تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۵
کد مطلب : ۲۶۹۴۶۷

اعتراف «خادمی» به حق استان که از دست رفت / اسامی ادارات برتر کهگیلویه و بویراحمد + یک اعتراض + داستان درس‌آموز

۹
۰
کبنا ؛جشنواره شهید رجایی با حضور انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، امروز (پنجشنبه ۲ شهریوماه) جشنواره شهید رجایی با حضور انصاری معاون رئیس جمهوری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده بویراحمد و دنا در مجلس، معاونین استاندار و جمعی از مدیران ارشد این استان برگزار شد که در نهایت دستگاه‌های اجرایی برتر استان کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره شهید رجایی معرفی شدند .
تمامی دستگاه اجرایی در هفدهمین جشنواره شهید رجایی شرکت داشتند که براساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی ۱۷ دستگاه موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

در این آئین از دستگاه‌های برتر شامل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، امور اقتصادی و دارائی، آب و فاضلاب شهری، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، امور مالیاتی و بیمه سلامت مورد تجلیل قرار گرفتند .

در بخش شاخص‌های عمومی امور عشایر، شرکت آب منطقه‌ای، منابع طبیعی و آبخیزداری، دامپزشکی و اداره کل بهزیستی به عنوان دستگاه اجرایی برتر در جشنواره شهید رجایی معرفی شدند.

ادارات جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، شرکت توزیع نیروی برق، کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان برترین‌ها در بخش اقتصاد مقاومتی، اشتغال و سرمایه گذاری جشنواره شهید رجایی مشخص شدند و در مجموعه بانک‌ها نیز بانک کشاورزی و بانک صنعت و معدن مورد تجلیل قرار گرفت.



۵۲۱۵ پست بدون تصدی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد / این حق از دسته رفته استان

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵ هزار و ۲۱۵ پست سازمانی بدون متصدی در این استان وجود دارد.
سید موسی خادمی در جشنواره شهید رجایی استان با حضور معاون رئیس جمهور با اشاره به اجرایی نشدن طرح مهرآفرین مبنی بر استخدام ۱۲۰۰ نفر در این استان طی سال افزود: انتظار داریم این طرح برای استان کهگیلویه و بویراحمد در این دولت اجرا شود.
وی بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه از دیگر استانها عقب افتاده و لازم است با توجه به محرومیت استان این حق از دست رفته احیا شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: استان از لحاظ نیروی انسانی از فقیرترین استان ها بوده و حدود ۳۵ درصد پست های ما بدون تصدی است و مشکل چارت بندی از دیگر مشکلات موجود است.
خادمی تصریح کرد: ۱۴ هزار و ۸۸۲ پست سازمانی در استان ما تعریف شده که حدود ۵ هزار و ۲۱۵ پست سازمانی بدون متصدی است . برخی مناطق تازه تاسیس در استان ایجاد شده که برای این مناطق و دستگاه ها هیچ چارت سازمانی تعریف نشده است.
وی ادامه داد: مهمترین کار در کشور اصلاح ساختار دولت است و در ایران حجم فعالیت دولت بالاست و خدمات متعددی را ارائه می کند و اگر این نظام اداری اصلاح نشود، هیچ اصلاح سیاسی، اقتصادی رقم نمی خورد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره شاخص های جشنواه شهید رجایی عنوان کرد: ارزیابی اگر بین دستگاه های همسان باشد، کار ساده تر است، اما اگر ارزیابی بین دستگاه هایی باشد که شاخص ها یکسان نیست این امر باعث سختی کار می شود.
خادمی تاکید کرد: در برخی موارد استان در ارزیابی نقش ندارد و برخی دستگاه‌ها در این شاخص‌ها هیچ گونه نقشی ندارند که این مورد باید اصلاح شود.
وی اضافه کرد: طبق بخشنامه‌ سال‌های ۶۸ تا ۷۰ در زمینه یک ماه پاداش و یک ماه مرخصی برای مناطق محروم مشکلاتی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد به طوری که برخی افراد از طریق دیوان عدالت اداری حکم برای پرداخت به قیمت روز و برخی نیز به قیمت اولیه دریافت کردند که به نوعی نگرانی‌های را به وجود آورده است.
 
سن مدیریت‌ها به ۴۰ سال کاهش پیدا می‌کند
معاون رئیس جمهور گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی اداری سن مدیریت‌ها در کشوربه ۴۰ سال کاهش پیدا می‌کند.
جمشید انصاری در نشست جشنواره شهید رجایی در یاسوج، اظهار کرد: آنچه که امروز به عنوان تحول اداری ابلاغ می‌شود و باید با جدید به آن عمل کرد تا به معیارهای جهانی و بین‌المللی برسیم و نکته مهم این است که در کشور جوانگرایی کنیم.
معاون رئیس جمهور گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی اداری تا پایان برنامه ششم هشت سال از سن مدیریت‌ها در کشور کم شود.
وی افزود: متوسط سن مدیریت در حال حاضر ۴۸ سال است که باید طبق این مصوبه به ۴۰ سال برسد.
انصاری عنوان کرد: در حال حاضر در کشور کمتر از ۱۰ درصد مدیریت‌ها از زنان هستند که تجربه نشان داده که اگر زنان مدیر باشند نظم و انظباط بیشتر است و بر این اساس قرار است تا پایان این دولت و بر اساس مصوبه شورای عالی اداری ۳۰ درصد از مدیریت‌ها به زنان اختصاص داده شود.
دو داستان عبرت‌آموز برای مدیران
 
این مسؤول در ادامه گفت: در سال ۶۰ با ماموریتی از طرف شهید باهنر به این استان آمدم و جای جای استان شما را دیدم موقعی که می‌خواستم از دفتر شهید باهنر خارج شوم به رئیس دفتر شهید باهنر گفتم به آقای رجایی هم بگویید در کهگیلویه و بویراحمد چه خواسته‌ای دارید.
وی ادامه داد: من روز ۵ تیر سال ۶۰ بعد از سفر از استان شما به شیراز رفتم و روز هفت تیر به تهران رسیدم که همان روز آماده گزارش شدم.
انصاری گفت: وقتی وارد دفتر نخست وزیر شدم شهید رجایی را دیدم که داشت با آقای بنی‌هاشمی رئیس دفتر شهید باهنر دعوا می‌کند.
وی گفت: در همان روزها داده بودند که پرده دفتر شهید رجایی را عوض کنند و شهید رجایی گفت چرا پرده‌ها را عوض کردید لذا معلوم است روی یک پرده چه قدر برای بیت‌المال حساسیت نشان می‌دادند.
انصاری گفت: یکی از کسانی که برای ما مهم بود اسدی لاری بود و تصورم این بود که شهید رجایی اسدی لاری را وزیر کند که وی را برای سفارت هند انتخاب کردند و در دلم بود چرا رجایی از وی استفاده نکرد.
انصاری گفت: سر سفره صبحانه این موضوع را به شهید رجایی گفتم که شما چرا از اسدی‌لاری استفاده نکردید.
وی اظهار کرد: شهید رجایی گفت: افراد باید تحمل ضربه پتک از دوست را داشته باشند که اسدی لاری تحمل تلنگر از دشمن را هم ندارد و لذا الان می‌فهمم کشور به نیروهایی نیاز دارد که اگر از دوست پتک هم بخورند خم به ابرو نیاورند.
وی با بیان این‌که رجایی دنبال آدم‌هایی بود که در شرایط سخت تحمل هجمه‌ها را داشته باشند، گفت: فکر می‌کنم شهید رجایی و باهنر حق بزرگی بر گردن نظام اداری و اجرایی ما دارند و ویژگی‌های برجسته مدیریتی داشتند.
به گزارش کبنا، در حاشیه این مراسم برخی از مدیران دستگاه‌های دولتی در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن ابراز نگرانی از نحوه انتخاب دستگاه‌ها، اظهار کردند: کاهش اسناد مربوط به دستگاه‌هایی که برتر شناخته شدند را منتشر می‌کردند تا مردم بدانند بعضی از این دستگاه‌ها بر اساس کدام شاخص و معیار رتبه‌های برتر را کسب کرده‌اند.
یکی از این مدیران گفت: ما بر اساس شاخص‌های کشور رتبه‌های برتر را کسب کرده‌ایم، اما در استان به عنوان دستگاه برتر شناخته نمی‌شویم.
وی افزود: شاید مسائلی غیر از شاخص‌های موجود در انتخاب این دستگاه‌ها دخیل باشد.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

عشایر
Iran, Islamic Republic of
تبریک ویژه به مهندس علیپور مدیر خدوم و زحمت کش جامعه عشایری
ورزشکار گچساران
Iran, Islamic Republic of
همه مدیران گچسارانی برتربودند ، ما استان را میسازیم آآآآآآآفرین گچساران
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
اگر خادمی نرود قطعا فرمانداران و بخشداران ضعیف باعث میشود اصلاح طلبان برای همیشه قدرت را ازدست بدهند
گچساران سادات
Romania
شما یاسوجی ها همیشه کاری نداری الا افتادن دنبال استاندار....اصلاح طلب یا اصولگرا...مهم این هستش مهندس خادمی در کمال خونسردی و با درایت و بدور از حواشی دارند به نحو احسن استان رو مدیریت و به سوی آینده ای روشن هدایت میکنند..مجمع نمایندگان استان هم که حمایت قاطع خود رو از ایشون اعلام کردند
کارمند
Iran, Islamic Republic of
(( وی گفت: در همان روزها داده بودند که پرده دفتر شهید رجایی را عوض کنند و شهید رجایی گفت چرا پرده‌ها را عوض کردید لذا معلوم است روی یک پرده چه قدر برای بیت‌المال حساسیت نشان می‌دادند. ))

اینجا به گچساران و شبکه بهداشت و بیمارستانی که بنام شهید رجایی نام گرفته ، سری برنید تا ببینید با کسی که رعایت بیت المال را گوشزد نموده بود ، چه بلاها که نیاورده اند !!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کلانتر
Iran, Islamic Republic of
اینها که همش گچسارانی ها هستند!!!!
دوگانه سوز
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر خادمی استاندار
دنا
Iran, Islamic Republic of
اینها امار های احمدی نژادی دادن دستگاه برتر را باید مردم مشخص کنند
دنا
Iran, Islamic Republic of
چون اقای علی پور فامیل هاشو به کار گرفته برگزیده شده
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1