تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۲
کد مطلب : ۲۶۴۱۰۷

خادمی: آبروی استان را نبریم/ هیچکس حق ندارد برخلاف تصمیمات عمل کند / با شرکت‌های تولیدی مدارا کنید/ اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال استان

۲
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال و رفع موانع تولید به استان اختصاص داده شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد و با حضور مدیران استانی در سالن شماره یک استانداری برگزار شد.
به گزارش کبنا، در این نشست مشکلات شرکت سیمان سپو، شرکت طبیعت زنده و شرکت گیاهان دارویی زرد بند موردبررسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.
سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکلات شرکت گیاهان دارویی زرد بند با اشتغال‌زایی ۱۵۰ نفر، اظهار کرد: حساب‌های بانکی شرکت زرد بند تا زمان تعیین تکلیف موضوع در وزارت امور اقتصادی و دارایی رفع انسداد شود.
خادمی افزود: هیچ‌کسی حق ندارد، برخلاف تصمیمات این جلسه اقدام کند، و برای استان کهگیلویه و بویراحمد زشت و ناپسند است، که یک شرکت دانش‌بنیان که برای حفظ آبروی استان راه‌اندازی شده است، را تعطیل کنیم.
وی افزود: باید به‌جای پلمپ این شرکت‌های تولیدی در استان با آن‌ها مدارا و حمایت شوند؛ و مدیران نباید با این نگاه و فکر که به‌درک فلان کارخانه تعطیل می‌شود با این شرکت‌ها برخورد کنند.
وی تصریح کرد: مدیران استان به نمایندگی از کهگیلویه و بویراحمد مدیریت می‌کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شرکت‌های تولیدی همچون زرد بند در استان تعطیل شود، چه ارزشی برای ارتقا تولیدات در استان دارد.
وی بیان داشت: امور مالیاتی تمام اقدامات و تصمیمات این شرکت را لغو کند، هرکسی برخلاف تصمیمات این جلسه اقدام کند، مستقیماً به جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور نامه می‌نویسم و در مورد مشکلات این شرکت توضیح می‌دهم.
خادمی اظهار کرد: نباید به شرکت‌های تولیدی بهانه تعطیلی و رفتن از استان دهیم، تا این بهانه را عدم‌حمایت استان کهگیلویه و بویراحمد از شرکت‌های تولیدی را اعلام کنند.
وی تصریح کرد: با تعطیلی شرکت‌های تولیدی آبروی استان را نبریم؛ به تولیدکننده اجازه تولید بدهیم، و آن را درگیر تعطیلی نکنیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال و رفع موانع تولید به استان اختصاص داده شد.
وی تصریح کرد: این تسهیلات برای ایجاد اشتغال، رفع موانع تولید و دیگر نیازهای اقتصادی پرداخت می‌شود؛ و بانک‌ها برای پرداخت این تسهیلات همکاری کنند.
وی اضافه کرد: بر اساس مصوبه دولت سقف پرداخت تسهیلات برای رونق تولید و اشتغال در استان‌های کم برخوردار نامحدود است.
وی بابیان اینکه برای رفع ضربتی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی و یا طرح‌های در حال ساخت کمیته فوریت تسهیل طرح‌ها در استان راه‌اندازی می‌شود، افزود: تسریع در حل مشکلات مالی اختلافات بین دستگاه‌ها، بانک‌ها و واحدهای تولیدی، هدف این کمیته است.
نام شما

آدرس ايميل شما

دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
اباالفضل علمدار خادمی رو بردار.
دنای سرافراز
Iran, Islamic Republic of
مشکل استان خود خادمی است اگر ایشان برود قطعا در استان گشایش حاصل خواهد شد
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
1