تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۰
کد مطلب : ۲۶۳۳۵۵

دهیار طایفه‌ای و ائتلافی یا دهیار کاربلد؟

۹
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛حسینعلی کشکولی آرخلو
پس از سال‌ها آزمایش و خطا، فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت حرف‌ها و حدیث‌ها را بشنود ولی مربی کاربلد خود را از دست ندهد. کیروش توانست با بهترین نتیجه ممکن ایران را به جام جهانی ۲۰۱۸ بفرستد.
گزینه دیگر آن بود که شعاری عمل کنیم و از مربی بومی استفاده کنیم، و تا آخرین بازی‌ها منتظر نتایج بازیهای دیگران و درگیر نذر و نیاز و دعا و نیایش باشیم تا اشتباهات مدیران را جبران کنیم.
جالب است که اگر پزشک متخصصی ازشهر دیگر و یا مسوول غیر بومی بیاید از آن استقبال می‌کنیم اما نوبت به مدیریت بومی روستا که حق جوانان یوردم می‌باشد می‌رسد خود را مدعی می‌دانیم گویی مدیریت روستا نیاز به تخصص و تجربه مدیریت ندارد و قرار است لطف شورا شامل حال فردی شود و ایشان را دهیار کند.
مسئله این نیست که لطف شورا شامل حال چه کسی می‌شود مسأله آن است که چه کسی می‌تواند جایگاه یوردم رابا عنایتی که نماینده محترم جناب دکتر تاجگردون وتیم کاری آن در شهرستان به روستایم دارند در سطح شهرستان واستانی بلکه کشوری به رتبه قابل قبولی در شأن هم محلی‌هایم برساند. ودر کنار پتانسیل‌های جوانان روستایم وزیر ساخت‌های توسعه‌ای که بعضا بر اثر سوءمدیریت بکر مانده‌اند را بالقوه نماید
روستای ما به ویژه به دلیل نفت خیز بودن و مر کزیت دهستان بی‌بی حکیمه (ع) نیاز به دهیاری با دید وسیع و نگاه فرا محلی دارد تا ریلی که در مسیر توسعه قرار گرفته شتاب بیشتری بگیرد.
تا زمانی که با سهم خواهی و طایفه‌ای به دهیاری نگاه کنیم و صندلی دهیاری را هدیه‌ای از طرف شورا ورای دهندگان به دهیار تصور کنیم طبیعی است که افراد محلی وبدون تخصص خود را برای دریافت هدیه سزاوار‌تر می‌دانند و شاهد اتفاق چشمگیری در سطح یوردمان نخواهیم بود و «تکرار کارهای قبلی به تکرار نتایج قبلی منجر خواهد شد. جوانان واهالی روستایم منتظر جواب آرا خوداز شورای منتخب با انتخاب دهیار قوی و پر انرژی بدون توجه به طناب پوسیده قومیت هستند تا شاهد احقاق حقوق به حقه خود باشند»

*دهیار اسبق روستای باباکلان
 
نام شما

آدرس ايميل شما

میشان
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر جناب آقای کشکولی عزیز، واقعیت همین است،
قربان خان
Iran, Islamic Republic of
جناب کشکولی کو گوش شنوا؟
گچ
Romania
احسنت
مر دانی
Romania
احسنت
امینی
Iran, Islamic Republic of
احسنت برادر کشکولی به امید بازگشت روزهای باشکوه باباکلان
مردی ازدیار لیشتر گچساران
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت دوتان خوبم خصوصا جناب کشکولی عزیز

الحق که به نکته بسیارمهمی اشاره کرده اید چرا که متاسفانه انتخاب شورا ودهیار ضعیف اون هم بارای عشیره ای وطایفه ای باعث پس رفت وعقب افتادگی روستاها شده است ومیطلبد که معیارخاصی برای دهیار ازطرف وزارت کشور تعیین گردد چراکه حق مردم همه مناطق روستایی خصوصا باباکلان وضعیت حال نیست.
لیدرباباکلانی
Romania
جناب آقای کشکولی شخص متخصص،کاردان،صبور و شجاع هستند دوره شکوفایی روستای باباکلان زمانی بود که ایشان دهیار روستای باباکلان بودند.
فرمانده
Iran, Islamic Republic of
دهیار فقط دهیار پشه کان بهترین هست...
جوادی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه برخی از بخشداران و فرمانداران از دهیاران ضعیف حمایت میکنند و به نظر میرسد معامله ای در کار است
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1