تاریخ انتشار
پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب : ۲۶۲۶۹۸

تاجگردون: از عملکرد «ایلامی» راضی هستم / اجرای ۱۲ پروژه بهداشتی در گچساران و باشت / تخت‌های بیمارستانی گچساران و باشت به ۴۷۰ تخت رسید

۱۴
۰
کبنا ؛ 
ارزیابی دکتر تاجگردون از نشست تخصصی ۵ ساعته حوزه سلامت در گچساران/سفرهای دکتر ایلامی برای شهرستان‌ها راهگشاست
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با مطلوب ارزیابی کردن عملکرد دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از عملکرد دکتر ایلامی راضی هستم.
به گزارش کبنا، غلام‌رضا تاجگردون در پایان نشست تخصصی بررسی وضعیت حوزه سلامت گچساران اظهار داشت: امروز شاهد حضور هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان در دو شهرستان باشت و گچساران بودیم که در مجموع بعد از بازدیدهای انجام شده نشست کار‌شناسی خوبی انجام شد.
وی عنوان کرد: در این نشست شاخص‌های بهداشت و درمان شهرستان گچساران ارائه و نسبت به شاخص‌های کشوری و استانی بررسی شدند و همچنین فرصتی فراهم شد تا اطلاعاتی در زمینه طرح تحول سلامت مطرح و مورد ارزیابی قرار گیرد.
تاجگردون با مطلوب ارزیابی کردن سفرهای شهرستانی هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان ابراز کرد: در این سفر‌ها نقطه نظرات کار‌شناسی در زمینه‌های مختلف از جمله ظرفیت‌ها، کمبود‌ها، منابع و راهکار‌ها ارائه و ارزیابی کار‌شناسی صورت می‌گیرد.
 
 
تخت‌های بیمارستانی گچساران و باشت به ۴۷۰ تخت می‌رسد
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از افزایش تخت‌های بیمارستانی دو شهرستان گچساران و باشت از ۱۷۰ به ۴۷۰ تخت خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از بیمارستان‌های در دست ساخت حوزه انتخابیه‌ام تعداد تخت‌های بیمارستانی به ۴۷۰ تخت می‌رسد.
تاجگردون اظهار داشت: سفرهای شهرستانی اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی قابل تقدیر است.
وی با تاکید بر اینکه افتتاح بیمارستان بی‌بی حکیمه بعد از ۱۷ سال از بهره برداری آخرین بیمارستان استان یک آزمون برای دانشگاه علوم پزشکی است، عنوان کرد: این پروژه بعد از سال‌ها بلاتکلیفی با تلاش‌ مسئولان و متولیان امر آماده بهره‌برداری شده است.
تاجگردون با تشریح نقاط قوت و ضعف طرح تحول سلامت ابراز کرد: انتظار می‌رود مسئولان و کار‌شناسان دانشگاه علوم پزشکی استان اطلاعات دقیق و فنی لازم را برای ارائه و اعمال در اصلاح طرح تحول سلامت تحویل دهند تا در ارزیابی‌های ملی لحاظ شود.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر افزایش تعداد تخت‌های بیمارستانی حوزه گچساران و باشت به ۴۷۰ تخت، افزود: با اجرای این پروژه‌ها به عنوان محرک بخش بهداشت و درمان شاهد ارائه سرویس منطقه‌ای هستیم و این یک هنر مدیریتی است.

راه اندازی ۳ مرکز خدمات جامع سلامت روستایی در گچساران تصویب شد
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد گفت: در دولت یازدهم راه اندازی ۳ مرکز خدمات جامع سلامت روستایی با هدف ارتقای سلامت در شهرستان گچساران تصویب شد.
اورنگ ایلامی اظهار داشت: ایجاد و راه اندازی ۶ پایگاه سلامت شهری و ایجاد دسترسی به خدمات سلامت برای بیش از ۳۵ هزار نفر در حوزه‌های حاشیه شهر از جمله اقدامات انجام شده در دولت تدبیر و امید در شهرستان گچساران است.
وی بیان کرد: تعمیر و تجهیز مراکز خدمات جامع سلامت روستایی و خانه‌های بهداشت با اعتباری افزون‌ بر ۷۰۰ میلیون تومان، ساخت، تعمیر و تجهیز مراکز خدمات جامع سلامت شهری و پایگاه‌های سلامت با اعتباری افزون بر ۲ میلیارد تومان، تعمیر و تجهیز محل زیست سلامت با اعتباری افزون بر ۱۰۰ میلیون تومان و راه اندازی، تعمیر و تکمیل مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی جهت ارائه خدمات دندانپزشکی با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان در چند سال اخیر در شهرستان گچساران در حوزه بهداشت انجام شد.
دکتر ایلامی از تشکیل پرونده الکترونیک سلامت (سامانه سیب) برای ۱۱۲ هزار و ۱۷۹ نفر در شهرستان گچساران خبر داد و گفت: عدم دسترسی ۱۰ واحد بهداشتی شهرستان به اینترنت علی رغم پیاده سازی پرونده الکترونیک سلامت و محروم بودن بخش زیادی از جمعیت روستایی شهرستان از مزایای پرونده الکترونیک سلامت به دلیل نبود اینترنت در این مناطق است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیماری‌های قلبی و عروقی، سرطان‌ها و تومور، حوادث حمل و نقل، بیماری‌های حول تولد، حوادث غیر عمد، بیماری‎های غدد و متابولیک، بیماری‌های ادراری، بیماری‌های دستگاه تنفس و بیماری‌های گوارشی از جمله ۱۰ دلیل بر‌تر فوت در شهرستان گچساران عنوان کرد.
اجرای ۱۲ پروژه بهداشتی در گچساران و باشت
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان در این نشست  تخصصی بررسی وضعیت حوزه سلامت گچساران گفت: ۱۲ پروژه بهداشتی در شهرستان‌های باشت و گچساران با پیشرفت فیزیکی مختلف در دست اجرا بوده که امیدواریم با برنامه ریزی مدون و پیگیری‌های مستمر این پروژه‌ها در کمترین زمان ممکن به سرانجام برسد.
اورنگ ایلامی افزود: مرکز خدمات جامع سلامت شهدای لیش‌تر، مرکز خدمات جامع سلامت شهدای دیل، خانه بهداشت سربیشه، خانه بهداشت آرو، خانه بهداشت نازمکان، خانه بهداشت آبشیرین، پایگاه سلامت محلات سادات، رادک، فرهنگیان، شهید محلاتی و خلیج فارس و همچنین خوابگاه آموزشی بهورزی گچساران از جمله این پروژه‌ها است.
وی با بیان اینکه شهرستان گچساران در زمینه سامانه سیب رتبه ۶ را بین ۸ شهرستان استان دارد افزود: این وضعیت مطلوب نبوده و باید در این زمینه چاره اندیشی شود.
وی خاطر نشان کرد: در زمینه کاربران شهرستان گچساران با ۱۸۲ کاربر رتبه سوم را دارا است.

بررسی وضعیت بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان باشت
نشست بررسی وضعیت بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان باشت با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان، امام جمعه و فرماندار باشت برگزار شد.
اورنگ ایلامی در این نشست، اظهار داشت: باید از الان به فکر ماندگاری پزشکان متخصص در شهرهای مختلف استان از جمله شهرستان باشت باشیم.
وی عنوان کرد: ضروری است هیئت امنایی مردمی، با هدف جمع آوری کمک‌ها و پرداخت به پزشکان متخصص باشت تشکیل شود.
ایلامی ابراز کرد: با پیگیری‌های لازم در پاییز امسال به طور حتم تعدادی پزشک متخصص را جذب خواهیم کرد که شهرستان باشت نیز از این مهم بهره‌مند می‌شود.
وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ما و همکارانمان ماندگاری پزشکان در مناطق محروم است، تصریح کرد: وقتی یک پزشک متخصص در طول یک ماه به اندازه کافی عمل جراحی نداشته باشد، با این شرایط ماندگاری نخواهد داشت.
ایلامی عنوان کرد: در سال گذشته ۶۴۵ بیمار اعزامی از شهرستان باشت داشتیم، (میانگین روزی دو بیمار) که این مسئله خوشبینانه نیست.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: از مجموعه مدیران و متولیان امر انتظار می‌رود که در زمینه تامین زیرساخت‌های لازم از جمله اینترنت، گاز و برق همکاری‌های لازم را داشته باشند.
فرماندار شهرستان باشت نیز در این نشست با تقدیر از خدمات انجام شده دانشگاه علوم پزشکی در چند ماه اخیر گفت: نگاه عدالت محور دانشگاه علوم پزشکی به مناطق کمتر برخوردار ستودنی است.
سید مسعود حسینی افزود: ضروری است مدیران دستگاه‌ها و شرکت‌های خدمات رسان شامل شرکت مخابرات، گاز و برق برای احداث و تامین زیرساخت‌های لازم جهت تکمیل بیمارستان ۳۲ تختخوابی باشت همکاری کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
کارش خوبه به شرطی که دکتر سین کارشکنی نکنه
کارشناس درمان
Iran, Islamic Republic of
معلوم که هر چه شما بگویید ایلامی اجرا می کند بقیه شهرستانها همه پروژها تعطیل است
شبکه بهداشت
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون انقدری که شما دغدغه بهداشت و درمان دارین مسیولین شبکه بهداشت ندارن و فقط درگیر اینن که در ظاهر خودشون رو خوب نشون بدن..با این همه دغدغه چقدر شما مردمی هستین ولی رییس شبکه بهداشت......چی بگم..
واقعیت
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه علوم پزشکی را کلا باید می بردند گچساران و همان جا مستقر می کردند بیچاره کهگیلویه بزرگ و بویر احمد که از همه نظر محرومند.
احمد
Iran, Islamic Republic of
دست نشانده خودت است می خواهی راضی نباشی ؟؟
دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
سرودمجلس جمشیدگفته اند این بود/که جام باده بیاورکه این جم نخواهدماند
وحید
Iran, Islamic Republic of
همین دوازده پروژه را دکتر چمن محبوب با چه خون ودلی اجرایی نمود افسوس که قدرش را ندانستیم
دانشجوی پرشکی یاسوج
Iran, Islamic Republic of
همه می دانند که این خدمات در دولت تدبیر و امید و به همت دکتر چمن صورت گرفت و بعد از ایشان حتی یک پروژه جدید هم نداشتیم تازه برخی پروژها تعطیل هم شدند و مطالبات پرسنل هم قریب یک سال است پرداخت نشده است
مملی
Iran, Islamic Republic of
یعنی میگی ایلامی بمونه
علی
زد و بند که باشه حمایت هم هست چطور در شهرستانهای محروم کهگیلویه و بقیه شهرستان ها بیمارستانی افتتاح نشده
کارمند
Iran, Islamic Republic of
(( وی با بیان اینکه شهرستان گچساران در زمینه سامانه سیب رتبه ۶ را بین ۸ شهرستان استان دارد افزود: این وضعیت مطلوب نبوده و باید در این زمینه چاره اندیشی شود. ))
راه آن ، تغییر مدیر است چون دیدگاه بهداشتی ندارد !!!
از کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
باید هم راضی باشی اورژانس هوایی حق کهگیلویه بزرگ بود ولی به علت بی کسی در گچساران راه اندازی شد
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه علوم پزشکی گچساران خواسته ما هست
احمدی بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
تا وقتی که ایلامی اینجوری سفارش پذیر تاجگردون هست معلومه که کاملا ازش راضیا کاملا!!!!
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1