تاریخ انتشار
جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۲۶۴۶۳۲

اعضای هیأت رئیسه مجمع عمومی خانه مشارکت‌های مردمی سلامت مشخص شدند / بابویی: برنامه‌های سلامت پشت درب‌های بسته نوشته نمی‌شود

۴
۰
کبنا ؛نخستین نشست مجمع عمومی خانه مشارکت‌های مردمی سلامت با حضور مسئولان ارشد علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، با حضور اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، امین بابویی معاونت اجتماعی دانشگاه و اعضای مجمع عمومی خانه مشارکت‌های مردمی سلامت برگزار شد.

بابویی معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این نشست، اظهار کرد: با راه‌اندازی خانه مشارکت‌های مردمی سلامت، امسال برنامه جامع سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت همه افراد و اقشار جامعه نوشته می‌شود این در حالی است که در سال‌های گذشته برنامه سلامت استان پشت درب‌های بسته نوشته می‌شد.
وی افزود: هر خانواده باید یک سفیر سلامت در درون خود داشته باشد به همین دلیل در معاونت اجتماعی قصد داریم سازمان مردم نهاد اجتماعی ایجاد کنیم تا از طریق شبکه سازی سلامت در کل استان بخصوص گروه‌های آسیب پذیر بتوانیم در حوزه ترویج سلامت فعالیت داشته باشیم.
وی با بیان اینکه سلامت چهار بعد جسمی، روانی، معنوی و اجتماعی دارد، بیان کرد: در برنامه هشت ساله سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد به هر چهار بعد رسیدگی می‌شود.
بابویی تاکید کرد: نقش رسانه‌ها در حوزه سلامت پررنگ‌تر از سایر نهاد‌ها است ضمن اینکه در بخش سلامت معنوی از نقطه نظر روحانیون معزز استفاده خواهیم برد.
معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج یادآور شد در بخش آموزش معاونت اجتماعی این آمادگی وجود دارد که بودجه‌های را در اختیار نهادهای مختلف جهت فعالیت در حوزه سلامت، بگذارد.
به گزارش کبنا، همچنین در این جلسه اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: تشکیل خانه مشارکت‌های مردمی سلامت، گامی مهم در جهت افزایش سطح آگاهی مردم و درگیرشدن عموم با حوزه سلامت است.
بنا بر این گزارش، در ادامه هر کدام از اعضای این مجمع نظرات و دیدگاه‌های خود را ارائه دادند و بعد از آن با رأی اعضای هیأت رئیسه مجمع عمومی خانه مشارکت‌های مردمی سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد.
در این انتخابات آقایان بشیری به عنوان رئیس، جوکار نائب رئیس و زینب قربانی‌خلف آباد به عنوان رئیس دبیرخانه انتخاب شدند. همچنین زهرا زمانی و «هاشمی» نیز به عنوان اعضای خانه مشارکت‌های مردمی سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شدند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

احمد اورژانسی
Iran, Islamic Republic of
ای جانم که درب ها را گشودید ، توی این هوای گرم درب ها باید باز باشند .
مملی
Iran, Islamic Republic of
جز کمک اندکی تا جایی که من خبر دارم ندیدم کمکی از هیچ جا صورت بگیره...جلسه برای خودنمایی تشکیل نشه هزینش کمک کنن برای کارای خیر بهتره
یاسر گرامی
Iran, Islamic Republic of
درود بر امین بابویی باغیرت از نخبگان باغیرت باشت باوی
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
اینگونه جلسات فقط هزینه بر هست و گر نه هیچ فایده ای برای جامعه ندارد
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1