تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب : ۲۷۱۷۶۵

حکم «پست بانک» تهران برای یک کهگیلویه و بویراحمدی (+تصاویر)

۰
کبنا ؛ 
 
مراسم تودیع و معارفه مدیر امور شعب پست بانک کهگیلویه و بویراحمد با حضور دکتر فرحی مدیر عامل پست بانک کشور، محنایی معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران استانی در یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا، همزمان با سفر وزیر ارتباطات و فناوری و اطلاعات مراسم تودیع و معارفه مدیر امور شعب پست بانک کهگیلویه و بویراحمد با حضور دکتر فرحی مدیر عامل پست بانک کشور، محنایی معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران استانی در یاسوج برگزار شد.

مدیر سابق امور شعب پست بانک کهگیلویه و بویراحمد در این آئین با اشاره به اقدامات انجام شده در زمان تصدی خود در این بانک گفت: با همکاری و تلاش همه جانبه همکاران در این استان به تمامی برنامه‌های از پیش تعیین شده دست یافتیم.
داوود کریمی مداب با بیان اینکه با اقدامات انجام گرفته توانستیم عملکرد منابعی بانک را ۲۷۵ درصد افزایش دهیم افزود: در این زمینه پست بانک کهگیلویه و بویراحمد به دلیل عملکرد مناسب خود مقام اول کشور را کسب کرد.
وی اظهار داشت: با اقداماتی که انجام شد توانستیم عملکرد مصارفی بانک را در حد بسیار چشمگیری کاهش دهیم.
دبیر سابق شورای عالی بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به زیرساخت‌های نامناسب الکترونیکی در این استان گفت: با وجود شرایط نامناسب زیرساختی ۱۹ دفتر پست بانک در روستاهای استان به دفاتر خدمات بانکی روستایی تبدیل شد.
کریمی مداب به برخی مقام‌های کسب شده طی دوسال اخیر توسط پست بانک استان اشاره کرد و افزود: پست بانک کهگیلویه و بویراحمد در حوزه اینترنت بانک توانست مقام اول کشور را کسب کند.
وی با بیان اینکه در بخش استفاده از دستگاه‌های خودپرداز این استان مقام دوم کشور را کسب نمود، اظهار داشت: پست بانک کهگیلویه و بویراحمد در بخش همراه بانک در کشور مقام اول را از آن خود کرد.
وی تاکید کرد: اکنون پست بانک کهگیلویه و بویراحمد به بانکی مطلوب برای سرمایه گذاران این استان تبدیل شده است.
در ادامه معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پست بانک بزرگ‌ترین بانکدار حوزه روستایی در کشور است، گفت: اقدامات انجام گرفته از سوی این بانک سبب ماندگاری روستاهای کشور شده است.

مجید محنایی با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در پست بانک استان اظهار داشت: انجام اقدامات موثر توسط مدیران پست بانک استان کسب درآمد فراوانی برای این بانک به همراه داشت.
وی مدیر سابق پست بانک استان را فردی عملگرا توصیف کرد و گفت: ارتقاء پست مدیریتی وی نشان از کارهای مثبتی است که در دوران مدیریت خود در این استان انجام داده است.
در ادامه مدیرعامل پست بانک کشور با بیان اینکه دغدغه اصلی این روزهای کشور اشتغال است، گفت: همکاران ما در شعب مختلف پست بانک با تمام توان برای رفع این دغدغه تلاش کنند.
فرحی افزود: این مهم جز با تلاش و کار بیشتر در کشور میسر نخواهد شد.
وی با بیان اینکه انسجام موجود بین مدیران این استان ستودنی است، اظهار داشت: در صورت تداوم این انسجام و همدلی قطعاً کهگیلویه و بویراحمد به توسعه خواهد رسید.
مدیرعامل پست بانک کشور با تقدیر از مدیرعامل سابق پست بانک این استان برای وی در مسئولیت جدید آرزوی توفیق کرد.

 
   
برپایه این گزارش، طی حکم فرحی مدیرعامل پست بانک کشور داوود کریمی مداب به‌عنوان مدیر امور شعب پست بانک استان تهران و شهرستان‌ها منصوب شد.
همچنین در پایان این مراسم از زحمات مدیرعامل سابق تقدیر و طی حکمی از سوی مدیرعامل پست بانک کشور سعید ساعدی فر به‌عنوان سرپرست امور شعب پست بانک کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.(خبردنا)
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1