تاریخ انتشار
شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۲۹
کد مطلب : ۲۶۹۸۳۹

شریعتمداری: آغاز به کار فسفات چرام با شرکت ایمیدرو

۲
۰
کبنا ؛وزیر صنعت و معدن و تجارت کشور در خصوص آغاز به کار فسفات چرام عنوان کرد: در نهایت شرکت ایمیدرو تعهد مسئولیت کرد که هم فسفات چرام و هم بوکسیت سرفاریاب را شروع به کار کند و کار فسفات چرام به همت شرکت ایمیدرو آغاز خواهد شد.
به گزارش کبنا نیوز از چرام، محمد شریعتمداری وزیر صنعت معدن و تجارت کشور در جمع خبرنگاران چرام بیان کرد: ما قصد داریم معادن را در سال جاری رونق جدیدی دهیم و در دوره دوازدهم یکی از برنامه های صنعت،معدن و تجارت توجه ویژه به معادن است.
وی افزود: در کشور قریب به ۹ هزار پرونده معدن صادر کردیم که بیش از ۵هزار و ۸۰۰ مورد این پرونده ها به بهره برداری نرسیده است.
وزیر صنعت معدن و تجارت کشور اظهار کرد: تعداد زیادی از معادن کشور شناسایی شده اند که به دلایل مختلفی هنوز به بهره‌برداری نرسیده اند و معدن فسفات چرام نیز یکی از این موارد است.
شریعتمداری با اشاره به عوامل اجرایی فسفات چرام اضافه کرد: این فسفات به هر دلیلی شرکت قبلی اجرای این پروژه را معطل کرده بود و از طرفی قرار بود که بنیاد شهید این پروژه را در دست بگیرد که باز هم به دلیل شرایطی این کار صورت نگرفت.
وی افزود: قبل از ورود به شهرستان چرام با آقای کرباسیان رئیس شرکت ایمیدرو که معاون بنده در آن حوزه هستند،صحبت کردیم که گزارشی از فسفات چرام و امکان سنجی این معدن ارائه دادند.
وزیر صنعت و معدن و تجارت کشور در خصوص آغاز به کار فسفات چرام عنوان کرد: در نهایت شرکت ایمیدرو تعهد مسئولیت کرد که هم فسفات چرام و هم بوکسیت سرفاریاب را شروع به کار کند و کار فسفات چرام به همت شرکت ایمیدرو آغاز خواهد شد.
شریعتمداری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص معادن کشور بیان کرد: سیاست دولت توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت معادن همانند نفت است که امیدواریم نفت جای خود را به معدن دهد.
به گزارش کبنا در این دیدار، موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد،مهندس هاشمی پور نماینده چرام در مجلس شورای اسلامی و مدیران استانی وزیر صنعت و معدن و تجارت را همراهی می کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی چرامی
Iran, Islamic Republic of
قوت من ای گپ نی
Iran, Islamic Republic of
تا بیاد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1