تاریخ انتشار
جمعه ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۹
کد مطلب : ۲۷۳۶۲۲

ضرورت حمایت دولت از ذی‌حسابان دستگاه‌های اجرایی

۱
۰
کبنا ؛معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان در دیدار غلام محمد زارعی نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا از اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان خواستار توجه بیشتر دولت و مجلس به ذی‌حسابان دستگاه‌های اجرایی شد.
غضنفر آرام در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های نماینده بویراحمد و دنا در راستای توسعه استان و شهرستان بویراحمد گفت: مسئولیت ذی‌حسابان در دستگاه‌ها بسیار مهم و حساس هست اما ازنظر دریافت حقوق و مزایا تفاوت چندانی با کارمندان عادی دستگاه‌های اجرایی ندارند و به نسبت مسئولیت مهمی که بر عهده‌دارند لازم است دولت و مجلس تمهیداتی برای حمایت از ذی‌حسابان اتخاذ کنند. آرام افزود: ذی‌حسابان مشاوران امین مدیران و دستگاه‌های اجرایی، مدافعان حقوق دولت در دستگاه‌ها و موانعی برای مفسدان مالی و اقتصادی در ادارات هستند و انضباط مالی حاکم بر دستگاه‌ها نتیجه تلاش و کوشش ذی‌حسابان است.

آرام با اشاره به نقش پررنگ ذی‌حسابان در وصول مالیات و درآمدهای استانی اظهار داشت: درآمد مصوب استان در سال ۹۶، ۲۴۳ میلیارد تومان است که سهم ۵ ماهه نخست سال از این مبلغ وصول‌شده است.
رئیس خزانه معین استان از پرداخت ۴۷ میلیارد تومان حقوق در پنج‌ماهه نخست سال به ۲۶ دستگاه اجرایی خبر داد و افزود: از محل اسناد خزانه سفر ریاست جمهوری نیز ۵۰ درصد اسناد و مدارک جهت دریافت تائید به بانک ملی ارائه گردیده و بقیه نیز در چند روز آینده به خزانه ارائه و تائید آن‌ها اخذ خواهد شد و انشاء اله مبالغ این اسناد در سررسیدهای اعلام‌شده در تاریخ‌های ۲۱/۶/۹۶، ۲۱/۹/۹۶ و ۲۸/۱۲/۹۶ به حساب‌ها واریز خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

سی سخت
Iran, Islamic Republic of
به نظر میرسه این جلسه تلاش برای رسیدن یا ابقاء مدیریت امور اقتصادی بوده. الله اعلم

و گر نه خیلی از اینا حرفه. همه میدونن.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1