تاریخ انتشار
جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۳
کد مطلب : ۲۶۴۷۸۲

از حرکت‌هایی که به صلاح شهر قلعه‌رئیسی نیست تا توصیه‌های به دولت دوازدهم

۵
۰
کبنا ؛خبرهای نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد/
حرکت‌هایی که به صلاح شهر قلعه‌رئیسی نیست

امام جمعه موقت قلعه‌رئیسی گفت: برخی حرکت‌ها به صلاح شهر قلعه‌رئیسی نیست.
حجت‌الاسلام سیدقوام صادق‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.
وی ادامه داد: عواملی مانند تقوا، حفظ عفت، رعایت حقوق، شرکت در غم و شادی یکدیگر، وجود فرزند و کنترل عوامل مزاحم در حفظ و ثبات حیات خانواده مؤثر است.
امام جمعه موقت قلعه‌رئیسی به تنفیذ حکم ریاست جمهوری در محضر رهبر معظم انقلاب اشاره و عنوان کرد: در این مراسم که از اساسی‌ترین و بنیادی‌ترین مراسمات است رئیس‌جمهور متعهد می‌شود تا مصالح و منافع نظام و جامعه و ملت بر هر چیز دیگری ترجیح داده و خود را رئیس جمهور تمام امت بداند هر چند این چهار ساله زودگذر میدان آزمون و سختی است ولی باید در پایان نمره قابل قبولی را به دست آورد که متاسفانه در ۴ ساله دولت یازدهم در تراز نظام و انقلاب و مردم تجلی نیافت که امیدواریم دولت دوازدهم همت خود را به کار بگیرد و در جهت مشکلات مردم گام بردارد.
صادق‌زاده به توصیه‌های مقام معظم رهبری به رئیس جمهور اشاره و خواستار برآورده کردن توصیه های مقام معظم رهبری از سوی رئیس‌جمهور شد.
وی به سالروز حقوق بشر اشاره و تصریح کرد: آنهایی که بشر را پایمال می‌کنند و دم از حقوق بشر می‌زنند دروغ می‌گویند زیرا برای جلب توجه مردم به سمت خودشان دم از حقوق بشر می‌زنند.
امام جمعه موقت قلعه‌رئیسی به روز خبرنگار اشاره و یادآور شد: خبرنگاران باید تعهدی که نسبت به شغل خود دارند را به درستی اجرا کنند که این روز را به تمامی خبرنگاران به خصوص خبرنگار صدا و سیما و خبرنگار خبرگزاری فارس در چاروسا آقای سید حسن آرمند تبریک می‌گویم.
صادق‌زاده توصیه‌ای به مردم منطقه چاروسا نسبت به برخی کینه‌ورزی‌ها کرد و گفت: علی(ع) فرمودند بدترین وطن‌ها آن است که اقامت کنندگان در آن ایمن نباشند.
وی گفت: امروز آسایش در گرو امنیت است و برخی‌ها به دلائل مختلفی امنیت این شهر را از بین می‌برند و این به صلاح شهر ما و ایل طیبی نیست و به عزت مردم لطمه می‌زند که امیدواریم دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی ورود پیدا کنند و برای این مشکلات و ناامنی‌ها که صورت می‌گیرد راه و چاره‌ای بیاندیشند، همچنان که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید اتفاقات انتخابات و نگرانی‌های قبل و بعد از آن فراموش شود و همه در جهت حل مشکلات مردم گام بردارند.
 
دولت یازدهم کمبودها و قصورهایی داشت
امام جمعه یاسوج گفت: خبرنگاری از سخت‌ترین مشاغل است.
آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد که در محل مصلای امام خمینی شهر یاسوج برگزار شد اظهار کرد: سعادت و خوشبختی با عبادت و عذاب در مخالفت با دستورات پیامبر است.
امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان تفسیری از برخی آیات سوره نمل گفت: در این آیات خصوصیت حکومت و حاکمیت و رئیس یک حکومت بیان شده است.
حسینی در ادامه گفت: باید کسانی که مدیر بوده و مسوولیت دارند خبرها را تحقیق کنند تا پشیمانی پیش نیاید.
خطیب جمعه یاسوج در خطبه دوم نماز جمعه این هفته با دعوت دوباره به رعایت تقوا به یازدهم ذی‌القعده و ولادت امام علی ابن موسی الرضا «ع» اشاره کرد و گفت: این بزرگوار از مدینه به مرو دعوت شد ولی این دعوت تنها به خاطر زیر نظر گرفتن آن حضرت توسط خاندان عباسی صورت گرفت.
وی گفت: این خاندان به دنیا ارزش دادند و اگر نبودند دنیا هیچ ارزشی نداشت که امام رضا در این میان توانست در مباحث خود حقانیت اسلام را هم به اثبات برساند که به ایشان عالم آل محمد هم لقب داده‌اند.
امام جمعه یاسوج در ادامه به موضوع مهدویت اشاره کرد و گفت: آن ها هم که دین ابراهیمی ندارند معتقدند که یک عالم گستری باید بیاید و دنیا را پر از عدل و داد کند.
حسینی به حضور خدام در طرح زیر سایه خورشید اشاره کرد و گفت: چند سالی است که این کاروان به استان ما می‌آیند که اقدامی بسیار خوب در حوزه فرهنگی است و با فرهنگ ائمه بیشتر آشنا می‌شنویم.
وی به موضوع تنفیذ حکم رئیس‌جمهور توسط رهبری اشاره کرد و گفت: در دولت یازدهم کمبودهایی و قصورهایی بود که قول دادند این ضعف‌ها تا حد امکان برطرف شود و مردم باید کمک کنند و مسوولان هم گوش شنوا داشته باشند و به انتقادات دلسوزانه آن‌ها گوش کنند.
حسینی به روز ۱۷ مرداد شهادت مظلومانه دیپلمات‌ها و خبرنگار شهید صارمی در افغانستان توسط وهابی‌های طالبان اشاره کرد و گفت: خبرنگاری کاری بسیار مهم است کن حقایق را عریان کرده و با حقیقت به مردم می‌رسانند.
وی گفت: این‌ها فداکار هستند که در جنگ و دفاع مقدس و در امید دادن به مردم ایثار می‌کنند و خبرنگازان خوب همیشه در جامته اثرگذار هستند.
امام جمعه مرکز استان به فاجعه حج ۹۴ اشاره کرد و گفت: تعداد زیادی از حجاج ما در آن جا شهید شدند که داغ آن تا همیشه بر دل خواهد بود و نکات مهمی را هم رهبری در دیدار با کارگزاران حج ایراد کردند و معتقدیم برای مثال موضوع قدس در کنگره حج باید مطرح شود.
حسینی با بیان این که آل‌سعود یهودی الاصل هستند اظهار کرد هرگز انتظار نداریم که اسراییل با مسلمانان خوب باشند اما در کنار آنها آل سعود است کن در امت اسلامی دست به جرم و جنایت می‌زنند.
وی به تحریم‌های آمریکا اشاره کرد و گفت: هرگز آمریکا با ما صلح و سازش نمی‌کند و باید کارهایی بکنیم که در عصر انقلاب و در دفاع مقدس با اتحاد و انسجام خود انجام دادیم.
 
رئیس‌جمهور از شنیدن صدای منتقدان آشفته نشود
امام جمعه گچساران گفت: رئیس‌جمهور از شنیدن صدای منتقدان آشفته نشود.
حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی در خطبه‌های نماز جمعه عبادی و سیاسی این هفته در جمع نمازگزاران شهرستان گچساران با توصیه به نمازگزاران به پیشه کردن تقوای الهی اظهار کرد: میلاد امام رضا (ع) را به تمام مردم ایران اسلامی و به ویژه مردم شهرستان گچساران تبریک عرض می‌کنم.
وی با اشاره به مقام و جایگاه ائمه عنوان کرد: بر اساس توصیه‌های پیامبر اکرم (ص)راه رستگاری، تمسک به اهل بیت عصمت و طهارت است.
امام جمعه گچساران افزود: چنین انسان‌هایی راه رستگاری و رسیدن به خدا را طی می‌کنند.
حجازی بیان کرد: اگر امروز مشاهده می‌کنیم با دشمنانی بی‌منطق روبرو هستیم به خاطر این است که آنها با شیعه مشکل دارند چرا که شیعه مغز اسلام است.
وی اذعان کرد: دشمنان اسلام به دنبال این هستند بشر را به بردگی بگیرند و تنها سد خود را شیعیان که منتسب به ولایت هستند، می‌دانند و لی امروز روز به روز به جمعیت شیعیان افزوده می‌شود و ایران اسلامی سدی محکم در مقابل آنهاست.
امام جمعه گچساران ادامه داد: امروزه مشاهده می‌کنیم کره شمالی نیز در مقابل آمریکا ایستادگی می‌کند و این چیزی است که آنها از برخورد ایران در طول انقلاب دیده‌اند.
وی با اشاره به حضور خادمین امام رضا در این شهرستان گفت: در تمامی کشورهای اسلام خدام امام رضا (ع) به مومنین سرکشی کرده‌اند و این به معنای این است که از طوس و امت اسلامی نوری به کشورهای اسلامی صادر می‌شود.
حجازی با تشکر از حضوز خادمان در شهرستان گچساران از مردم با ولایت گچساران و روستای دیل که میزبان آنها بوده تقدیر و تشکر کرد و تصریح کرد: امروز در رسانه‌ها مشاهده می‌کنیم اتوبوس‌های حامل تروریست‌ها از کشورهای همسایه در حال فرار هستند و این نتیجه و ثمره منصب ولایت و حضور سردار سلیمانی‌هاست.
امام جمعه گچساران با اشاره به مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری در روز گذشته افزود: این نظام تلفیقی از جمهوریت و اسلامیت است و مردم در این کشور بر اساس خط مشی ولایت رای می‌دهند و پس از آن ولی امر مسلمین وی را منصوب می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: اینجانب نیز این منصب را به تبعیت از ولایت فقیه تبریک عرض می‌کنم.
امام جمعه گچساران با اشاره به توصیه‌های امام علی (ع) گفت: این پست و جایگاه برای خدمت است و این جایگاه مستقل نیست و این به این معنا است که در تصمیمات مهم نمی‌توانید خود سر عمل کنید.
حجازی با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری به رئیس جمهور بیان کرد: رئیس جمهور باید سعی کند با دوری از دو قطبی کردن جامعه به فکر وحدت جامعه باشد و از شنیدن صدای منتقدان آشفته نشوید.
وی افزود: این جایگاه و منصبی است که ما فوق نصب کرده است و نباید بیان شود که کسی دخالت نکند.
امام جمعه گچساران با اشاره به دیگر توصیه‌های رهبری به رئیس جمهور عنوان کرد: به میان مردم بروید و از نزدیک مشکلات آنها را بررسی کنید.
حجازی اظهار کرد: قدر نیروهای انقلابی را بدانید و همان طور که رهبری در گذشته نیز تاکیدات فراوانی داشته‌اند امیدواریم قدر نیروهای انقلابی و پرانگیزه را بدانید.
امام جمعه گچساران در ادامه با اشاره به توصیه‌های دیگر رهبری ابراز کرد: به کرات ثابت شده است که دشمن قابل اعتماد نیست.
وی با اشاره به توصیه‌های دیگر رهبری در زمینه فرهنگی و اقتصادی به رئیس جمهور عنوان کرد: این نشان دهنده آن است که ما هنوز به آن جایگاهی که باید برسیم فاصله داریم.
حجازی ادامه داد: فرهنگی که رهبری از آن سخن می‌گوید، فرهنگ اهل بیت است که همانا عزت و اقتدار یک مملکت است.
وی در ادامه به دیگر توصیه‌های رهبری اشاره و اظهار کرد: به خدا توکل کنید که اگر کسی به جز خدا به کسی دیگری توکل کند از همان جا ضربه خواهد خورد.
امام جمعه گچساران خاطرنشان کرد: انتظار داریم رئیس جمهور به نصایح مقام معظم رهبری توجه ویژه‌ای داشته باشند و عمل کنند تا قدرت ملت روز افزون شود.
 
با چینش وزرای شجاع هیچ ترسی از دشمن نیست
امام جمعه کبگیان گفت: با چینش وزرای شجاع هیچ ترسی از دشمن نیست.
حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ بخش کبگیان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه در ادامه خصایص فرد مومن از دیدگاه ائمه اطهار(ع) گفت: قناعت در نعمت مدارا کردن حتی با دشمن با توکل بر خدا از خصایص انسان مومن است که حریص بودن را در نهایت توانگری از انسان دور می‌کند و خروجی برداشت امام علی (ع) از کتب تورات و قرآن مجید قناعت با توکل به خداست.
امام جمعه کبگیان با تبریک ولادت باسعادت امام رضا علیه‌الاسلام گفت: برکت وجود امام رضا(ع) در کشور ما تثبیت و تحکیم پایگاه مقتدر شیعه در خاورمیانه با امنیت وعزت بالاست که خداوند سبحان از هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت به ما ارزانی داشته است.
این خطیب جمعه درباره تنفیذ حکم ریاست جمهوری توسط مقام معظم رهبری گفت: مشروعیت حکومت اسلامی به دست امام یا ولی‌فقیه جامع‌الشرایط است که ریاست جمهوری آن با رای ملت در دوره‌های متمادی اداره می‌شود.
وحدانی‌فر گفت: پرداختن به مشکلات مردم با نگاه به معیشت و تعامل گسترده با دنیا بدون پذیرش سلطه‌گری از فاکتورهای جهت‌گیری‌های این تنفیذ بود.
این خطیب جمعه افزود: امثال پستهای ریاست جمهوری امانتی مهم در دوران متمادی بوده و هست که باید با خدمتگزاری مراقب بود.
وی مسأله اقتصاد، معیشت و نفوذ ناپذیری در برابر دشمن را از مهمترین اولویت‌بندی‌های کابینه جدید دانست و گفت: با متحد کردن مردم بدون طبقه‌بندی در حزب‌گرائی باید با برنامه و با نگاه درونی به امرار معاش جامعه در میان مردم بود و با زیر مجموعه‌های مسؤولان در حیطه خدمت‌رسانی از نزدیک مشکلاتشان را حل کرد.
این خطیب جمعه درباره تعاملات با بیرون گفت: شتابزدگی مسئول در حیطه خدمت با ترس از دشمن در تعاملات بین‌المللی خیانت به مردم است که علاجش استفاده از وزرای توانمند شجاع و انقلابی با توکل به خداست.
امام جمعه کبگیان درباره مسئله حج گفت: سوءاستفاده دشمنان از تنش میان ایران و عربستان فراموش کردن صورت مسأله حج است
وی افزود: چرا رفتن ۷ میلیون نفر به آنتالیا که مرکز لهو و لعب است عیب نیست اما حج که یک واجب شرعیست اشکال دارد.
وحدانی‌فر تصریح کرد: اولا حج یک مسئله واجب است که پرداخت هزینه همان خرج رفت و برگشت و سکونت زائر است.
وی گفت: ولی آن چیزی که به وهابیت کمک می‌کند خریدها در عربستان سعودی است که نباید در این سفر انجام دهیم زیرا پول ما تامین تیر بر بدن شیعه می شود.
خطیب جمعه کبگیان با تبریک افتتاح پایگاه امام خمینی در پرتاب ماهواره‌بر سیمرغ گفت: باز هم صدای اعتراض دشمن به بهانه پرتاب و تهدید درآمد اما این اعتراض‌ها نه اولین و نه آخرین بارشان بوده که این نشان از حساسیت و حسادت دشمن در پیشرفت ما دارد.
این خطیب جمعه با تبریک روز خبرنگار به زحمتکشان بی‌منت حیطه خبر و خبرگزاری گفت: عزیزان ما در خبرنگاری و خبرگزاری رازدار و امانت‌دار بیانات مسئولان در انتقال به مردم هستند که با نهایت تلاش بی‌منت کارشان را انجام می‌دهند و با شجاعت در بلاغت آنچه که ما و مسؤولان در هرجایی می‌گوییم با دقت و صداقت کامل برای مردم بیان کنند زیرا که تخریب افراد به خاطر متاع دیگران خیانت به مردم است و حق‌الناس بجز رضایت فرد حلال نخواهد شد.
 
مسؤولان توصیه‌های رهبری را جدی بگیرند
امام جمعه موقت لنده با اشاره توصیه‌های رهبر معظم انقلاب به مسؤولان گفت:مهمترین پیام رهبری در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری خطاب به مسؤولان خدمت به مردم، خودباوری و استکبار ستیزی بوده است.
حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا در خطبه‌های نماز جمعه امروز لنده با تبریک میلاد امام‌رضا (ع) اظهار داشت: سیره و منش اهل‌بیت(ع) راه علاج بسیاری از مشکلات جامعه بوده، صله ارحام و خدمت به مردم از مهمترین دستورات اهل‌بیت(ع) است.
وی افزود: وجود مرقد نورانی امام رضا(ع) در کشور و پیوند عمیق ملت با امام رؤوف نشان از ولایتمداری و عشق به امام و ولایت است.
امام جمعه لنده در ادامه به مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری اشاره و گفت: بر اساس اصل ۱۱۰ قانون اساسی رئیس جمهور پس از اخذ رأی ملت با حکم رهبر معظم انقلاب برای چهار سال تنفیذ و در رأس دولت قرار گرفته و با این حکم مشروعیت خود را به دست خواهد گرفت.
الهی‌نیا به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب به مسؤولان اشاره و یادآور شد: بهبود وضعیت معیشت مردم، تحقق اقتصاد مقاومتی و خودباوری، ریشه‌کنی فقر و خودکفایی و از همه مهمتر توجه به مستضعفان و محرومان از مهمترین برنامه‌هایی است که مسؤولان ارشد کشور باید به آن توجه کنند.
وی خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود بر ضرورت تعامل با دنیا و مبارزه با ظلم و تزویر همراه با حفظ انسجام و اقتدار و وحدت کشور تأکید داشتند و از مسؤولان خواستند با رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم و ایجاد اشتغال پایدار به توسعه و پیشرفت کشور بیش از گذشته کمک کنند.
خطیب نماز جمعه امروز شهر لنده در ادامه به حقوق بشر آمریکایی اشاره و ادامه داد: جنایاتی که در اقصی نقاط جهان مشاهده می‌شود همه نقض حقوق بشر و نمونه‌ای از حقوق بشر آمریکایی بوده که نمونه آن را در بمباران شیمیایی هیروشیما و ناکازاکی و کشتار بیش از ۱۶۰ هزار نفری مردم می‌توان مشاهده کرد.
الهی‌نیا به نقض برجام توسط آمریکا و استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: دشمنی آمریکا در همه شرایط با ملت ایران آشکار و پابرجا بوده و هست و لبخند و خنجر هیچکدام برای آنها فرقی ندارد، نمونه عینی آن را در قضیه برجام مشاهده کردیم.
وی افزود: سران آمریکا در تمام سخنرانی‌ها و مباحث خود تغییر در نظام ایران را مطرح می‌کنند که این نشان از توطئه و دسیسه آنها برای براندازی و جلوگیری از صدور انقلاب دارد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده در ادامه به موضوع تحریم سپاه اشاره و خاطر نشان کرد: سپاه و نهادهای انقلابی به عنوان خط نشان اصلی تحریم‌های آمریکایی مشخص شدند چراکه این نهاد انقلابی به عنوان ستون فقرات نظام و انقلاب و از استحکام ویژه‌ای در برابر توطئه‌های دشمنان برخوردار است.
الهی‌نیا به دستاوردهای نظام و انقلاب اشاره و گفت: جوانان و اندیشمندان و دانشمندان این مرز و بوم با خودباوری تحریم‌های ظالمانه را یکی پس از دیگری شکسته و با ایجاد فناوری‌های روز بر توطئه‌های دشمنان غلبه کردند، نمونه بارز این خودباوری را باید در تولید و پرتاب ماهواره سیمرغ مشاهده کرد که غرور و افتخار ملی را برای ما به همراه داشته است.
وی در ادامه به روز خبرنگار و شهادت شهید صارمی اشاره و افزود: خبرنگاران رصد مشکلات و اطلاع‌رسانی به موقع زمینه و بستر لازم برای خدمت به مردم و رفع مشکلات را فراهم می‌سازند.
الهی‌نیا خاطر یادآور شد: مسؤولان باید همراهی و همگامی خبرنگاران را در جهت توسعه و پیشرفت به کار گیرند و اجازه ندهند فاصله‌ای میان آنها و خبرنگاران ایجاد شود.
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده ادامه داد: تجلیل و تکریم از مقام خبرنگار در راستای اندیشه‌های پاک آنها باید مورد توجه قرار گیرد.
 
آمریکا سیاه‌ترین پرونده حقوق بشری را دارد
امام جمعه دیشموک گفت: آمریکا، ایران را به خاطر دفاع از حقوق بشر تحریم کرد که خودش چنین پرونده سیاهی در کارنامه خود دارد و آنهایی که حقوق بشر را پایمال می کنند و دم از حقوق بشر می زنند و برای جلب توجه مردم از خودشان حمایت می‌کنند.
حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند در نماز سیاسی عبادی این هفته ضمن دعوت خود و مردم به تقوای الهی اظهار داشت: برای از بین بردن فساد در جامعه باید الگوی مناسب داشته باشیم و این الگوها سه دسته هستند، می تواند تقلید کورکورانه مثل تقلید از آباء و اجدادمان باشد یا تقلید از الگوی منفی مثل تقلید از غربی‌ها باشد یا انتخاب الگو مثبت با علم و آگاهی باشد.
وی در خطبه دوم ضمن تبریک میلاد امام رضا(ع) به حدیث امام رضا(ع) در جمع مردم نیشابور (لا اله الا الله حصنی فمن دخل حصنی امن من عذابی بشرطها و انا من شروطها) اشاره و مساله امامت را تکمیل کننده توحید دانست.
امام جمعه دیشموک به سخنان رهبر انقلاب در جمع مسؤولان نظام و برگزار کنندگان حج اشاره و یادآور شد: حاجیان باید تلاش کنند از ظرفیت حج استفاده کنند و حج بدون برائت، حج ناقص است و باید تلاش کرد بهترین بهره را از این فرصت الهی استفاده کرد.
راوند ضمن اشاره به روز شنیه ۱۴ مرداد سالروز انفجار بمب اتمی آمریکا در هیروشیما که بیش از ۱۶۰ هزار کشته و مجروح بر جا گذاشت اضافه کرد: آمریکا، ایران را به خاطر دفاع از حقوق بشر تحریم کرد که خودش چنین پرونده سیاهی در کارنامه خود دارد و آنهایی که حقوق بشر را پایمال می کنند و دم از حقوق بشر می زنند و برای جلب توجه مردم از خودشان حمایت می‌کنند.
امام جمعه دیشموک ضمن تقدیر و تشکر از گروه‌های جهادی که در روستاهای منطقه دیشموک مشغول به خدمت هستند متذکر شد: از مسؤولان بخش درخواست می‌کنم که با این عزیزان زحمتکش همکاری لازم را داشته باشند.
وی همچنین ضمن تشکر و قدردانی از مسؤولان پیگیر آب شرب و گاز رسانی بخش از نماینده مجلس، بخشدار و مسؤول اداره آب دیشموک از مردم خواست که کمال همکاری را با مسؤولان لوله‌کشی گاز در شهر داشته باشند تا هرچه سریعتر مشکل گاز منطقه برطرف شود.
راوند در پایان ضمن تبریک روز خبرنگار و تقدیر و تشکر از خبرنگاران و خبرنگاران بخش دیشموک از آنها خواست که در انتقال خبرها امانت‌داری و عدالت را رعایت کنند.
 
رسیدگی به مشکلات مردم اولویت دولت دوازدهم باشد
امام جمعه سوق گفت: رسیدگی به مشکلات مردم باید اولویت دولت دوازدهم باشد.
حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سوق با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: غیبت یکی از گناهانی است که موجب ضایع شدن عبادات و تقوای انسان می‌شود.
امام جمعه سوق به عوامل فشار قبر اشاره و تاکید کرد: تعلقات و وابستگی به دنیا آلودگی و رذائل اخلاقی و رفتاری باعث فشار قبر و گرفتاری عالم قبر می‌گردند.
وی در خطبه دوم عامل بسیاری از گناهان را بی‌تقوایی دانست و از مردم خواست تا با رعایت تقوا گناه را از خود دور کنند.
کیانی اصل با تبریک ولادت امام رضا(ع) به روز حقوق بشر و کرامت انسانی اشاره و بیان کرد: شعار حقوق حیوان می‌دهند ولی صدها هزار انسان بیگناه را در ویتنام، ژاپن، افغانستان، عراق، سوریه و فلسطین به قتل می‌رسانند ولی برای حقوق یک حیوان سر و صدا به پا می‌کنند و امروز دولت آمریکا علیرغم شعار حقوق بشر به عنوان بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان مطرح است.
امام جمعه سوق به موضوع تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران اشاره کرد و گفت: مذاکره هیچ تاثیری در کاهش دشمنی آمریکا و رفع تحریم‌ها نداشته و نخواهد داشت و غیر قابل اعتماد بوده است.
وی به روز خبرنگار اشاره و یادآور شد: روز خبرنگار را به خبرنگارانی که متعهد و انقلابی هستند و در جهت پیشرفت نظام جمهوری اسلامی و کسانی که در امر نماز جمعه همکاری می‌کنند تیریک می‌گویم.
کیانی‌اصل به مراسم تنفیذ ریاست جمهوری اشاره و خاطرنشان کرد: جهت‌گیری دولت دوازدهم باید در سه زمینه باشد که پرداختن به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، تعامل گسترده با دنیا، صلابت و قدرت در برابر سلطه‌طلبی است و رئیس جمهور باید کابینه جدید را متخصص، متعهد، جوان، انقلابی و به فکر مشکلات مردم انتخاب کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

اسلام علیک یا فاطمه الزهرا س
Iran, Islamic Republic of
اخ وبخت قلعه رئیسی که کلمه خوشبختانه که کلمه امیدوار کننده ایست اصلا در این شهر مرده وکلمه متاسفانه که کلمه ناامید کننده است در این شهر ریشه دوانده وحتما بر روح وجسم این مردم خوب وشریف ونجیب اثر منفی خواهد گذاشت چون یک بار حضرات نیامده اند بگویند خوشبختانه کلمه مثبتایست ومتاسفانه منفی ومنفی نگریست صلاح مملکت خویش خسروان دانند و اما آقای کبکیان هیچ مسلمانی نیست که دلش برای حج وموسم حج قبر پیامبر وخانه خدا نتپد ولی موقعیت زمانی وتولیت کثیف خانه باعظمت خدا به دست خاندان کثیف سعودی یهودی که پول تمیز مسلمانان بحلقوم انها ریخته می شود جای اعتراض است بلا تشبیه خانه امن الهی که توسط یهودیان فتح شده که حضرتعالی به جرات هم حرف .. هم تشبیه به ....,می کنی آقا یه مقداری زب..ی حرف نزنید ما که نرفته وبلد هم نیستیم شاید در انتالیایی که فرمودید مسلمانی هم باشد خون مسلمان را بریزی بهتر از ریختن آبروی آن است ای خدای دین پاک پیغمبر اسلام را خود حافظ باش
رها
Iran, Islamic Republic of
بجسب ... را سفید کردی
رها
Iran, Islamic Republic of
تورا بخدا بس کن کاش ۳۱۳آدم مخلص داشتیم تو جهان همه دم از اخلاص میزنید
کهگیلویه و بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
شما ها که رصد میکنید ودولت یازدهم دارای اشکالات می دانید خوب وهواسشان باید جمع باشد که هماننددولت نهم ودهم نشود ولییک با دولت دهم که ..به مردم رفت در تریبون گفتید که هنوز محاکمه ادامه دارد خداوند یاور بیچارگان
کاوه
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا میخواد مثل صلواتی معروف بشه به هر قیمتی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1