تاریخ انتشار
جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب : ۲۶۳۰۳۵

انتقاد شدید حاج عدل از کارشکنی ها/چرا نمی خواهید بفهمید که می شود کار بزرگ کرد/ کسی به حرف شما گوش نمی دهد!

۸
۰
کبنا ؛عدل هاشمی پور در نماز جمعه چرام:دست از کارشکنی بردارید کسی به حرف شما گوش نمی دهد.
به گزارش کبنا نیوز از چرام ,ظهر امروز نماینده کهگیلویه و چرام در مجلس شورای اسلامی  پیش از خطبه های نمازجمعه چرام به تشریح اقدامات چندماه اخیر در حوزه انتخابیه چرام پرداخت.

عدل هاشمی پور به اشاره به انتخابات اخیر اظهار داشت :الحمدالله انتخابات شورا و ریاست جمهوری و باحضور پرشور مردم تمام شد رئیس جمهور و شورای شهر مشخص شدند.
وی بیان کرد :هر چند مشکلاتی در این بین بود که پیگیری هایی انجام شد اما به مشکلات و نفاق دامن نزنیم و بچسپیم به کار و تلاش برای مردم و گرنه به سرنوشت ۴۰سال پیش گرفتار می شویم.
نماینده شهرستان های چهارگانه گفت :ما مسولان را برای تاخیرات انجام شده  در توسعه نخواهند بخشید و الان فضای کشور فضای فقر و بیکاری و درماندگی است و باید این موانع برطرف شود.
هاشمی پور با اشاره به  سیاست خارجی کشور و مذاکره با آمریکا تاکید کرد: ما آمریکا را بارها در جنگ و تهاجم فرهنگ. و تحریم ها تجربه کردیم.
ما چقدر باید وقت بذاریم روی این موضوع و به فرموده رهبری دشمنی آمریکا با ما تمام شدنی نیست مگر اینکه ولایت فقیه از این کشور برود.
نماینده مجلس چرام و کهگیلویه در مجلس خاطرنشان کرد:دنبال چه می گردیم و با چراغ موشی دنبال آمریکا می گردیم قدرتمندترین سیستم دفاعی را در دنیا ایران دارد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت :اگر برای اقتصاد مقاومتی همه جناح ها و نخبگان دور هم جمع شوند بقیه نقشه های دشمن نقش برآب می شود.
وی با اشاره به اینکه انسان های ارزشمندی و فرهنگیان فرهیخته ای در چرام وجود دارد و مسائل را رصد می کنند بیان کرد:می بینیم کشورهای همسایه و ار وپایی چه خبر است آ نها خودشون بدهکارن فقط اسم آمریکا بزرگ شده است.
حاج عدل هاشمی پور به موکلین و مردم چرام گفت :عذرخواهی می کنم از کسانی که در یکسال اخیر نتوانستم پاسخگوی تلفن آنها باشم به خاطر حجم کارهای مجلس و حوزه انتخابیه ام و همچنین بررسی برنامه ششم که خیلی وقت برد.
وی بااشاره به هدفش  از حضور در کمیسیون انرژی مجلس گفت:اگر در یکسال گذشته از فرصت ها استفاده نمی کردم با توجه به تغییر وزرا و استانداران من فرصتی نداشتم و دوسال از عمرم گذشته بود برای خدمت به مردم .
هاشمی پور به اشاره به جاده چرام به دهدشت گفت: بالای دهها جلسه گذاشتیم و به مدیرکل اعلام می کنم اگر ظرف ۲۰روز آینده فعال نشود وزیر راه را به صحن مجلس می کشم.
فرمانداو مسئولان راه  باید پیگیر باشد و درب اداره کل را بکنند تا جاده درست شود,این جاده را به جاده  باباکلان چرام به دهدشت   وصل کردیم به نفت تا راه بیفتد.
وی افزود:قرار نیست اداره به اداره بگردم و کارهای آقایون را انجام بدهم اینها شدن مدیرکل و رئیس اداره راه برای چی ,هر کار انجام نشده پیگیری ضعیف بوده است.
وی با اشاره به کمبود نقدینگی و نبود اعتبارات ماده۱۸۰ گفت :جاده طسوج را متوسل شدم به بنیاد مسکن و هنوز ریالی به این پروژه ندادند اما پروژه خوب دارد پیش می رود ولی عزیزان این جاده را تعطیل نخواهند کرد.
هاشمی پور اعلان کرد:۱۰میلیارد تومان اعتبار برای راههای روستایی. چهار شهرستان حوزه انتخابیه ام از وزارت راه گرفتم که انشاالله تحول خوبی ایجاد خواهد شد.
وی با اشاره به جاده چاسخار گفت: قول دادم که به جایی برسد و اومدم در جلسه اوپک مجوز چند دستگاه از نفت گرفتم و خودم در کنار مجلس می شوم مدیر اجرایی پروژه ههاو مجوز چندتا دستگاه راهسازی  گرفتم برای جاده چاسخار که مردم از این گردنه ها نجات پیدا کنند
وی با انتقاد از عدم تخصیص اعتبارات گفت :به تاجگردون گفتم آمار و ارقام خوبه ولی تخصیص چی آیا انجام می شود و به همین دلیل متوسل به نفت شدم.
نماینده چرام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:هر دولتی باشد دولت نظام جمهوری اسلامی است عده ای  خیال نکنید روحانی پشت قباله آنها ست و هر کاری خواستند انجام بدهند و بعضی  دینداران افراطی نباشند که هر چه خواستند بگویند.
وی افزود:همکاری دولت و مجلس کمک ها متقابل است.
هاشمی پور با انتقاد شدید از کسانی که کارشکنی می کنند بیان کرد:از همین منطقه رفتند گزارش دادن که نماینده دستگاه های نفت به منطقه میمآورد مگر جاده چاسخار مال اهل بیت من است.
وی با تشکر از مدیرکل بنیاد مسکن به خاطر آسفالت روستاها و بهسازی آنهاگفت :خوشبختانه کارهای خوبی انجام شده و همین الان که در مسیر می آمدم معابر روستای القچین علیا داشت آسفالت می شد.
وی با اشاره به بحث گردشگری در چرام و نقاط هدف گفت :روستای تل بابونه با توجه به آثار تاریخی و منطقه ویژه ای که دارد  به عنوان منطقه خاص گردشگری دیده شده است.
هاشمی پور گفت:شهردار و شورای شهر. چرام ورودی ها را درست کنند همچنین روشنایی آنها را به طول ۵کیلومتر مجوز گرفتیم.
وی با اشاره به بدهکاری خود به بنیاد مسکن بیان کرد:نماینده مجلس یعنی شخص بنده ۲۰۰میلیون تومان به بنیاد مسکن به خاطر مسکن مهر چرام بدهکارم.
وی با تشکر از شهردارشهردار و کارهای انجام گرفته در شهر چرام  و پیگیری شهردار گفت: ۵۵۰تن قیر رایگان در اختیار شهرداری چرام قرار گفت.
هاشمی پور با اشاره به کارخانه سوله سازی چرام که بعداز ۶سال تعطیلی دوباره فعال شده و اشتغال ۱۵نفر در این سوله سازی گفت: پتروشیمی دهدشت۶هزار مترمربع سوله سازی داره  و این کارخانه برای سوله سازی است و به مدیرعامل پتروشیمی گفتم حق ندارید از جای دیگه سوله بخرید.
وی با اشاره به موقعیت کشاورزی چرام ونیاز به سیلو گفت :کارخانه سیلوی گندم و آرد باید فعال شود چون منطقه کشاورزی است .اگر سرمایه گذار می تواند باید سریع انجام بدهد و اگر نمی تواند باید جایگزین بیاید.
 
سردار هاشمی پور نماینده مجلس شورای اسلامی درادامه با اشاره معدن فسفات چرام که هجمه های زیادی به من وارد شدبیان کرد:معدن فسفات چرام قرارداد و تفاهم نامه بستیم .
وی افزود:۵۰درصد مطالعات انجام شد سرمایه گذار قبلی همه مطالعات را برد.
وی با اشاره به حاشیه های بوجود آمده در خصوص معدن فسفات چرام گفت :نمی دونم در ۴۰سال گذشته خواب بودند و در شعارهای انتخاباتی گفتم که ابن معدن را تعیین تکلیف می کنم.
عدل هاشمی پور با انتقاد از کارشکنی ها گفت :هنوز هم دارید برای من موانع درست می کنید هنوز هم نمی خواهید بفهمید که می شود کار بزرگ کرد.
وی بیان کرد:مجری های سد مارون ۲مشخص شده,بابا از خدا بترسید بذارید چندتا کار بزرگ انجام شود این همه لیسانس کشاورزی است همه آنها که نمی شود درسیستم اداری بروند.
وی با کنایه به این افراد گفت :بذارید کارهایم را انجام دهم,کی به حرف شماگوش می دهد و مطمئن باشید آب به صحرای کلاچو و دشت چرام می آید.
وی خطاب به رسانه گفت اگر خواستند از مجوزها عکس بگیرند و درج کنند که دوباره نگویند هاشمی فقط برگ کاغذی نشان داد.
وی با اشاره به حوزه ورزش و جوانان گفت:مجوز احداث سالن وچمن مصنوعی رابرای  جوانان چرام گرفتم.
وی در پایان گفت :کاری کنید که مردم از شرمان در امان باشند و بدانید اگر اهدافم به نتیجه برسد که می رسد آنها را دودستی تحویل می دهم به کسانی که دنبال کسب قدرت هستند.

 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
یکیاز دوستانی که در تصویر هست والان هم دراین دولت پست داره دور گذشته به دکتر جلیلی رای داده به بزرگواری وهاشمی هم رای داد به رئیسی هم رای داده ومتاسفانه دردولت روحانی معاون یکی از ادارات شده در عجبم و متاسفم چطور بعضی می تونن خودشونو با هر دولت وهرکسی که قدرت داشته باشه ست کنن وامتیاز بگیرن
جوان
Iran, Islamic Republic of
مگر روسای شهر چرام همه با موحد نبودن .ار بالا تا پایین
Iran, Islamic Republic of
درود بر هاشمی سردار سازندگی مرد با غیرت.... سردار عزیز خدمتت عرض کنم روزگاری در کهگیلویه مردم به حدی در فقر بودن که رای خود را به یک کیسه ارد میفروختند و این فقر و فلاکت و بدبختی سرمنشاشون همان سالهای گذشته است که اون تفکر هنوز گستاخانه دست از سر مردم بدبخت برنمیداره.....
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج عدل مرد عمل
نکته گیر
Iran, Islamic Republic of
جناب هاشمی انگار اندازه ومقیاس خودت رو برا وعده هات فقط ۲۰ قرار دادی یادمه حدود ۴۰ روز پیش یه مصاحبه از قول شما خوندم که به مدیر کل آبفای روستایی استان هم ۲۰ روز فقط ۲۰ روز فرصت داده بودی برا لوله کشی ویا ترمیم لوله های آب روستای باغچه سادات اما دریغ از یک ذره توجه جناب آقای هاشمی شاید دوستانی به صورت ذاتی از حضرت عالی تعریف وتمجید کنن اما کسانی هم هستن که نکته ستج هستن و احساسی نیستن وحرفها و وعده شما یادشون می مونه به علی مردانی ۲۰ روز فرصت دادی به آبفای روستایی ۲۰ روز فرصت داده بودی اما آب از آب تکون نخورد امیدوارم این وعده ۲۰ روزه جدید مثل وعده آب باغجه سادات نباشه
چرامی
Iran, Islamic Republic of
عدل هاشمی پور از د.. عصبانی است!
محمد
Iran, Islamic Republic of
در جواب دوستان..عرض کنم همین دوره هم خیلی ها رای شأن را فروختند و ما مدرن‌تر به چک پول ۵۰هزارتومانی وخیای چیزای دیگر
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
امروز دیگر فرصت بحث کردن درخصوص اصلاح طلب و اصول گرایی نیست عمل گرایی مهمتر از این دو مقوله است. مردم از باند بازی خسته شده اند. اصل مدیریت باید براساس شایسته سالاری و تخصص و تعهد باشد نه حرف های پوچ و بی ارزش.
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1