تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۴
کد مطلب : ۲۶۴۲۸۶

رسانه‌ها از اختلاف افکنی پرهیز کنند / به بحث سردسیری و گرمسیری دامن نزنید / چرا از مدیری سئوال می‌شود، اهل کجایی؟!

۰
کبنا ؛رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: رسانه‌ها از دامن زدن به مسائل که باعث اختلاف افکنی می‌شوند، دامن نزنند.
به گزارش کبنا از یاسوج، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هم محوری، حق‌طلبی و حق‌گویی از ویژگی‌های یک خبرنگار است، اظهارکرد: علم، دانش و جسارت برای یک خبرنگار حرفه‌ای ضروری، و سه اصل مهم کار خبرنگاری سرعت، دقت و صحت است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد در ادامه بیان کرد: خبرنگاران باید خبرهایی که باعث اختلاف افکنی در استان می‌شود، به خصوص در استان کهگیلویه وبویراحمد که منطقه‌ای با تعصب قومی و قبیله‌ای گرمسیری و سردسیری است، را انتشار ندهند و برای حذف این ناهنجاری‌ها تلاش کنند.
وی با بیان اینکه یکی از عوامل عدم توسعه و پیشرفت استان و یکی از اشکالات در انتصاب مدیران، بحث‌های قومی و قبیله‌ای است، تصریح کرد: وقتی یک مدیر در استان منصوب می‌شود، اولین سئوالی که از او پرسیده می‌شود، اهل کجایی؟ اما نمی‌پرسند تخصص و مدرکت چی بوده است. امیدوارم با فرهنگ‌سازی رسانه‌ها از این فضاها دوری کنیم.
وی با اشاره به ۱۲ مرداد سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که با فرمان حضرت امام خمینی(ره) تأسیس شد، اظهار کرد: یکی از ارکان مهم انقلاب اسلامی نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که مدیریت برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی و برنامه‌های ویژه انقلاب اسلامی را برعهده دارد.
حجت‌الاسلام خاضع با بیان اینکه برگزاری مناسبت‌ها و یوم‌الله‌ها و برنامه‌های ملی و مذهبی فرهنگ و ارزش‌های انقلاب به نسل‌های آینده منتقل می‌شود، گفت: برگزاری مناسبت‌های ویژه انقلاب، اثرات فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و بازتاب‌های بین المللی داشته است، برگزاری این برنامه‌ها به خصوص راهمپیایی روز قدس، ۲۲ بهمن و ۱۳ آبان وجه مردمی نظام جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشته و به جهانیان نشان می‌دهد.
وی با بیان اینکه ضدانقلابی‌ها با ترور، تحریم و فتنه‌های داخلی در تلاش هستند که جلوی پیشرفت و ارتقای کشور را بگیرند، گفت: هدف دشمن از تحریم‌ها این بود که به مردم ایران القا کند که نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی ناکارمند است، و نمی‌تواند برای مردم مناسب باشد، و مردم را مأیوس و حضور آنها را در مناسبت‌ها کمرنگ کنند.
وی بیان کرد: انقلاب اسلامی، انقلابی صد درصد مردمی است، و مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند. و با حس وظیفه در راهپیمایی‌ها و انتخابات حضور پررنگی دلارند و از انقلاب خودشان دفاع کردند.
حجت‌الاسلام خاضع با بیان اینکه ؛ مردمی‌ترین انقلاب در جهان جمهوری اسلامی ایران است، اضافه کرد: همانطوری که مردم در جنگ تحمیلی از انقلاب خود دفاع کردند، در سایر عرصه‌ها در دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران خسته نخواهند شد.
وی بیان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همیشه شاهد حضور پرشور مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و ملت اسلامی در تظاهرات‌ها و مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی بوده است.
وی بیان کرد: رسانه‌های داخلی آمریکا یا دادن جایزه صلح نوبل ژست حفوق بشری به خود می‌گیرد و از آن طرف در کشور مسلمان نشین همانند یمن بمب اتمی می‌ریزد، این کشور با حقه‌های خود تنها ادعای حقوق بشری را دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1