت نفت میخوره؟
دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
. تو سال ۷۳ حراست استانداری بودی .کارمند وزارتخانه بودی!!؟؟
تقی
Iran, Islamic Republic of
آگه خلاف نیست چرا اقایه لاریجانی خودش گفت خلاف قانونه آگه ما متوجه این کار بشیم برخورد میکنیم؟اقایه نماینده شعور مردم رو به مسخره نگیرییم
شوروم
United States
حضرتعالى از. نمایندگى مجلس استفاده کردى !!!
مسئله اینست.....
حسن زاده
Iran, Islamic Republic of
بابا ...، همون سال اول که رفتی مجلس و کاش نمیرفتی اولین اقدامت این بوده ، مثلا با این توجیهات .. استخدام وانتقال میخوای کی .. کنی ، جناب زارع بنظرم اگه تو این دو سال آخر با مردم رو راست باشی بنفع شماست ، .. حداقل صداقتتتون رو حفظ بفرمائید
دولت آباد
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای خودم متأسفم که د..، ببین چطور داره با واژه ها بازی میکنه ، آخه جناب زارع فکر میکنی با کی طرفی یعنی کارمندان و تحصیل کردگان و آدمهای با شعور فرق بین انتقال و استخدام رو نمیدونن که تو با این شیوه میخوای ..
ای خدا
Iran, Islamic Republic of
وای بر ما
کامران
Iran, Islamic Republic of
انتقال به وزارت نفت فقط به دلیل حقوق و امتیازات بهتر می باشد ، با مردم صادقانه رفتار کتیم .
انصاف
Iran, Islamic Republic of
ای بدبخت و ایما
ارش
Iran, Islamic Republic of
خدا د بسه
لوداب قهرمان
Iran, Islamic Republic of
واقعا اگه نماینده نبودی منتقل میشید؟ سئوال ما این است!!! خیلی ها هستند هم از جنابعالی مدارک بالاتری دارند و هم مدیریت بهتر. ولی آیا وزارت نفت با درخواستشون موافقت میکنه؟؟؟؟؟ مهم این است برادر. نیازی هم به توضیح نیبست.
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
یعنی تقصیر خمونه که به ا.. رای دادیم بره مجلس/ کور پ.. / خدا ...
بادلانی از لوداب روستای اشکفت سیاه
Iran, Islamic Republic of
سلام ..هدفی ازاین کار نداشت فقط خواست حقوقش تامجلس نبود اضاف شود اینکه بحث نداره تازه همین که .. را استخدام شرکت نفت کنه خیلی حرفه حداقل میتونه به مردم بگه .. استخدام..
Iran, Islamic Republic of
بنده کارمند رسمی وزارت بهداشت هستم در بخش درمان با مدرک فوق لیسانس مراقبت های ویژه از دانشگاه شیراز قطب علمی کشور جناب زارع اگر انتقال از دستگاه خدمت رسان به دستگاهی دیگر معمول میباشد از جنابعالی درخواست دارم انتقالی بنده رو به بیمارستان شرکت نفت یا تامین اجتماعی (هر کدام صلاح دیدید) مهیا بفرمائید .چرا؟چون با مدرک بنده الان وزارت بهداشت ۳ میلیون حقوق میده اما در دو ارگان نفت و تامین اجتماعی حدود هفت میلیون (بسته به سابقه کاری)اما کف حقوق ۵ میلیون میباشد جدا از این مسائل رفاهی دیگری هم مطرح میباشد از جمله بن خرید و پرداختی های خارج از شمول به مناسبت های مختلف از جمله روز کارمند و اعیاد اسلامی و ...نکته مهم اینست که تمام پرداختی ها با حقوق میباشد نه اینکه وزارت بهداشت الان نزدیک به یک سال است هیچ مزایایی به کارکنانش پرداخت نکرده است .نماینده عزیز مردم را ...فرض نکنید این دوره آخرین دوره ای بود که برای نمایندگی ثبت نام کردی (نه اینکه مردم بهت رای ندن نه.خودت نمیای دیگه چون به اهدافت تو این ۸ سال رسیدی .مبارک
جوون بی کار مجرد فوق لیسانس
Iran, Islamic Republic of
من یه جون مذهبی بودم و انقلاب و نظامم رو خیلی دوست داشتم اما الان با دیدن این نوع عملکردها دید. کم کم داریم برمی گردیم ب.. همون موقع هم ظاهرا هر کس ... امیدوارم مسوولین قضایی در مبارزه با اینگونه رانت خواری ها و سو استفاده ها با جدیت برخورد کنه تا من و امثال من. امیدوار بشییم. اگر با چنین مواردی برخورد نشود عقده های خاموش من و امثال من همچون اتش زیر خاکستری یک روز شعله ور خواهد شد و دامن همه مفسدین و رانت خواران را به اتش خواهد کشید.
سی سخت.
Iran, Islamic Republic of
یعنی و....که برای دو دوره زارعی رو نماینده خود انتخاب کردیم...
Iran, Islamic Republic of
بدبختی ما نیست اینها نماینده ملت می شوند.و فکر خودشان هستند.
Iran, Islamic Republic of
بنام خدای مهربان که حاکم براعمال ماست دوستان عزیز همه شما صحبت های کردید که معلوم بود هیچ کدام بر اساسی دید مبت و خدایی نبود و شما ها این قدر کم ظرفیت و بی علم بودی که فرق بین انتقال و استخدام را ندانسته و تنها بر اساس غرض حرف و حدی گفته اید .....هر کارمند استخدام رسمی دولت جمهور اسلامی ایران می تواند از طریق تقاضا از یک وزرات خانه به وزرات خانه دیگر انتقال یابد و هر وزرات خانه ای که باهوش و پیشرفته باشد سعی می کند که افراد تحصیل کرده و نخبه و با سواد و شجاع و کارآمد و کار کن را از سازمان ها و وزات خانه های دیگر جذب نماید این چند دلیل دارد که ان وزراتخانه که زرنگتر باشد اقدام به انتقال افراد کند مهمترین دلیلش این است که بدون اینکه ردیف استخدامی کارمندی را از دولت تقاضا نماید و التماس از دولت کند به صورت مفت و مجانی با یک انتقال ساده یک نیروی خوب را بهدست می اورد در انی نقل و انتقال در وزارت خانه ها خیلی معمولی و یک روند عادی است ......برادر محترم اگر نتونستی انتقالی بگیری عیب ایراد از طرف خودت است ... دختر که دیش تعریفش ایده ودرد بچه هالوش ایخره .... خدا داده فوق لیسانس ... ابدکرو هم فوق لیسانس داره اما بی گایل ه .....
Iran, Islamic Republic of
شما چه تخصصی از نفت داری مدرکت چیه اگر شرکت نفت نیاز به نیرو دارد جرا از تحصیل کرده های شر کت نفت نیرو جذب نمی کن
رها
Iran, Islamic Republic of
آقایون و خانمها بشنوید که میگفتین زارع هیچ کاری ازش ساخته نیست
Iran, Islamic Republic of
. حاج زارع برادر چرا با کلمات بازی می کنی هر نماینده ای معمولا استخدام یک دستگاه دولتی هست و مخالفین هم همین را گفتند که نمایندگان توسط وزیر نفت تطمیع می شود و نمونه اش .د به عنوان یک کارمند با سابقه بیش از ۳۰ سال در وزارت نفت ۲ سوال از شما دارم
۱ به چه دلیل می خواهید از وزارت کشور به نفت بروید مگر وزارت کشور چه مشکلی دارد ؟
۲ خداوکیلی الان هزاران نفر از سایر وزارت خانه ها متقاضی انتقال به وزارت نفت هستند و ذر استان خوذمان بیش از چندین نفر با سابقه کار مثل شما یا کمتر هستنر حاضرید واسطه شوید اینها هم مثل خودتان بدون هیچ گونه پی گیری به وزارت نفت منتقل شوند ؟
دوست وهمکار
Iran, Islamic Republic of
.!!!!!!!!!!!!!
غیر از این چه اسمی میشه روش گذاشت
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1