تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۳۶
کد مطلب : ۲۷۲۲۹۵

مزارعی: سارقان مسلح به طلافروشی گچساران را دستگیر و به دار مجازات خواهیم آویخت(+تصاویر)

۶
۰
کبنا ؛رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد درجلسه ستاد مبارز با جرائم خاص در راستا و  پیرامون عاملان سرقت مسلحانه و قتل طلافروشان گچسارانی که  با حضور اعضای شورای تامین استان کهگیلویه و بویراحمد، شهرستان گچساران و جمعی  از مسئولان ارشد قضایی و انتظامی استان در سالن جلسات دادگستری برگزار شد، اظهار داشت: خداوند در قرآن به اهمیت امنیت جامعه بسیار تاکید و اشاره کرده است و در کلام وحی آمده است که کسانی که به امنیت جامعه تلنگر و امنیت جامعه را مورد هدف قرار می دهند در حال جنگ با خدا می باشند.
حجت السلام غلامرضا مزارعی افزود: خداوند می فرماید؛ آرامش جامعه به حدی نزد من اهمیت دارد که کسی که آرامش روانی جامعه را برهم می زند و کسانی مفسد فی الارض می باشد آنرا بکشید و به صلیب بکشید و دست و پایشان را چپ و راست قطع کنید.
مزارعی عنوان کرد: رحم کردن به کسانی که امنیت و آرامش روانی جامعه را تهدید می کنند و مرتکب جرایم خشن می شوند خیانت به خون شهیدان، خون شهید حججی و شهداء قوه قضاییه، انتظامی،نظامی، اطلاعاتی  می باشد.
ریس کل دادگستری استان از کاهش آمار سرقت در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و خاطرنشان کرد: آمار سازمان زندان های کل کشور ورودی سرقت های استان کهگیلویه و بویراحمد را ۱۱درصد کاهش نسبت به سال گذشته اعلام کرده است.
مزارعی در ادامه افزود: استان ما قبلا در حوزه سرقت ائم از خرد وکلان جزء آمار اولیه کشور بود و الحمدالله در حال حاضر آمار سرقت کاهش پیدا کرده است هر چند بعضی از اتفاقات مانند جریان یک و دو مورد سرقت مسلحانه کارهای خوب ما را تحت الشعاع قرار داد اما باید منصفانه برخورد کرد و در این مورد نباید فرافکنی کرد بطوریکه موجبات دلسردی کسانی که در عرصه امنیت و اطلاعات فعالیت می کنند و برای ایجاد امنیت از جانشان مایه می گذارند را شویم.
وی تصریح کرد: هدف مجموع حاکمیت نظام، کلیه دستگاه ها، سازمان ها، نهادها در جمهوری اسلامی تلاش برای ارتقاء امنیت جامعه است.
رئیس کل دادگستری استان تاکید کرد: در حوزه جرایم خشن  کوتاه آمدن گناه و معصیت نابخشودنی می باشد .
مزارعی عنوان کرد: بنده شخصا جرایم مهم(خاص،خشن) را رصد و پیگیری می کنم.
وی عنوان کرد: قضات شریف که مجاهدان عرصه امنیت  جامعه هستند شرعا تکلیف دارند که در برخورد با جرایم خشن ذره ای از ظرفیت قانون کوتاه نیامده بلکه مجازات تکمیلی هم در نظر بگیرند.
مقام عالی قضایی استان گفت: ما به فضل و عنایت پرودگار، سارقان مسلح را که خون دو انسان بی گناه را در شهر ولایتمدار گچساران ریخت را دستگیر و به دار مجازات خواهیم آویخت.
وی در پایان با قدردانی از خدمات ارزشمند اصحاب رسانه و جراید افزود: رسانه ها در پیشگیری از جرم نقش موثری دارند و همچنین رسانه ها باید رویدادها و مشکلات جامعه را آسیب شناسی کنند و نباید با بزرگنمایی حوادث و اتفاقات جو اجتماع و جامعه را متشنج کنند.
 

 
----------------------------------------
گزارش و عکس از: حبیب قلندری
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند گچسارانی
..گچساران فقط تو راه مدرسه ..خوب فعال هستند
آقای رئیس ..خودت هم میدونی که کمتر کسی نو .. گچساران پیدا میشه که وظیفه شناس باشه اگه روزی کسی کار اداری هم با اونها داشته باشه باید خیلی پارتی داشته باشه یا خیلی خوش شانس باشه که کار قانونی او انجام بشه
باید نظارت بیشتری داشته باشید.
ناظر
Iran, Islamic Republic of
قاتلان جانی گچساران باید در ملا عام اعدام شوند تا کسی جرات همچین غلطایی نکنه
ایران
Iran, Islamic Republic of
احسنت
سربدار
انشاالله دستگیر بشن ولی صدور حکم سریع باشه نه بعد از سالها سال .......
ایل
Iran, Islamic Republic of
اقای زارعی از .. دهدشت بپرسید.چرا جنب خونه خودش محل تجمع معتادان هست
شهروندی
Iran, Islamic Republic of
تا گرفته شوند دزد نگرفته پادشاه است باید عقبه وکسانی که این گراها را دست دزدان دغاده اند قبل از خود انان مجازات شوند واما یک پیشنهاد باید مانند اقای امریکا یک جزیره دور افتاده ای مانند گوانتانامو اماده شود برای سارقان ومعتادان وقاچاقچیان اعم از مواد مخدرویا قاچاق کالا انوقت ببینید دیگر نیازی به قاضی هست وایا کسی جرات تخلف دارزد وصدالبته انوقت همه ملزم به فعالیت درست وکسب وکار سالم ودر نتیجه اون اقتصاد مقاومتی مورد نظر حاصل خواهد شد وگرنه بقول محلی تا مال من این واره اره من این داره یعنی با شرایط موجود زمینه تلاش نیست که نیست ببخشید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1