تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۲۶۸۹۰۱

مراسم بدرقه تیم هندبال گچساران به مسابقات جهانی/ کسب ۱۵ مدال توسط بانوان کاراته‌کار کهگیلویه در مسابقات بین‌المللی / بهره‌برداری سالن ورزشی هزار و ۲۰۰ نفری دهدشت در هفته دولت

۰
کبنا ؛مراسم بدرقه تیم هندبال گچساران به مسابقات جهانی
مراسم بدرقه رسمی تیم هندبال نفت و گاز گچساران به مسابقات جهانی با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستان گچساران برگزار شد.
با حضور نماینده مردم گچساران و باشت، فرماندار گچساران، علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان، مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران، مدیر منابع انسانی شرکت ملی، مدیرعامل شرکت نفت خزر و مشاور وزیر نفت، معاون خدمات رفاهی شرکت ملی نفت، مدیر منابع انسانی مناطق نفت‌خیز جنوب، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفت‌خیز جنوب و جمعی از مدیران صنعت نفت در محل اردو این تیم در تهران برگزار شد.
تیم هندبال نفت و گاز گچساران که در حال حاضر در اردو آماده‌سازی جهت شرکت در بزرگ‌ترین رقابت جهانی هندبال به سر می‌برد بامداد پنج‌شنبه تهران را به مقصد دوحه قطر ترک می‌کند.
این مسابقات در سالن هندبال ۵ هزار نفر الدوحه قطر که محل برگزاری جام باشگاه‌های جهان است برگزار می‌شود.
تیم هندبال نفت و گاز گچساران با ملحق شدن بازیکنان ملی‌پوش خود عازم کشور قطر می‌شود و این تیم تنها نماینده قاره آسیا در جام باشگاه‌های جهان است.

کسب ۱۵ مدال توسط تیم کاراته بانوان کهگیلویه در مسابقات بین‌المللی
رحیم محمودزاده رئیس هیئت کاراته استان گفت: تیم منتخب کاراته کهگیلویه به ۱۵ مدال طلا، نقره و برنز در دومین دوره مسابقات بین‌المللی کاراته سبک شوتوکان جام نقش‌جهان دست‌یافت.
محمودزاده ادامه داد: بانوان کهگیلویه در دومین دوره مسابقات بین‌المللی کاراته سبک شوتوکان جام نقش‌جهان، یادبود شهید مدافع حرم «محسن حججی» مدال‌های رنگارنگ کسب کردند.
رئیس هیئت کاراته استان افزود: تیم کاراته شوتوکان «iskf» بانوان کهگیلویه که به نمایندگی از استان در مسابقات بین‌المللی جام نقش‌جهان که به میزبانی استان اصفهان از ۲۹ تا ۳۰ مرداد ۹۶ برگزار شد، ۲ مدال طلا، هشت مدال نقره و پنج برنز بر گردن آویختند.
محمود زاده به ذکر اسامی مدال‌آوران تیم کاراته استان اشاره و بیان داشت: فاطمه صلاحت‌پور مقام اول، یلدا فروزی مقام اول، طاهره کشاورز مقام دوم، الهه عادلی اصل مقام دوم، هانیه جاویدانه مقام دوم، زهرا رازهش مقام دوم، شیما شیردل مقام دوم، ایلسا دستور مقام سوم، آرمیتا پرندوار سوم، زهرا زارعیان سوم، طیبه کشاورز سوم، فاطمه ابروزن کاتا سوم کومیته سوم، بتول قاسمی کومیته دوم، دلناز آریایی مهر دوم را کسب کردند.
اعظم فرخ‌زاده، محبوبه درخشان و آوا فرخ‌زاده مسؤولیت مربیان و سرپرست این تیم را بر عهده‌دارند.
دومین دوره مسابقات بین‌المللی سبک شوتوکان جام نقش‌جهان بزرگداشت شهید مدافع حرم «محسن حججی» در بخش بانوان با حضور ۷۰۰ نفر شرکت‌کننده از ۲۰ استان کشور و ورزشکارانی از کشورهای افغانستان، عراق، پاکستان، تاجیکستان و فیلیپین طی دو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد برگزار شد که تیم ۱۸ نفره بانوان کهگیلویه خوش درخشیدند.

مسابقات شطرنج در یاسوج
در گرامیداشت ۲۶ مردادماه، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی یک دوره مسابقات شطرنج در یاسوج برگزار شد.
مسابقات شطرنج گرامیداشت سالروز ورود تاریخی آزادگان به میهن اسلامی با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
در این رقابت‌ها که با حضور ۶۰ نفر از شطرنج‌بازان از ۲۶ تا ۲۷ مردادماه به روش سوئیسی در محل خانه شطرنج شهر یاسوج برگزار شد عباسی فر از فارس به مقام نخست رسید.
محمدحسین فلاحتی از کهکیلویه بویراحمد و شهرستان چرام به مقام دوم رسید و اکبر احمدی از استان بوشهر، محسن محمدی از استان بوشهر، احمد دشتی از بوشهر در مکان‌های سوم تا پنجم این رقابت‌ها را کسب کردند.
این مسابقات زیر نظر هیئت شطرنج استان و شهرستان بویراحمد برگزار شد.

برگزاری فستیوال مدارس فوتبال در گچساران
قاضی فر رئیس هیئت فوتبال شهرستان گچساران و نایب‌رئیس هیئت استان از برگزاری فستیوال مدارس فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی شهرستان گچساران خبر داد.
فستیوال مدارس فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی شهرستان گچساران برگزار شد.
سید عبدالکریم قاضی فر دراین‌باره اظهار کرد: این مراسم با حضور جمعی از پیشکسوتان و مربیان و خانواده‌ها برگزار شد و ۸ تیم از سراسر استان باهم به رقابت خواهند پرداخت.
وی ادامه داد: در این فستیوال تیم‌ها از شهرستان‌های یاسوج، گچساران، دهدشت، باشت، چرام و بهمئی شرکت داشتند.
قاضی‌فر افزود: برگزاری فستیوال‌ها و شناسایی نخبگان می‌تواند به آینده فوتبال استان در راستای نگاه به جوانان و بازیکنان بومی اهمیت ویژه‌ای داشته باشد.
نائب رئیس هیئت فوتبال استان بابیان اینکه در استان کهگیلویه و بویراحمد فوتبالیست‌های بزرگ و صاحب نامی به فوتبال ایران معرفی‌شده است، تصریح کرد: خانواده‌ها می‌توانند با مراجعه به هیئت لیست مدارس مجاز در سطح استان را دریافت و کودکان خود را در این مدارس ثبت‌نام کنند.
وی اذعان کرد: در این فستیوال برترین‌های شهرستان‌های مختلف در یک فضای شاد و مفرح توانمندی‌های خود را به نمایش می‌گذارند و امیدوارم این حضور درنهایت به تقویت تیم‌های استان و هدایت استعدادها در مسیر درست منجر شود.
در این رقابت‌ها ۱۲۸ نفر حضور داشتند.
این فستیوال زیر نظر هیئت فوتبال استان وبا همکاری هیئت فوتبال شهرستان گچساران برگزار شد.

کاراته‌کاران کهگیلویه در رقابت‌های بین‌المللی جام نقش‌جهان خوش درخشیدند
دانشی دبیر هیئت کاراته استان از درخشش تیم کاراته آقایان استان در رقابت‌های بین‌المللی جام نقش‌جهان مقام سوم را کسب کردند.
دبیر هیئت کاراته استان اظهار داشت: نونهالان شهرستان کهگیلویه که به نمایندگی استان در رقابت‌های بین‌المللی کاراته شرکت کرده بودند به مقام سوم دست‌یافت‌اند.
دانشی ادامه داد: در مسابقات بین‌المللی کاراته جام نقش‌جهان که در تمامی رده‌های سنی در تاریخ ۲۶ و ۲۷ مردادماه ۹۶ در نجف‌آباد اصفهان برگزار شد، نونهالان شهرستان خوش درخشیدند.
این مقام مسئول افزود: در این دوره از رقابت‌ها، فردین عادل پور در وزن ۳۶+ رده سنی نونهالان و سید حسین سعیدیان دروزن ۲۷_کیلوگرم نونهالان در بخش کومیته (مبارزه) از شهرستان کهگیلویه به همراه تیم منتخب استان به این مسابقات اعزام‌شده بودند توانستند مقام سوم و مدال برنز این مسابقات را کسب کنند.

سالن ورزشی هزار و ۲۰۰ نفری دهدشت هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد
رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه از تکمیل سالن ورزشی یک هزار و ۲۰۰ نفری دهدشت خبر داد و گفت: این پروژه هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
سید رضا نیکویی‌زاده اظهار داشت: سالن یک هزار و ۲۰۰ نفری دهدشت هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه، افزود: این پروژه ورزشی از سال ۹۰ کلنگ‌زنی شده و سال‌ها به علت کمبود اعتبار راکد بود.
نیکویی‌زاده تصریح کرد: با افتتاح و بهره‌برداری از این سالن مشکل اصلی ورزش شهرستان در خصوص میزبانی مسابقات کشوری در رشته‌های هندبال و فوتسال مرتفع خواهد شد.
این مسئول، بیان کرد: با تلاش‌های انجام‌شده و حمایت مدیرکل ورزش و جوانان این پروژه تکمیل‌شده و در مرحله بهره‌برداری است.
وی، خاطرنشان کرد: این سالن در زمینی به مساحت یک هزار و ۷۰۰ مترمربع بااعتبار یک میلیارد و سیصد میلیون تومان اجرا شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1