تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب : ۲۶۱۸۶۱

استقرار سازمان اموال تملیکی در کهگیلویه و بویراحمد / تمجید معاون وزیر از «خادمی»

۰
کبنا ؛نشست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار و رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کشور برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز نشست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار و رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کشور برگزار شد.
سید موسی خادمی در این نشست گفت: میزان کشفیات کالاهای قاچاق استان از لحاظ ریالی در سال ۹۰ حدود ۱۳۴ میلیارد ریال بود که در سال ۹۵ به ۳۰۴ میلیارد ریال رسیده است و این همت و تلاش مسئولان استان برای مقابله جدی با قاچاق کالا و ارز را می‌رساند.
خادمی در ادامه با بیان اینکه کاشی بحث قاچاق یه روزی تمام شود، افزود: از محدود کشورهایی هستیم که به موضوع مقابله با قاچاق کالا و ارز خیلی اهمیت می‌دهیم. امیدوارم دیگر شاهد این پدیده‌ها نباشیم و کالاهای تولید کشورمان در بازارها رونق پیدا کند و وضعیت تولید ملی خوب باشد.
وی با بیان اینکه قاچاق کالا و ارز متناسب با شأن جمهوری اسلامی نیست، اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد متاثر از پدیده قاچاق کالا ارز است به دلیل اینکه استان ترانزیتی هستیم و این به یک معضل تبدیل شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: ماشین‌های شوتی نیز از معضلات جامعه است چرا که به دلیل سرعت بالا باعث تصادفاتی می‌شوند که با همکاری نیروی انتظامی و تعزیرات برخوردهای خوبی در این زمینه صورت گرفته است.
معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور نیز در این نشست از استقرار سازمان اموال تملیکی در استان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد.
امین دلیری گفت: هم اکنون ده استان کشور از داشتن این سازمان محرومند ولی کهگیلویه وبویراحمد با تلاش استاندار توانمندش توانست استقرار این سازمان را قطعی کند.
به گزارش کبنا، پیش از این استان کهگیلویه وبویراحمد زیر مجموعه استان فارس بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1