تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب : ۲۶۵۲۱۵

مکان یابی اماکن ورزشی مهمتر از ساخت آنهاست / اماکن ورزشی به بنگاه‌های معاملاتی عده‌ای تبدیل نشود

۱
۰
کبنا ؛جلسه شورای ورزش شهرستان بویراحمد صبح امروز به ریاست معاون عمرانی وبرنامه ریزی فرماندار وبا حضور اعضای آن در محل فرمانداری برگزار شد.
کرامت اله فرج‌زاده در این جلسه با اشاره به اهمیت و نقش ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی بیان داشت: تجربه ثابت کرده است در جوامعی که با ورزش سر و کار دارند و این ورزش کردن در جامعه نهادینه شده باشد، جرم وجنایت کمتری رخ می‌دهد.
وی اظهار داشت بر اساس دستور العمل‌های موجود اماکن ورزشی باید به بخش خصوصی واگذار شوند ولی این واگذاری‌ها نباید به حال خود‌‌ رها شوند و باید دقت بیشتری صورت بگیرد.
معاون عمرانی فرماندار بویراحمد گفت: مکان یابی جهت احداث اماکن ورزشی باید بصورت علمی صورت بگیرد، در غیر این صورت هزینه کردن بیت المال بیهوده است.
فرجزاده با تاکید بر این موضوع گفت: مهم‌تر از ساخت و ساز سالن و اماکن ورزشی، مکان یابی آنهاست و تصریح کرد: حوزه‌ی سررود شمالی بویراحمد حدود ده درصد از جمعیت کل استان را به خود اختصاص داده است و با وجود برخی آسیب های اجتماعی در این مناطق، اقدام قابل توجهی در این زمینه صورت نگرفته است.
وی گفت: سازمان تربیت بدنی در استان و شهرستان بویراحمد باید توجه خود را به حوزه‌های شهری معطوف کند ونسبت به احداث اماکن ورزشی جدیت بیشتری داشته باشند.
فرجزاده نگهداری اماکن ورزشی وتجهیزات آن رامناسب ندانست وگفت: وقتی با سرمایه دولت در راستای احداث اماکن ورزشی هزینه‌ای صورت می‌گیرد، باید مراقبت ونگهداری از آن‌ها هم مد نظر قرار بگیرد.
معاون فرماندار بویراحمد افزود: فضایی که بعنوان اماکن ورزشی جهت سلامت جسمی وروحی جامعه در نظر گرفته می‌شود نباید به بنگاه‌های معاملاتی و درآمدزایی برای عده‌ای خاص تبدیل شود لذا ضرورت دارد علاوه بر نظارت وکنترل بیشتر مواردی مثل سلامت، بهداشت، امنیت و کیفیت این اماکن مورد بازرسی ویژه قرار بگیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد
Iran, Islamic Republic of
فعلا شما یک سوزن به خودت بزن بعد دیگران
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1