تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۲۶۲۲۷۲

نظری: اقوام‌شان را استخدام می‌کنند اما برای ایثارگران اعتبار ندارند / جدیتی در برخی ادارات برای احقاق حق ایثارگران نیست / بدسلیقگی در ساخت گلزار شهدا

۷
۰
کبنا ؛فرماندار بویراحمد گفت: جدیتی در احقاق حق جامعه ایثارگری در برخی ادارات استان نمی‌بینم و اداره‌کل بنیاد شهید نباید بگذارند تا حق این قشر ضایع شود.
به گزارش کبنا، صیح امروز نشست شورای ایثارگران شهرستان بویراحمد به ریاست فرماندار بویراحمد و با حضور مشاور امور ایثارگران استاندار کهگیلویه و بویراحمد در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
محمد کاظم نظری فرمانداری بویراحمد در این نشست، با بیان اینکه ساماندهی گلزار شهدای یاسوج هر چه زودتر باید انجام بگیرد، اظهار کرد: شهرداری یاسوح و امور مالیاتی هرچه زود‌تر مطالبات مربوط به بنیاد شهید و امور ایثارگران را پرداخت و پیگیری کنند.
نظری گفت: امیدواریم همه مسوولین و آحاد ملت ایران قدردان آزادگان و ایثارگران باشند چرا که آنها افرادی بودند که از همه چیز برای اعتقادات و سرزمین خود گذشتند.
وی افزود: افتخار می‌کنیم که ما هم جزء جامعه ایثارگری هستیم و قرن‌ها باید این ایثارگری‌ها و رشادت‌ها مایه فخر و افتخار جامعه ما باشند و خدایی نکرده نباید این ارزش‌ها کمرنگ شوند و به حالت ضعف و بی‌اهمیت در سطح جامعه جلوه داده شوند.
فرماندار بویراحمد با بیان اینکه فرهنگ ایثارگری و شهادت از ارزش‌ها انسانی و بعد اسلامی دارد، اظهار داشت: باید با افتخار در خدمت جامعه ایثارگری باشبم و این نابهنجاری نیست بلکه افتخاری است که در طول تاریخ و بشر می‌درخشد.
وی گفت: کسی که برای ناموس و سربلندی وطنش، خود گذشتگی می‌کند، باید مورد تشویق قرار گیرد، افرادی که برای نجات جان مردم  رشادت‌ها می‌کند و باید با کسانی که در رفاه و آرامش بوده و نمی‌دانست در مرزها چه می‌گذرد، تفاوتی داشته باشند.
نظری با بیان اینکه شهرستان بویراحمد حدود ۵۰ درصد جمعیت ایثارگری استان را دارد، بیان کرد: بنا بر این لازم است به تناسب، امکانات بنیاد شهید شهرستان بویراحمد افزایش پیدا کند و همچنین جهت جلوگیری از مهاجرت جامعه ایثارگری به سایر شهرستان‌ها توجه جدی به بنیاد شهید این شهرستان شود.
وی افزود: افزایش امکانات و اعتبارات بنیاد شهید شهرستان بویراحمد یک مطالبه جدی از  سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان مدیریت است چرا که نباید ایثارگران به دلیل کمبود نیرو و اعتبار دچار مشکل شوند.
فرماندار بویراحمد در ادامه گفت: سرکشی از خانواده‌ها باید بر اساس یک برنامه‌ریزی دقیق و به صورت مرتب انجام بگیرد و جایگاه و حرمت خانواده شهدا و ایثارگر به عنوان یک ارزش باید حفظ شود.
وی به مطالبات جامعه ایثارگری از ادارات دولتی اشاره کرد و گفت: مطالبات جامعه ایثارگری باید با جدیت و دقت زیاد پیگیری شود و کسی نباید حقوق ایثارگری را نادیده بگیرد و کسی هم نمی‌تواند این کار را انجام بدهد.
نظری گفت: با کسانی که حقوق جامعه ایثارگری را نادیده بگیرد، برخورد قانونی می‌شود.
فرماندار بویراحمد گریزی به استخدام‌ها در ادارات زد و اظهار داشت: هیچ دلیلی ندارد که به واسطه قومی و قبیله‌ای افرادی در اداراتی به کار گرفته شود و اما وقتی نوبت به جامعه ایثارگری می‌رسد، بگویند اعتبار و استخدامی نداریم. اگر اداره‌ای یک نیرو هم بخواهد بگیرد، حق و اولویت با ایثارگران است و مدیران در این رابطه باید پاسخگو باشند و کسی نمی‌تواند پاسخگو نباشد.
وی افزود: مقام معظم رهبری و رئیس جمهور محترم کشورمان و حتی مسئولان ارشد این استاندار از جمله استانداری کهگیلویه و بویراحمد نهایت احترام را برای جامعه ایثارگری قائل هستند، پس در برخورد با ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا باید قانون را عمل کنیم.
نماینده عالی دولت در شهرستان بویراحمد به موضوع ساماندهی گلزارهای شهدا اشاره کرد و گفت: برخی در خصوص ساماندهی گلزار شهدا بدسلیقگی کرده‌اند وبعضی از پیمانکاران نتوانسته‌اند کار را به خوبی انجام دهند و گلزار‌های شهدا دچار مشکل شده‌اند.
نظری افزود: باید مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران به این قضیه به خوبی ورود می‌کردند، سال گذشته اعتبارات خوبی به گلزار‌ها داده شد اما در جذب اعتبارات کوتاهی شد.
وی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا در زمینه ساماندهی گلزارهای شهدا گلایه‌ها دارند، ادامه داد: بنیاد شهید از بد‌ترین دستگاه‌های شهرستان بویراحمد بود که نتوانست با آوردن یک پیمانکار خوب این اعتبارات را جذب کند و باید با مسئولان که در این رابطه کوتاهی کرده‌اند، برخورد شود و نباید به راحتی از کنار این مسائل گذشت.
فرماندار بویراحمد گفت: دلیل نمی‌بینم که شهرداری یاسوج بخواهد نسبت به تعهداتش در خصوص ساماندهی گلزار شهدای این شهر عمل نکند بلکه باید افتخار کند که می‌خواهد چنین کاری را انجام بدهد.
وی تاکید: جدیتی در احقاق حق جامعه ایثارگری در برخی ادارات استان نمی‌بینم و اداره‌کل بنیاد شهید نباید بگذارند تا حق این قشر ضایع شود.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوج
Iran, Islamic Republic of
احسن بر دکتر نظری . بیشترین مشکلات و تبعیض ها در خود بنیاد شهید است .
یا حق
Iran, Islamic Republic of
نظری . کل ادارات شده فرزندان شهید و ایثارگر .. . فرماندار .
ليشتر
Europe
درود بر شما
علی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه فقط شعار وتبلیغ بر علیه خانواده شهید هست وپارتی بازی در بنیاد شهید خانواده شهید سراغ دارم به دلیلی که کسی را ندارن جز محرومترین خانوداه های این استان هستند
مطلع
Iran, Islamic Republic of
انصاف درست می فرمائید .در گذشته وقتی به گلزار شهدا می رفتیم قبر شهد در انبوه درختان سربه فلک کشیده قرار گرفته بود خود حال هوائی بهشتی به قبور می داد متاسفانه با بی تدبیری چندین هزارتن خاک بروری قبر شهدا ریختن وچیزی حدود دومتر قبرها درخاک قرارگرفت تا یک سالنکی که در حال حاضر متروکه شده درست کنند من در عجبم با این همه زمین اطراف گلزار شهدا ین حسینه ساخته میشود چی میشود واقعا جای تاسف داره وگلزار شهد ا را مسقف کردن که چه ؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
خدایی بیو وشهرمون کنمو ودر.بابا مگه بقیه ادم نیستن.دانشگاه.استخدامی.وام.بگو ده چی کم دارین خدایاقربون بزرگیت برم بدادمون برس
فرزند جانباز
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر من فرزند جانباز ۳۰درصد هستم دو مدرک کارشناسی نیز دارم که مرتبط با کارخانه سیمان مارگون است ولی تا تهران با پدرم رفتیم وگفتند که نیرو نمی خواهیم شما یه بازدیدی از کارخانه داشته باشید ببینید آیا به فرزندان جانبازان وشهدا کاری داده اند ممنونم :
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
1