تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب : ۲۷۳۴۱۱

خبرهای خوش" حاج عدل" برای چرام/آماده باش سردار به فسفات و اصلاح تعرفه برق چرام(+سند)

۵
۰
کبنا ؛نماینده مردم کهگیلویه بزرگ، گفت:کسانی که برای فسفات چرام هم آیه یأس می‌خواندند بدانند این پروژه پس از ۴۰ سال در سفر وزیر صنعت تعیین تکلیف شده و تجهیز کارگاه به زودی آغاز خواهد شد.
به گزارش کبنا نیوز از چرام، عدل‌ هاشمی‌پور ظهر  امروز در حاشیه کلنگ‌زنی درمانگاه روستای بردیان با بیان اینکه منابع دولت برای اجرای پروژه‌ها محدود است، گفت: از ظرفیت خیران به عنوان دولت پنهان برای شهرستان‌ها بهره می‌گیرم.

نماینده شهرستان چرام  با اشاره به اصلاح تعرفه برق چرام که هم امام جمعه محترم و هم مردم عزیز دغدغه داشتند خوشبختانه با پیگیری های انجام شده هفته گذشته نامه ای از سرپرست وزارت نیرو گرفتم.
وی افود:این نامه برای اصلاح تعرفه برق شهرستان های چرام و کهگیلویه می باشد.
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس، در ادامه کلنگ زنی ها حوزه سلامت توسط خیرین در روستای کلایه سفلی در کهگیلویه با اشاره به اینکه تاکنون این خیر در مناطق مختلف در امر مدرسه سازی ،آبرسانی و ساخت درمانگاه به ما کمک نموده تاکید کرد:تاکنون قریب به ۱۱میلیارد تومان عزیزان خیر در حوزه انتخابیه و در کارهای عام المنفعه کمک کرده اند.

 وی با اشاره به پیگیری ها در حوزه ورزش و نگاه ویژه به جوانان گفت:مجوز احداث ۴۰ چمن مصنوعی و ۱۰ سالن ورزشی چند منظوره از آقای نوبخت و هشت چمن مصنوعی از آقای زنگنه گرفته شده است و به تناسب نیاز در شهرستان‌های چهار گانه اجرا خواهند شد.

وی، همچنین به پیشرفت فیزیکی پروژه پتروشیمی دهدشت اشاره کرد و گفت: عملیات خاکبرداری به اتمام رسیده و به زودی ساختمان‌های صنعتی و غیر صنعتی آغاز می‌شود.

هاشمی‌پور با بیان اینکه عده‌ای اجرای این پروژه را غیر ممکن تلقی می‌کردند، افزود: با «نمی‌توان» و «نمی‌شود» کار پیش نمی‌رود.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ، گفت:کسانی که برای فسفات چرام هم آیه یأس می‌خواندند بدانند این پروژه پس از ۴۰ سال در سفر وزیر صنعت تعیین تکلیف شده و تجهیز کارگاه به زودی آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه کارهای بزرگ دل بزرگ می خواهد بیان کرد:با آمدن وزیر صنعت به چرام و با توکل به خدا کار تمام شد و همین دیشب که با وزیر تلفنی صحبت کردم معدن بوکسیت سرفاریاب و فسفات چرام تعیین تکلیف شدند.
تصویر نامه اصلاح تعرفه برق چرام و کهگیلویه:


 
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Norway
متن نظر شماخدا کنه حل شه این تعرفه برق
که واقعا کمر شکنه
رستگار
Iran, Islamic Republic of
کبنا چقدر گرفتی اینقدر خبر. میزنی .مثل قبل .ا
رستگار
Iran, Islamic Republic of
بابا به این عدل بگید زشته این خبرهای زود راس .حداقل بزارید انجام شوند بعدش خبر بزنید هر نامه ای مینویسید رسانه ای میکنید واقعا دلم به حال خودم میسوزد که از ایشان حمایت کردم
علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج عدل
ليسانس بيكار
Iran, Islamic Republic of
لطفا نسبت به بازنشست افراد بالای ٣٠سال کار در شرکت برق چرام اقدام کنید تا زمینه جذب و استخدام نیروی تحصیلکرده فراهم بشه.
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1