تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱
کد مطلب : ۲۷۱۷۳۲

شهری که به روستا تبدیل می‎شود / کم‌توجهی مسوولان به چیتاب

۰
کبنا ؛ 
امام جمعه کبگیان با بیان اینکه عدم پیشرفت شهرما در برابر دروهان که یک روستاست نشان از کم توجهی و تلاش مدیران و مسؤولانش دارد گفت: زیرا دهیار دروهان با تمام توان و احترام به اوقات کاری بیشتر به فکر آبادانی و پیشرفت است.
به گزارش کبنا نیوز، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر صبح امروز در خطبه‌های نماز عید قربان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه گفت: عهد بستن به خدا با قربانی کردن نفس در روز عرفه بزرگترین عیدی به خود و عظیم‌ترین قربانی به پیشگاه خداوند سبحان است.
وحدانی‌فر نیت الهی در خدمتگزاری با چینش وزرای عادل و توانمند و خدوم، با جنبه بالا در نقدپذیری و ارتباط نزدیک با مردم جهت درک واقعیت را از مهمترین شاخصه‌های یک دولت توانمند در راس امور دانست.
وی با توصیه به ریاست جمهوری درباره سخنرانیش در رابطه با کارمندان گفت: با تشکر از تلاش ریاست محترم جمهوری در جبهه خدمت به مردم باید اذعان کرد؛ زیبنده نیست که ایشان در سخنرانی بزرگ بگوید هر کارمندی از حقوقش ناراضی است می‌تواند برود.
خطیب نماز عید قربان در کبگیان گفت: کارمندان عزیز شاخه‌های ساقه درخت دولتند که اگر خدای ناکرده به آنها کم توجهی شود جامعه دچار انحطاط خواهد شد.
وحدانی‌فر تصریح کرد: چه خوب بود زمان حقوق بگیرهای نجومی از این واژه‌ها استفاده می‌شد تا جلوی بی‌عدالتی و پیشرفت حقوقهای نجومی گرفته می‌شد.
این خطیب با تقدیر از شوراهای اسلامی دوره قبل و تبریک به اعضای جدید گفت: با در اختیار دادن فرصت به ریاست محترم شورای قبل و ارائه گزارش کار به مردم جهت درک واقعیت، انتقال تجربه به شورای جدید را کلید باید زد.
وی با بیان اینکه اعضای شورا در پذیرش مسؤولیت به کلام‌الله مجید قسم خوردند، گفت: عمل به سلایق خود در سایه میل سیاسی بر خلاف مصلحت مردم خیانت به قرآن و حق‌الناس است که عواقب دنیوی و متعاقبا اُخـروی را در بر دارد و توصیه می‌کنم حق و حقوقی که در قبال مسؤولیت این چنینی دریافت می‌کنید در خانواده خود مصرف نکنید که شرعا حرام است.
وحدانی‌فر درباره اوضاع کنونی شهر چیتاب با اشاره به تلاش در پیشرفت و با تمثیل گفت: مقایسه روستای دروهان با شهر چیتاب مرکز بخش کبگیان قابل قیاس نیست.
وی گفت: شهری که امتیازات نداشته‌اش روز به روز کمرنگ‌تر می‌شود مراقب باشید با ریزش آمار و ارقام در سایه تلاش نافرجام به ده تبدیل نگردد.
وی با بیان اینکه عدم پیشرفت شهرما در برابر دروهان که یک روستاست نشان از کم توجهی و تلاش مدیران و مسؤولانش دارد گفت: زیرا دهیار دروهان با تمام توان و احترام به اوقات کاری بیشتر به فکر آبادانی و پیشرفت است.
خطیب نماز عید قربان خطاب به شورا و شهرداری گفت: عدم توجه به اقتصاد پایدار در شهرداری باعث می‌گردد که خیابان‌های ما ماهی یکبار جارو نشوند و فضای نامطبوع در زمینه ساختار شهری بوجود بیاید.
وحدانی‌فر گفت: هنر این نیست که منتظر تخصیص بودجه از طرف وزارت کشور و دولت برای صرف اعتبار آن هم قلیل جهت پیشبرد پیاده کردن اهداف زیرساختهای شهری باشیم بلکه باید در لباس وظیفه با حس مسئولیت پذیری برای جذب اعتبار با تلاش روز افزون خودکفا باشیم تا مولفه‌های یک شهرداری خوب با نورم پیشرفتی بالا را داشته باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1