تاریخ انتشار
جمعه ۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۶
کد مطلب : ۲۶۹۷۱۷

راه‌اندازی مجتمع آموزشی دانشگاه علوم‌پزشکی

۴
۰
کبنا ؛به همت مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مجتمع آموزشی دانشگاه علوم پزشکی راه‌اندازی شد.
باهمت و مدیریت کارآمد سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد و با تلاش و پیگیری‌های مستمر سرپرست معاونت اجتماعی این دانشگاه پذیرش دانش‌آموز در مقطع پیش‌دبستانی و دبستان در مجتمع آموزشی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در سال تحصیلی ۹۷ / ۹۶ محیا شد.
سرپرست معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی استان، تأسیس این مجتمع آموزشی را گامی بلند در مسیر پرورش نخبگان در استان برشمارد و گفت: با توجه به پتانسیل بالای دانشگاه علوم پزشکی استان درزمینهٔ فعالیت‌های آموزشی مؤثر و ارتقای شاخص‌های سلامت در استان، به این فکر افتادیم که با تأسیس مجتمع آموزشی دامنه آموزش را گسترده و در مسیر پرورش فرزندان این استان قدم برداریم.
امین اله بابویی ادامه داد، این مجتمع هم‌اکنون در پایه‌های تحصیلی پیش‌دبستانی و دبستان به‌صورت رسمی از مدیریت آموزش‌وپرورش استان مجوز فعالیت گرفت و شروع به ثبت‌نام از دانش‌آموزان در مقاطع ذکرشده کرده است و با برنامه‌ریزی مناسب، انشا الله در آینده‌ای نزدیک امکان تحصیل در سایر مقاطع تحصیلی در این مجتمع نیز فراهم می‌گردد.
این مسئول افزود: طبق وعده‌های قبلی جهت رفاه حال کارکنان، این مجتمع با تخفیف ۴۰ درصد در اختیار پرسنل دانشگاه علوم پزشکی استان قرار می‌گیرد. همچنین عموم مردم نیز می‌توانند با تعرفه‌های رسمی اعلامی از طرف آموزش‌وپرورش نسبت به ثبت‌نام فرزندان خود در این مجتمع آموزشی اقدام نمایند.
وی استفاده از فضای آموزشی منحصربه‌فرد و طراحی مکان این مجتمع متناسب با سن و سال دانش‌آموزان در این مقطع تحصیلی، استفاده از اصول بهداشت محیطی، ارگونومی، کادر مدیریتی قوی و معلمان مجرب را از مؤلفه‌های مهم این مجتمع برشمرد و افزود: استفاده از ۵ اصل اساسی تربیت یعنی، تربیت روح، تربیت جسم، تربیت ذهن، تربیت دین و تربیت اخلاق در این مجتمع سرلوحه کار قرار خواهد گرفت تا از این طریق بتوانیم به هدف اصلی خود یعنی نخبه پروری دست‌یابیم.
سرپرست معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، در پایان خاطرنشان کرد: عموم مردم می‌توانند با مراجعه به نشانی، یاسوج – بلوار کاشانی-فرعی ۵-پلاک ۱۹ و تماس با شماره تلفن ۰۹۹۰۵۰۳۲۷۸۸ نسبت به اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام فرزندان خود در این مجتمع اقدام نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما

حرف حق
Iran, Islamic Republic of
مثل یک بنگاه معاملاتی است و از همه مدارس هم حتما گرانتر و یه عده سودجو سود می برند
برزو
Iran, Islamic Republic of
آخ تا قیومت سی ای مدیریتل!
کارگزین سابق
Germany
علوم پزشکی استان تا دلتان بخواد معاون و مشاور مثل همین اجتماعی صرفا برای پرداخت یه عالمه حق مدیریت به فلان و بهمون نصب کرده. سازمان بازرسی کجایی دقیقا کجایی!!
بویراحمد فراموش شده
Iran, Islamic Republic of
ساختمان دانشکده بهداشت در حال تخریب هست بقیه دانشکده ها هم که اون وضعشون هست به عوض اینکه دنبال تکمیل پروژه های نیمه تمام باشن و ساختمان کلینیک و دانشکده و بیمارستان را تمام کنند رفتند دنبال این کارهایی که اصلا کارشون نیست کار آموزش و پرورش و دبیران را باید به اهلش سپرد.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1