تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب : ۲۶۲۰۳۸

رقابت ۱۸۰۰ داوطلب در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد یاسوج/ مراسم فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان پرستاری دانشگاه آزاد

۰
کبنا ؛رقابت بیش از هزار و ۸۰۰ داوطلب در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد یاسوج
آزمون مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۳۰ تیر در دانشکده فنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج شروع شد.
داوطلبین و همراهان آنان با استقبال گرم و صمیمی عوامل اجرایی در محیطی آرام و فرحبخش از ساعات اولیه برای آزمون مصاحبه پذیرش و در محل‌های مناسبی باتکریم مورد پذیرایی قرار گرفتند.
با وجود گرمای زیاد در استان‌های همجوار یاسوج پایتخت طبیعت ایران به دلیل داشتن هوایی دلپذیر و طبیعتی سحرانگیز میزبان داوطلبین عزیزی است که با انتخاب این شهر زیبا از زیبایی‌های خدادادی آن بهره مند می‌گردند.
تعداد ۱۸۰۹ نفر داوطلب آزمون در ۱۲ کد رشته برای واحدهای یاسوج و گچساران معرفی و آزمون مصاحبه با ارزیابی ۵۲ نفر اعضای هیات علمی داور با درجه استادیار، دانشیار و استادی در واحد یاسوج شروع بکار و تا ۲ مرداد ادامه دارد.
در بازدیدی که در ساعات اولیه آزمون توسط آرمین محمودی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از محل برگزاری آزمون داشت گفت: انجام آزمون به صورت استانی و با تفویض اختیار به استان‌ها نه تنها باعث افزایش کیفیت و بومی گزینی می‌شود بلکه به هر داوطلب فرصت مصاحبه در چند محل داده تا شانس بیشتری با انتخاب خود به دست آورد. تمرکززدایی، نظارت کامل و دقیق بر فرآیند مصاحبه و استفاده از اساتید متعهد و متخصص با مرتبه علمی بالا از دیگر مزایای آزمون به‌صورت استانی می‌باشد.
محمودی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گفت: در دوره‌های گذشته به دلیل بالا بودن حجم داوطلبان دکتری که در یک دوره زمانی مشخص و محدود مجبور بودند توسط گروه‌های آموزشی تخصصی و به‌صورت متمرکز مورد ارزیابی قرارگیرد به همین دلیل کیفیت این آزمون در حد مطلوب نبود.
محمودی مزیت دیگر این روش را جلوگیری از مسافرت داوطلبین به تهران برای انجام آزمون و در نتیجه کاهش هزینه مالی و پرهیز از خطرات جاده ای دانست.
آرمین محمودی در پایان گفت: مهم‌ترین مزیت این روش این است که اگر داوطلبی به هر علت موفق به حضور در جلسه مصاحبه نشده باشد، یا دچار مشکل و استرس امتحان شود و نتیجه مطلوبی به دست نیاورد می‌تواند با مراجعه به دیگر استان‌ها با شرایط مساعدتری مصاحبه را انجام دهد.
 
مراسم فارغ التحصیلی دانش آموختگان پرستاری دانشگاه آزاد
جشن فارغ التحصیلی ۲۳۳ نفر دانش آموخته دوره کارشناسی پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج در روزهای سه شنبه ۲۷ و شنبه ۳۱ تیر ماه برگزار شد.
این مراسم با شرکت تعداد ۱۲۵ نفر از دانشجویان ورودی بهمن ماه ۱۳۹۲ در روز سه شنبه ۲۷ تیر و ۱۰۸ نفر از دانشجویان ورودی مهر ماه ۱۳۹۲ در روز شنبه ۳۱ تیر باحضور دانشجویان و خانواده آنان، استادان، مسئولان دانشگاه در سالن اجتماعات دانشکده علوم انسانی برگزار شد.
در این مراسم پس از سخنرانی استادان گروه، نماینده دانشجویان، اجرای موسیقی، قرائت سوگندنامه مسابقات مفرح و متنوعی برگزار شد.
در ادامه پس از تجلیل از استادان محترم، لوح‌های سپاسی به نشانه قدردانی به دانش آموختگان و فارغ التحصیلان تقدیم گردید.
پایان بخش برنامه وداع با یادگاران دفاع مقدس و تقدیم شاخه‌های گل بر مزار شهدای گمنام دانشگاه بود.
این مراسم با همت فارغ التحصیلان رشته پرستاری، حمایت صمیمانه مسئولین و استادان دانشکده پرستاری و همکاری حوزه معاونت دانشجویی و دفتر فرهنگ اسلامی واحد برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1