تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب : ۲۷۲۶۳۵

تشریح برنامه‌های طرح بزرگداشت بانکداری اسلامی در استان

۱
۰
کبنا ؛رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های طرح بزرگداشت بانکداری اسلامی را تشریح کرد.
به گزارش کبنا، محمدعلی نیک‌منش عصر امروز در جمع خبرنگاران با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید حججی، اظهار کرد: شهید حججی اسوه مقاومت و ایستادگی ملت ایران است و امروز جمهوری اسلامی ایران هر چه دارد، مدیون رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و خون شهدای این مرز و بوم است و امیدوارم که همه ماها در مسیر شهدا گام برداریم که این مسیر همان مسیر انبیاء و اولیای خداست.
رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه استقرار بانکداری اسلامی در سیستم بانکی کشور، کلیدی‌ترین عنصر تأثیرگذار در تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص «اقتصاد مقاومتی» است، بیان کرد: مهمترین هدف راهبردی بانک مهر اقتصاد «استقرار و توسعه بانکداری اسلامی» در راستای اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که گام‌های خوبی با درایت مدیران این بانک در سراسر کشور در این زمینه و عملی کردن این هدف برداشته شده است.
نیک‌منش در ادامه با اشاره به برگزاری بزرگداشت روز بانکداری اسلامی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: طرح بزرگداشت بانکداری اسلامی از تاریخ ۱۱ تا ۳۱ شهریورماه در این استان برگزار می‌شود که برنامه‌های متنوعی را در این خصوص تدارک دیده‌ایم.
وی افزود: پیاده‌سازی بانکداری اسلامی، ترویج فرهنگ و کارکردهای بانکداری اسلامی در بین مسوولان، مشتریان و عموم مردم، بسترسازی برای کمک به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و بالابردن اعتماد عمومی از اهداف برگزاری طرح بزرگداشت روز بانکداری اسلامی در سطح جامعه و استان کهگیلویه و بویراحمد است.
رئیس امور شعب بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه، برپایی نمایشگاه بانکداری اسلامی، حضور دسته‌جمعی مدیران و کارکنان شعب بانک در نمازجمعه سراسر استان، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، پاسخگویی و مشاوره به مشتریان و برگزاری جشن‌های از جمله برنامه‌های طرح ستاد بزرگداشت بانکداری اسلامی است.
نیک‌منش افزود: برنامه‌های فرهنگی و آموزشی دیگری نیز در راستای ترویج فرهنگ بانکداری اسلامی در این ایام برگزار خواهد شد.
وی تاکید کرد: آشنایی مردم و مشتریان با ابعاد مختلف بانکداری اسلامی و افزایش اعتماد عمومی آنها و ترویج فرهنگ و کارکردهای بانکداری اسلامی از اهداف مهم طرح بزرگداشت بانکداری اسلامی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
مهراقتصاد بانک نیست.حتی عضو شتاب نیست.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1