تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۳۸
کد مطلب : ۲۶۱۷۸۲

تیراندازی متجاوزان به منابع طبیعی به ماموران جنگل‌بانی در لنده ‌

۲
۰
کبنا ؛رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در جنگل‌های کوه حاتم این شهرستان، گفت: متجاوزان به منابع طبیعی به سمت مأموران جنگلبانی که در حال مهار آتش بودند، تیراندازی کردند.
ذبیح الله محمدی در جمع خبرنگاران با بیان جنگل‌ها و مراتع منطقه کوه حاتم در این شهرستان ساعت ۹ صبح امروز دچار آتش‌سوزی شد، اظهار داشت: با تلاش پرسنل اداری و افراد محلی این آتش بعد از ۷ ساعت تلاش مهار شد.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده با بیان اینکه گرمای هوا و سهل انگاری انسان‌ها مهم‌ترین عامل آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع است، بیان کرد: علت اصلی این آتش‌سوزی نیز عامل انسانی بود که در حال ایجاد کوره ذغال در این منطقه بودند.
وی افزود: در عین حال اینکه مأمورین منابع طبیعی و نیروهای مردمی در حال خاموش کردن شعله‌های آتش در منطقه کوه حاتم بودند افراد خاطی به سوی مهارکنندگان تیراندازی کرده و مانع از مهار آتش شدند.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لنده خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این تیراندازی به کسی آسیب نرسیده است ولی به طور قطع ما این موضوع را از طریق مراجع قضایی و قانونی پیگیری می‌کنیم.
محمدی با بیان اینکه این افراد همیشه به صورت مسلحانه در این منطقه حضور دارند، بیان کرد: این افراد خاطی از اهالی شهرستان‌های بهبهان و تشان خوزستان هستند و با آتش‌زدن جنگل‌های این منطقه سعی در ایجاد کوره ذغال دارند.
وی تصریح کرد: هیچ کسی حق تخریب و دست اندازی به منابع طبیعی را ندارد و براساس قانون با متخلفان به طور قطع برخورد می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

....
Iran, Islamic Republic of
متأسفانه کارکنان سازمان جنگلها و مراتع و آبخیزداری کشور بویژه در ادارات کل منابع طبیعی استانهایی که بیشترین عرصه جنگلی و مرتعی را دارند کمترین امکانات و توجهی را از سوی مسئولین کشوری به خود جلب کرده اند.
گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
اوی چه خوب وکارمندل ..کردن که اینگل جون مردمه گرفتنه هر روز ..
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1