تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۶
کد مطلب : ۲۶۵۴۹۴

دهبانی‌پور: دوست داشتم خبرنگاران واقعی استان را معرفی کنم، اما دستم بسته است

۱
۰
کبنا ؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دوست داشتم در روز خبرنگار معیاری برای معرفی رسانه ها و خبرنگاران فعال و واقعی استان وجود داشته باشد، و تنها از این خبرنگاران واقعی تجلیل شود اما دستم بسته است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، رضا دهبانی پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در همایش روز خبرنگار که در محل اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، بابیان اینکه حق اصحاب رسانه آموزش حرفه خبرنگاری است، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مطبوعات در استان آموزش حرفه خبرنگاری است، که این اداره آمادگی برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه رسانه را دارد.
دهبانی پور بیان کرد: خبرنگاران را به‌ صورت سیاسی، سیاه‌ و سفید نمی‌بینم، تنها خواستارم حضور هنرمندانه اهالی رسانه در خانه مطبوعات است.
وی تأکید کرد: مدعی هستم که در این دولت مشکلی برای حضور خبرنگاران در جلسات مدیران استانی وجود ندارد.
وی اظهار کرد: انتظار می‌رود که مدیران نشریات، سایت‌های خبری نسبت به بیمه خبرنگاران خود در سامانه خانه مطبوعات اقدام کنند، تا این خبرنگار به‌صورت حرفه‌ای در حوزه رسانه رسمیت پیدا کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: ۵۸ پایگاه خبری و نشریه مجوز دار در استان وجود دارد، که طبق ماده ۱۶ مطبوعات ابلاغ شش نشریه به دلیل عدم فعالیت لغو شد.
دهبانی پور بیان داشت: به مناسبت روز خبرنگار از خانواده عبدیان شهید رسانه استان، سعید نظری خبرنگار پیشکسوت استان و خانواده مرحوم کریمی تجلیل شد.
وی بابیان اینکه اصحاب رسانه جایگاه بالا و اثرگذاری در جامعه دارد، گفت: دوست داشتم در روز خبرنگار معیاری برای معرفی رسانه ها و خبرنگاران فعال و واقعی استان وجود داشته باشد، و تنها از این خبرنگاران واقعی تجلیل شود اما دستم بسته است. و امسال تنها از اشخاصی که در سامانه مطبوعات ثبت‌نام کردند تجلیل می‌شود.
دهبانی پور اظهار کرد: در ۷ شهرستان استان آیین تجلیل از خبرنگاران به‌صورت مجزا و شهرستانی برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

جوان
Iran, Islamic Republic of
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1