تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۶
کد مطلب : ۲۶۸۷۲۸

بنام: نمایشگاه بین‌المللی فرش دستباف در تهران برگزار می‌شود/ تخصیص یارانه خدمات توسعه کسب‌ و کار به واحدهای صنعتی

۱
۰
کبنا ؛مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایشگاه بین‌المللی فرش دستباف یکم تا هفتم شهریورماه با حضور اعضای کنسرسیوم صادراتی خوشه دست‌بافت‌ها در تهران برگزار می‌شود.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، سهراب بنام مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از واحدهای صنعتی بابیان اینکه بهره‌وری از کالاهای ایرانی و تولیدات داخلی به‌ویژه تولیدات استان کهگیلویه و بویراحمد از برنامه‌های مقام معظم رهبری و دولت است، اظهار کرد: هدف از بازدید شهرک‌های صنعتی، پشتیبانی از گسترش بازار فروش این واحدهای تولیدی و ارائه دستاوردها درزمینه صنعت استان است.
بنام بابیان اینکه دستورالعمل بانک مرکزی برای تأمین منابع مالی و پشتیبانی از واحدهای صنعتی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تشکیل می‌شود، گفت: از اعتبارات و منابع داخلی بانک‌ها برای پشتیبانی مالی، سرمایه در گردش، نوسازی و بهسازی ماشین‌آلات صنعتی واحدهای کوچک و متوسط در دستور این کارگروه است.
وی با اشاره به حمایت بانک‌های عامل از واحدهای تولیدی و صنفی در استان، افزود: رویکرد دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها به واحدهای صنفی، صنعتی کوچک و متوسط یک نگاه همدلی‌ باشد.

وی افزود: در راستای سیاست های وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور ترغیب سرمایه گذاری و حمایت از واحدهای صنعتی کوچک و متوسط مستقر در مناطق کمتر توسعه یافته، این شرکت ۸۰ درصد از هزینه‌های خدمات برخی دستگاه‌ها را پرداخت می‌کند.
وی تصریح کرد: برای نشان استاندارد، صدور پروانه بهره‌برداری، پروانه بهداشت، برند و نشان تجاری تا ارزش ۸۰ درصد یارانه به واحدهای صنعتی داده می‌شود.
بنام بیان کرد: نمایشگاه بین‌المللی فرش دستباف یکم تا هفتم شهریورماه با حضور اعضای کنسرسیوم صادراتی خوشه دست‌بافت‌ها در تهران برگزار می‌شود.
وی با فراخوان واحدهای صنعتی، مشاغل خانگی و خوشه فرش دستبافت و گلیم داری استان کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در این نمایشگاه، افزود: در این نمایشگاه غرفه‌ای به استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص دارد، و این در حالی است که به شرکت‌کنندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه بین‌المللی هزینه‌های حمایتی پرداخت می‌شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه آموزش‌های‌ مهارتی، کارآفرینی، مدیریتی و بازاریابی واحدهای صنعتی به‌صورت حضوری، غیرحضوری و رایگان برنامه‌های این سازمان است، گفت: بیش از ۵۲ دوره برای ارتقای کیفیت فراورده‌ها و توانمندی واحدهای صنعتی کوچک و متوسط برگزار شد.
وی بابیان اینکه مهم‌ترین پشتیبانی دولت از واحدهای صنعتی، در زمینه بخشودگی مالیاتی بود، گفت: شهرک‌ها و بخش‌ها صنعتی سال ۹۵ تاکنون به مدت هفت سال معافیت مالیاتی برخوردارند و همچنین شهرک‌های کمتر توسعه‌یافته به مدت ۱۳ سال از مالیات معاف هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

صمدی
سلام ودرود خدا برمدیرمتعهد ومتخصص واخلاق مدار جناب مهندس بنام عزیز
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1