تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۱
کد مطلب : ۲۷۳۱۸۸

پروژه‌ای که در دیشموک هر ۶ ماه یک انفجار دارد / دانش‌آموزان نخبه عشایری که امکان تحصیل ندارند

۰
کبنا ؛نماینده شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانش آموزان نخبه جامعه عشایری این استان به دلیل محرومیت امکان ادامه تحصیل ندارند.
به گزارش کبنا از یاسوج، عدل هاشمی‌پور در نشست شورای عشایر کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: عمق محرومیت در همه جای این استان بویژه جامعه عشایری بالا بوده و برای نجات جامعه عشایری نیازمند عزم جدی مدیران بدون نگاه به منابع محدودیت دولتی است.
وی با تقدیر از خدمات ادارات مختلف از جمله برق، جهاد کشاورزی، نوسازی مدارس عنوان کرد: خدمات انجام شده برای برون رفت از محرومیت کافی نبوده و باید بیش از پیش تلاش کرد.
هاشمی‌پور با تاکید بر اینکه برای جلوگیری از حاشیه نشینی راهی جز خدمات دهی مطلوب به عشایر و روستائیان نیست، افزود: خود را متعلق به جامعه عشایری و کارمند امور عشایر می‌دانم و برای افزایش خدمات دهی به این جامعه کم توقع و مولد از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنم.
وی خواستار کمک گرفتن از منابع مختلف از جمله خیرین شد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده شرکت مناطق نفت خیز جنوب در مناطق مختلف حوزه انتخابیه‌ام از جمله مناطق عشایری مشغول فعالیت است.
وی با گلایه از طولانی شدن احداث یک جاده عشایری در بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه، ادامه داد: طی ۱۲ سال گذشته یک دستگاه بلدوزر در این جاده کار می‌کند و یک تیم انفجاری در این پروژه مستقر بوده و هر ۶ ماه یک انفجار دارد ولی انتظار می‌رود برای یک بار برنامه ریزی و در یک مدت کوتاه جمع شود.
نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام خواستار توجه به اشتغال جوامع عشایری شد و گفت: ۱۷ کانکس برای تحصیل دانش آموزان این شهرستان‌ها اختصاص یافت ولی کافی نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
1