تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب : ۲۶۵۴۱۳

پیام تبریک روز خبرنگار توسط مدیران شهرستان چرام(+متن)

۰
کبنا ؛به گزارش کبنا نیوز ، مسئولان شهرستان چرام در فضای مجازی و طی ارسال پیامی روز خبرنگار را  تبریک گفتند.
متن پیام های ارسالی عینا انتشار می یابد
دکتر افشار_امام جمعه چرام
ن و القلم و مایسطرون
جان   نباشد  جز  خبر  در  آزمون         هر که  را  افزون  خبر  جانش فزون
اقتضای جان چو ای دل آگهی است       هر که آگه تر بود جانش قوی است
هفدهم مردادماه روز بزرگ و سترگ خبرنگار به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی نامگذاری شده است؛ این روز فرصت مغتنمی است که از زحمات بی دریغ اصحاب قلم تشکر و قدردانی شود. این روز شکوهمند را که روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم است به همه خبرنگاران ، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض نمایم. این روز، یادآور حماسه آفرینی های آن هایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند و با خون خود بر برگه های اعلام نوشتند. یاد و خاطره شهیدان خبرنگار را هم گرامی می داریم
لازم می دانم به عنوان یکی از خادمین عرصه فرهنگی مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاش خستگی ناپذیر خبرنگاران، به ویژه خبرنگاران بخش فرهنگی رسانه ها که در انعکاس اخبار دفتر و ستاد نمازجمعه چرام، سعی فراوان داشتند، اعلام دارم و دست همه اصحاب قلم را در زیر این خیمه صفا و صداقت برای ادامه همکاری های رسانه ای به گرمی می فشارم. امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی  و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه موفق و موید باشید.
داریوش پاداش_سرپرست فرمانداری شهرستان چرام
در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی روزهایی وجود دارد که با مناسبتی خاص پیوند خورده و یادآور حماسه های فرزندان دلیر این آب و خاک است.
دلیرمردان و شیرزنانی که با نقش آفرینی ماندگار در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و … همواره برای ایران و ایرانی غرور و سربلندی را به ارمغان آورده اند.
رسانه؛ یکی از مهمترین دستاوردهای بشری است که خصوصاً در عصر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نقشی فوق العاده راهبردی در توسعه جوامع ایفا می نماید. خوشبختانه این مهم در کشور عزیزمان ایران اسلامی همواره مورد توجه دولتمردان و خادمین ملت بوده و به همت هموطنان دغدغه¬مند اصحاب رسانه، خصوصاً در دولت مترقی تدبیر و امید، با مدیریت مدبرانه؛ سایت ها، کانال ها و انواع مختلف دیگری از اپلیکیشن های ارتباط جمعی به نحو مطلوبی در حال فعالیت و آگاهی بخشی به احاد جامعه می¬باشد.
هفدهم ۷ ۱مرداد ماه سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی، فرصتی مغتنم در گرامیداشت یاد وخاطره شهدای خبرنگاری است که در مسیر خبر و اطلاع‌رسانی، تلفیقی ماندگار از خون و قلم را در دیوان گرانبهای جمهوری اسلامی ایران به یادگار گذاشتند.
اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به تمامی خبرنگاران استان و خاصه شهرستان چرام ، توفیق روزافزون این عزیزان متعهد و پرتلاش ایران اسلامی را از درگاه ایزدمنان مسئلت دارم.
سید حمزه محقق زاده_فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چرام
تهیه، تولید و انتشار اخبار و اطلاع‌رسانی در راستای ارتقای سطح بصیرت و آگاهی جامعه، اقدامی ارزشمند و تعهدی سنگین است که مسئولیت آن بر دوش خبرنگاران پرتلاش بی‌منت نهاده شده تا با همت مضاعف و کار بی‌وقفه خویش،‌ پویایی،‌ دانایی،‌ نشاط و بالندگی را برای جامعه به ارمغان بیاورند و در مسیر رسالت رسانه‌ای با تمام ناهمواری‌ها، ناملایمات و دشواری‌ها استوارانه بایستند. ایستادگی که باعث شد تا ۱۷ مرداد ماه به پاس زحمات فعالان این عرصه به نام روز خبرنگار مزین شود. خبرنگارانی که قلم‌هایشان بیان حقیقت،‌ دل‌هایشان طعم صداقت و وجودشان منشا گریز از جهالت است.
خبرنگاران ایران اسلامی با تلاش‌، ‌ممارست و پیگیری‌های ارزنده و تحلیل‌های صواب خویش در عرصه خبر و رسانه، بیانی متجلی از تخصص و تعهد خالصانه را به نمایش گذارده‌اند و بی‌تردید امتداد این مسیر در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نامگذاری شده است به حرکت رو به پیشرفت این مرزوبوم تا دستیابی به افق روشن پیش‌رو به ویژه در رفع مشکلات اقتصادی، کمک شایانی خواهد کرد.
۱۷ مرداد ماه فرصتی مغتنم در گرامیداشت یادوخاطره شهدای خبرنگاری است که در مسیر خبر و اطلاع‌رسانی، تلفیقی ماندگار از خون و قلم را در دیوان گرانبهای جمهوری اسلامی ایران به یادگار گذاشتند.
اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به تمامی خبرنگاران و فعالان خانواده بزرگ اطلاع رسانی، توفیق روزافزون این عزیزان متعهد و پرتلاش ایران اسلامی را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی از درگاه ایزدمنان خواستارم.
سعید خردمند_رئیس اداره ارشاد اسلامی چرام
۱۷مرداد سالروز شهادت خبرنگار شجاع و ارزشمند کشورمای ایلام بمناسبت روزن شهید محمود صارمی که به درستی بعنوان روز خبرنگار نامگذاری  گردیده، فرصت مغتنمی است که جایگاه سخاوت و حرمت قلم این قشر پرتلاش و بی ادعا ارج نهاده شود.چراکه داشتن جهانی آگاه و بالنده در پرتو داشتن اطلاعات و اخبار درست و به موقع برای مخاطبین امکانپذیر خواهد بود .

و آنقدر این مسئله در جوامع امروزی مهم و اثر بخش است که هرزچندگاهی شاهدیم که عریزان خبرنگار در اوج ایثار جان خود را دراین راه ازدست داده تا جوامع آگاه و بیدار بمانند.

بر خود لازم می دانم ضمن گرامیداشت این مناسبت ،خداقوت عرض کنم  خدمت همه خبرنگاران عزیز،شجاع و خستگی ناپذیر استان که همواره ودر همه مناسبت ها ، در شادی ها، در غم ها ، بیان مشکلات و توانمندهای استان در کنار مردم و مسئولین بوده و در این عرصه سنگ تمام گذاشته اند.  برای همه این عزیزان و خانواده های محترمشان سرافرازی و موفقیت آرزومندم.روزتون مبارک

رحمت الله تیموری فرد_شهردار چرام

ن والقلم ومایسطرون

سوگند به قلم  و آنچه می نویسد
۱۷مرداد ماه سالروز شهادت خبرنگارشهیدمحمود صارمی که به پاس زحمات و خدمات ارزنده خبرنگاران محترم روز خبرنگار نامگذاری شده تا فرصتی باشد برای قدردانی از تلاش صادقانه و خالصانه اهل قلم ،اندیشه،فرهنگ و کسانی که در راه آگاهی بخشیدن به جامعه با خلوص نیت تلاش میکنند بدینوسیله اینجانب ضمن تبریک ویژه به خبرنگاران محترم و همه دست اندرکاران حوزه اطلاع رسانی  علی الخصوص اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمداین سرزمین چهارفصل ،توفیقات این قشر خدوم و  تلاشگر جهت اطلاع رسانی در جامعه را از خداوند منان خواستارم ...

علیمراد بخشایی_رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام
بسمه تعالی
بی شک خبرنگاران تصویرگران زمان خویش ، پرچمدار تعهد،حق گویی و حق طلبی اند که با هدف بیان حقایق ، وظیفه آگاهی بخش و روشنگری  را بر دوش کشیده و با  انتشار اخبار و اطلاع رسانی به مردم وظیفه پاسداری از اندیشه ها را عهده دار هستند .
هفدهم  مرداد نکوداشت و یاد آور خاطره شهید محمود صارمی به عنوان روز خبرنگارنامگذاری شده است .
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه خبر و رسانه این روز ارزشمند را به تمامی خبرنگاران ، صاحبان قلم و اندیشه ، بویژه زحمتکشان عرصه خبر و رسانه شهرستان چرام که با رعایت اصول اخلاق رسانه ای در اگاهی بخشی و روشنگری جامعه و بیان رویدادها ایفای نقش نموده و با تعامل سازنده در انعکاس دقیق اخبار و رویداده ای ورزشی جهت تنویر افکار عمومی صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم .
امید است با استعانت از خداوند متعال و همراهی و همکاریهای ارزنده اصحاب محترم رسانه بتوانیم در جهت توسعه و ارتقای ورزش شهرستان گامهای مؤثرتری برداشته و شاهد توفیقات روز افزون جوانان عزیز درهمه عرصه ها باشیم.
ابوالفتح بشارت_عضو شورای جدید چرام
قلم زدنتان ،قدم زدن درسرزمین زیبای آرمان هاست وپرگشودن تا قاف..به یاد داشته باشید برای رسیدن به قاف حقیقت آرمان ها باید سیمرغ باشی تا پر گشودنت،رسیدن باشد..
روز خبرنگار بر همه خبرنگاران  مبارکباد
عطاالله حدادی_عضو شورای شهر چرام
ضمن تبریک روز خبرنگار به همه عزیزان اصحاب رسانه در شهر چرام ، منتخبین پنجمین دوره  شورای شهر چرام این آمادگی را دارد که با اصحاب رسانه و خبرنگاران در تمامی زمینه ها و شفاف سازی امور شهرداری و شورای شهر چرام به شهروندان همکاری نماید.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1