تاریخ انتشار
جمعه ۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب : ۲۶۹۶۵۴

در خواست از وزیرصنعت برای توجه بیشتر به صنایع دستی وگردشگری کهگیلویه وبویراحمد

۰
کبنا ؛صبح امروز شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی و کارگروه رفع موانع تولید در کهگیلویه و بویراحمد که با حضور وزیر صنعت معدن و تجارت دولت دوازدهم در یاسوج برگزار شد.
مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری کهگیلویه وبویراحمد در این نشست با اشاره به پتانسیل های صنایع دستی این استان خواستارایجاد شهرک های صنایع دستی در کهگیلویه وبویراحمد شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری کهگیلویه وبویراحمد ،محمود باقری با اشاره به توسعه زیر ساخت های گردشگری استان در دولت تدبیرامیدگفت:با حمایت های خوبی که بخش خصوصی داشتیم زیرساخت های خوبی را برای توسعه گردشگری کهگیلویه بویراحمد شروع کردیم.

وی با بیان اینکه امروز هتل و پارک ابی یاسوج با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد از مهم ترین پروژهای زیرساخت های گردشگری است که با حمایت بخش خصوصی در حال احداث است،گفت: یکی از مشکلات ایجاد زیرساخت ها وسرمایه گذاری در بخش گردشگری کهگیلویه وبویراحمد اختصاص تسهیلات ارزان قیمت برای ایجاد زیر ساخت های گردشگری به سرمایه گذاران است .
 
عضو کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری در کهگیلویه بویراحمد با بیان اینکه کهگیلویه بویراحمد در حوزه های صنایع دستی و گردشگری از سابقه گردشگری خوبی برخوردار است اظهار کرد: تقویت این دوبخش در استان نیازمند توجه بیشتر مسئولان کشوراست.

وی گفت :هنرمندان کهگیلویه بویراحمد توانمندی زیادی در تولید صنایع دستی دارند، بنا براین احداث شهرک صنایع دستی دراین استان توجیه اقتصادی خوبی برخوردار است.
باقری اظهار داشت: صنایع دستی در دستیابی به اقتصاد مقاومتی نقش بسیار مهمی دارد و توجه به آن علاوه بر اشتغالزایی و افزایش درامد روستائیان ، موجب شکوفایی فرهنگی استان خواهد شد.
مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری کهگیلویه وبویراحمدبا بیان اینکه درشرایط فعلی مسئله بیکاری مهمترین دغدغه مسئولین است تصریح کرد: توجه به صنایع دستی بدلیل ویژگیهای منحصر به فرد وسهولت آموزش و فراگیری آن از کمترین هزینه سرانه آموزش و ایجاد فرصت شغلی در میان بحث‌های مختلف فعالیتهای صنعتی برخوردار است.
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1