تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۱
کد مطلب : ۲۶۹۱۰۶

جامعه به مدیرانی همانند رجایی و باهنر نیازمند است / ۱۱۶۰ پروژه هفته دولت در استان کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود / تمجید «خادمی» از عملکرد نمایندگان استان؛ در رأی اعتماد به وزرا تأثیرگذار بودند

۴
۰
کبنا ؛ 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کشور ما به مدیرانی همچون رجایی و باهنر نیازمند است.
به گزارش کبنا از یاسوج، سید موسی خادمی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دولت، یاد و خاطره شهدای هفته دولت را گرامی‌داشت و اظهار کرد: هر چه از سالروز شهادت شهیدان رجائی و باهنر می‌گذرد، ارزش و الگو بودن آن دو شهید گرانقدر بیشتر نمایان می‌شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه تصریح کرد: اگر ما می‌خواهیم که انقلاب اسلامی جایگاه اصلی خودش را در دنیا پیدا کند، نیازمند مدیرانی همچون رجایی و باهنر هستیم. و باید چنین مدیرانی پرورش داده شوند.
خادمی در ادامه به رأی اعتماد نمایندگان مجلس به وزرای کابینه دوازدهم اشاره کرد و گفت: از نمایندگان تشکر می‌کنم که زمینه را برای فعالیت بیشتر دولت فراهم کردند و رأی اعتماد انها پشتوانه خوبی برای دولت است.
وی تعامل بین قوا را مهم دانست و افزود: به دلیل برخی اختلافات یکشنبه سیاه معروف در مجلس رقم خورد که هیچ وقت شاید آن از ذهن‌های مردم بیرون نرود و قطعاً اگر ان دوره را با این دوره مقایسه کنیم، خواهیم دید که حرف مردم این است که کسانی که قدرت را به دست می‌گیرند، با هم هماهنگ و تعامل داشته باشند در مسیر خدمت به مردم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: در فرایند رأی اعتماد نمایندگان مجلس به وزرای پیشنهادی دولت شاید به جهت تعداد نمایندگان ما تأثیری نداشتند اما به جهت کیفیت تأثیرگذاری زیادی داشتند و افراد متخصص که در جریان کار بودند به این مسئله اذعان می‌کنند. که از انها هم تشکر و قدردانی می‌کنیم.
خادمی به انتصاب سید ضیاء هاشمی به عنوان سرپرست وزارت علوم اشاره کرد و گفت: انتصاب فرزندی از استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان سرپرست وزارت علوم جای بسی خوشحالی دارد که امیدوارم با همکاری همه و تصمیم رئیس جمهور محترم و نمایندگان مجلس به وزارت ختم شوند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در ادامه با بیان اینکه در هفته دولت، اعضای هیأت دولت به استان سفر خواهند کرد، اظهار داشت: ۱۱۶۰ طرح اقتصادی و عمرانی در این استان در هفته دولت با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.
خادمی افزود: در هفته دولت امسال ۱۱۶۰ طرح عمرانی و اقتصادی با هزینه افزون بر ۳ هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۲ هزار و ۱۸۰ نفر در این استان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.
وی با بیان اینکه از این تعداد طرح و پروژه، ۲۴۸ مورد پروژه عمرانی و ۹۱۲ طرح اقتصادی است بیان کرد: پروژه‌های عمرانی افتتاحی هفته دولت سال ۹۶ در این استان را ۲۲۵ مورد با سرمایه گذاری افزون بر یک هزار و ۶۹۱ میلیارد ریال بوده و ۲۳ پروژه با اعتباری افزون بر ۸۵۶ میلیارد ریال نیز کلنگ‌زنی می‌شود.
نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از مجموع ۹۱۲ طرح اقتصادی در هفته دولت امسال در ۹۰۸ مورد افتتاحی و چهار طرح کلنگ‌زنی است ادامه داد: طی چهار سال گذشته افزون بر ۲۷ هزار میلیارد ریال در حوزه‌های عمرانی و اقتصادی در قالب ۲ هزار ۹۹۰ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی در این استان سرمایه گذاری شده است.
خادمی با بیان اینکه یک هزار و ۸۳۹ پروژه و طرح عمرانی و اقتصادی از این تعداد در سه سال گذشته از دهه فجر (۹۲ تا ۹۵) بوده است ادامه داد: اعتبار طرح‌های عمرانی و اقتصادی افتتاحی و کلنگ زنی این استان در این مدت افزون بر ۲۳ هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال بوده است.
وی تصریح کرد: این اعتبار مربوط به دهه فجر سال ۱۳۹۲ تا دهه فجر سال ۱۳۹۵ بوده که ۱۳ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال آن مربوط به طرح‌های افتتاحی و ۹ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال مربوط به طرح‌های کلنگ زنی است.
خادمی با اشاره به اینکه در این مدت یک هزار و ۸۳۹ طرح عمرانی و اقتصادی در استان افتتاح و یا کلنگ ‌زنی شد گفت: از این تعداد طرح یک هزار و ۵۸۰ مورد عمرانی و ۲۵۹ مورد اقتصادی است.
نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: از مجموع یک هزار و ۸۳۹ طرح یک هزار و ۵۵۵ مورد عمرانی افتتاحی و ۲۸۴ مورد عمرانی کلنگ‌ زنی بوده و برای اجرای پروژه‌های عمرانی افتتاحی و کلنگ‌ زنی در سه سال گذشته ۱۲ هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال و برای اجرای طرح‌‌های اقتصادی افتتاحی و کلنگ ‌زنی استان در این مدت ۱۰ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال هزینه شده است.
خادمی با بیان اینکه ۸ هزار و ۹۸ فرصت شغلی از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۵ با افتتاح و یا کلنگ‌ زنی این یک هزار ۸۳۹ طرح عمرانی و اقتصادی در استان ایجاد شد، افزود: یک هزار و ۱۶۰ مورد از این طرح‌های افتتاحی و آماده اجرا مربوط به هفته دولت امسال بوده که طی روزهای آینده به طور رسمی افتتاح و کلنگ زنی می‌شوند.
وی با تشریح دستاوردهای سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: ۴۶ مصوبه در حوزه‌های راهسازی، بهداشت و درمان، کشاورزی، آب و فاضلاب، علمی و فرهنگی و توسعه شهری برای سال‌های ۹۵ و ۹۶ با اعتباری افزون بر ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در این سفر داشتیم.
خادمی با اشاره به اینکه پنج هزار و ۸۹۰ میلیارد ریال از این میزان اعتبار برای سال ۹۵ و سه هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال برای سال ۹۶ مصوب شد، تصریح کرد: چهار طرح از مجموع طرح‌های مصوب در حوزه عمران شهری، ۶ طرح در بخش کشاورزی، ۹ مورد در حوزه منابع آب، پنج طرح در بخش علمی، فرهنگی و گردشگری، هفت طرح در حوزه بهداشت و درمان و چهار مورد در بخش حمل و نقل است.
وی ابراز کرد: ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال از این اعتبار در بخش راهسازی، ۲ هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال آب و فاضلاب، یکهزار و ۷۴۰ میلیارد ریال عمران شهری، یک هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال کشاورزی، ۹۷۰ میلیارد ریال به چهار بیمارستان در حال ساخت و ۷۲۰ میلیارد ریال برای طرح‌‌های فرهنگی دانشگاه‌ها در نظر گرفته شده است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد از آغاز عملیات اجرایی ۹ طرح با اشتغالزایی ۵ هزار و ۲۸۳ نفر خبر داد و افزود: تاکنون ۱۵۸ طرح با سرمایه گذاری افزون بر ۶ هزار و ۷۰ میلیارد ریال در بخش‌های مختلف دولتی و بخش خصوصی در قالب طرح‌های مصوب سفر هیئت دولت در این استان به بهره برداری رسیده است.
خادمی به تکریم ارباب رجوع اشاره کرد و گفت: ادارات باید به ارباب رجوع احترام بگذارند و طوری شود که برای مردم فرق نکند که نامه خود را به مدیر، دفتر دار و یا هر فرد اداری دیگری بدهند و از طرفی از رسانه‌ها می‌خواهم که با فرهنگ سازی اجازه ندهند برخی از افراد جامعه که در سفر هر مسوولی نامه‌ای برای تحویل دادند به دست دارند که این‌ها باید شناسایی شوند و به اطلاع عموم رسانده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
خطاب به خادمی:با یک خداحافظی خوشحالمون کن.
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
تمام کارت ... صفر صفر صفر
مهمان
Iran, Islamic Republic of
البته نماینده ما که مطمئنآ هیچ تأثیری نداشت و به همین دلیل جای شکر زیادی دارد.
اصلاحات مظلوم
Iran, Islamic Republic of
با استاندار ضعیف و فرماندار و مدیران ضعیف عملا ما به عقب باز گشته ایم
اگر خادمی زودتر استان را ترک نکند استان به جایی نمیرسد
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1