تاریخ انتشار
شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۲۶۱۶۶۷

تقدیر مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد از دوچرخه‌سوار مروج مصرف بهنیه آب و برق

۱
۰
کبنا ؛حسن رضایی دوچرخه‌سوار مروج مصرف بهنیه آب و برق مورد استقبال مدیرعامل و جمعی از کارکنان آبفای شهری استان قرار گرفت.

سید علی لدنی‌نژاد با تقدیر از عزم جدی و اهتمام این دوچرخه سوار اظهار کرد: چیزی که بیش از همه چیز توجه مردم را به خود جلب می‌کند شعار مورد نظر این دوچرخه‌سوار است که بر مصرف بهینه آب و برق تاکید دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد ترویج مصرف بهنیه آب و حامل‌های انرژی را نیازمند کار مستمر و جدی فرهنگی دانست و گفت: کارهای فرهنگی از جنس فعالیت آقای رضایی از جمله رهایی است که اثرگذاری قوی  بین قشرهای مختلف مردم خواهد داشت.

لدنی‌نژاد عزم راسخ این رکابزن را در  طی کردن مسیر مرودشت تا مشهد مقدس فرصتی مناسب برای تبلیغ موضوع مصرف بهینه آب دانست و گفت: امیدواریم که با انجام فعالیت‌های فرهنگی  شاهد ترویج روزافزون مصرف بهینه آب و برق بین شهروندان باشیم و این موضوع تلگنری باشد برای اقشار مختلف جامعه تا هر چه بیشتر به موضوع  اصلاح الگوی مصرف خود بیندیشند.

گفتنی است حسن رضایی دوچرخه سوار میانسال مرودشتی است که با شعار مصرف بهینه آب و برق حرکت خود را از مرودشت استان فارس شروع کرده و با عبور از استان‌های زاگرس‌نشین به مقصد مشهد مقدس در حرکت است.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوج
Iran, Islamic Republic of
اقایان مسولین لطفا. را برکنار نکنید چون این روزها خیلی . و تو سایتهای محلی گزارش دیدارش از این و اون را گزارش میده بیچاره گناه داره جوونه
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1