تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۲۶۱۴۷۳

برگزاری کارگاه پیوست‌نگاری فرهنگی در دانشگاه آزاد یاسوج (+تصاویر)

۳
۰
کبنا ؛برگزاری کارگاه پیوست نگاری فرهنگی با حضور اعضای شورای انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج برگزار شد.
کارگاه پیوست نگاری فرهنگی با حضور اعضای شورای انقلاب فرهنگی، بسیج اساتید و استادان مدعو از همه مراکز عالی استان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج برگزار شد.
در این کارگاه سه روزه به تشریح مسائل فرهنگی در دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد با نظرات اساتید دانشگاه‌های مختلف پرداخته شد.
همچنین در این همایش به ارائه راه حل برای حل معضلات فرهنگی و عملیاتی کردن برنامه‌های فرهنگی پرداخته شد.
افتتاحیه این گارگاه که با حضور بیش از ۱۴۰ نفر از استادان دانشگاه‌های استان روز دوشنبه ۲۶ تیر ساعت ۸ صبح در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج برگزار شد.
در مراسم افتتاحیه این کارگاه حسن بنیانیان رئیس کمیسیون فرهنگی شورای انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام حسینی رییس مرکز مطالعات راهبردی سپاه پاسداران، عابدینی رییس مرکز مطالعات راهبردی قوه قصاییه کشور و حجت الاسلام ذوعلم از استادان فرهنگ و اندیشه اسلامی معاصر مهمانان و مدرسان این برنامه حضور داشتند.
بنا بر ان گزارش، در مر اسم افتتاحیه این کارگاه حسن بنیانیان گفت: انتخاب فرهاد رهبر به‌عنوان رئیس دانشگاه ازاد اسلامی می‌تواند تحول علمی ایجاد کند و دانشگاه آزاد را آرزوی دانشجویان سازد
وی ادامه داد امتیازاتی در وجود ایشان است که رئیس بزرگ‌ترین دانشگاه کشور بودند و بعد مدتی مسئولیت برنامه وبودجه را برعهده داشتند و از واقعیت‌های جامعه آگاهی دارند به طور قطع می‌تواند دانشگاه را مدیریت کند.
بنیانیان تصریح کرد: اگر کسی بتواند مشکل بیکاری فارغ التحصیلان از مواضع دانشگاه را بفهمد و در دانشگاه پی راه حل بگردد موفق خواهد شد.
عضو شورای انقلاب فرهنگی در پایان ابراز داشت: امیدواریم بدنه دانشگاه‌ها با ایشان همکاری کنند و ایشان بتوانند در محتوا، شیوه مدیریت دانشگاه‌ها و کیفیت بخشی به محصولات دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاهی بسازند که دانشجویان با افتخار بگویند که فارغ التحصیل این دانشگاه هستند.
به گزارش کبنا، اختتامیه گارگاه پیوست نگاری فرهنگی پس از سه روز فعالیت در سالن اجتماعات مرحوم استاد ملک نسب با حضور استادان دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد، مهمانان کشوری، هئات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی استان و اعضای بسیج اساتید استان ساعت ۱۱ روز چهارشنبه ۲۸ تیربرگزار شد.
آرمین محمودی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان در این اختتامیه ضمن قدر دانی از مهمانان، مدرسان و عوامل اجرایی گفت: در میدان جنگ نرم استادان افسران جنگ نرم هستند که دارای ویژگیهای خاص بوده تا در مقابل هجمه و نفوذ دشمن موفق باشند. این ویژگیها شامل شناخت، آمادگی و تبعیت از فرماندهی می‌باشد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: ضرورت تشکیل این دوره‌ها و کارگاه‌ها، تحلیل موضوعات و ارائه راهکارهای مناسب زمانی مشخص می‌شود که اگر در مقابل تهدید دشمنانی که سعی در عقب ماندگی تحمیلی فرهنگی طولانی ما را داشته‌اند قرار گرفتیم بتوانیم با مسلح شدن به نیروی علم، شناخت دقیق فرصت‌ها، تهدیدات و آمادگی لازم وبا تبعیت از فرماندهی شجاع و مدبر عرصه‌های مختلف این جنگ‌ها سربلند از آن بیرون آییم.
در ادامه رییس بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد مبحث پیوست نگاری فرهنگی را به عنوان یک ضرورت و نیاز فرهنگی دانست و هدف از برگزاری کارگاه پیوست نگاری را تربیت نیروهای متخصص در زمینه پیوست فرهنگی عنوان کرد.
نورمحمد علی پور با اشاره به برگزاری سی و دومین کارگاه پیوست نگاری فرهنگی اظهار داشت: براساس منویات رهبر انقلاب و کارهای زمین مانده نظام جمهوری اسلامی این برنامه در همه استان‌ها برگزار شده و یا درحال برگزاری است و در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز سی و دومین پیوست نگاری فرهنگی از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ تیرماه برگزار شده است.
رییس بسیج اساتید استان هدف از برگزاری این کارگاه را آموزش اساتید در زمینه نحوه پیوست نگاری طرح‌های مختلف نظام عنوان کرد و افزود: در این زمینه به دلیل نبود نیروی کافی برای پیوست نگاری فرهنگی طرح‌های نظام، بسیج اساتید پیش قدم شده است که کارگاه‌ها را به وسیله اساتید دانشگاه‌ها انجام داده است.
وی ادامه داد: در این کارگاه هدف تربیت نیروهای متخصص در زمینه پیوست فرهنگی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حیف ای همه آدم خوب که ... هم بینشونه .کلا عکسلکونه خراب کرد
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر محمودی لطفا حق التدریس ۲ ترم گذشته اساتید را بدهید بعد جلسات فرهنگی و سخنرانی هرچه دلتان می خواهد برگزار کنید .
فزهنگی
Iran, Islamic Republic of
همه این استادها روی هم قرار گیرند یک استاد دهه ۶۰نمی شوند ابنها اسمشان استاد است ولی تا استاد شدن خیبی فاصله دارند
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1