تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۲۶۱۲۱۸

اجرای طرح جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز در مادوان

۲
۰
کبنا ؛محمدصالح پاراد صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره آغاز اجرای طرح شناسایی و جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز شهر مادوان اظهار کرد: در روز ابتدایی این طرح کارگاه های بلوک‌زنی و باغات شهر مادوان مورد بازدید قرار گرفتند.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهری مادوان با اشاره به اینکه انشعابات غیرمجاز از مهم‌ترین چالش‌های پیش روی آبفای مادوان است، عنوان کرد: در صورت جمع‌آوری کامل انشعابات غیرمجاز آب در شهر مادوان بخش زیادی از مشکلات مربوط به کمبود آب در این شهر برطرف خواهد شد.

پاراد استفاده از آب شرب برای آبیاری باغات سبزی‌جات را تخلف دانست و گفت: در بیشتر موارد کسانی که اقدام به درختکاری و کاشت صیفی‌جات کرده‌اند، برای کاهش هزینه‌ها اقدام به نصب انشعاب غیرمجاز می‌کنند.

وی یادآور شد: در طرح جمع‌آوری و ساماندهی انشعابات غیرمجاز شهر مادوان در هفته جاری  مواردی از تخلف انشعاب غیرمجاز کشف شد که از  خط لوله اصلی انشعاب گرفته و برای کارگاه و آبیاری باغات استفاده می‌کردند.

پاراد با تاکید بر اینکه با مسببان ابن گونه تخلفات برخورد قاطع و قانونی صورت و خواهد گرفت، اظهار کرد: در حالی که شهروندان با مشکلات  کم آبی و نوسان آب دست و پنجه نرم می‌کنند برخی افراد  با بی‌مبالاتی اقدام به نصب انشعاب غیرمجاز کرده و موجبات هدر رفت آب را فراهم می‌کنند.

وی با هشدار به کسانی که اقدام به نصب انشعاب غیرمجاز کرده اند، تاکید کرد: هیچگونه مماشاتی نسبت به نصب انشعاب غیرمجاز آب وجود نخواهد داشت و متخلفان منتظر برخوردهای قاطع و جریمه‌های سنگین باشند.

نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
رئیس آبفای مادوان مهندس محمدزمان پاراد مییاشند . اخوی ایشان مهندس محمدصالح پاراد مدیر طرح های اجرایی و آبرسانی اداره کل میباشند . لطفا اصلاح کنید .
همکار
Iran, Islamic Republic of
پاراد در خواب است از سال ۹۰تا کنون که آبفای شهری شهر مادوان را تحویل گرفته این گونه انشعابات بوده و رو به افزایش است
شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
1