تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۴
کد مطلب : ۲۶۱۰۶۶

غبار بی‌توجهی همچنان بر چهره ورزشگاه نیمه‌تمام قلعه‌رئیسی/مسؤولان به دروغ‌گویی متهم نشوند/ تنها شهر بدون ورزشگاه چشم انتظار مسوولان

۲
۰
کبنا ؛بخش چاروسا و شهر قلعه رئیسی با جمعیت ۲۵ هزار نفری جوانان مستعد زیادی دارد که این جوانان از سال‌های بسیار گذشته از پتانسیل بسیار بالایی برای پیشرفت در زمینه علمی، ورزشی، اقتصادی و فرهنگی برخورد بودند.

به گزارش کبنا، یکی از شهرهای استان که دارای نیروی انسانی مستعد است شهر قلعه رئیسی است که امروز جوانان آن بسیاری از پست‌های مهم و کلیدی در کشور را تصاحب کرده‌اند.

در زمینه ورزشی دارای جوانانی با استعداد است که در سالهای گذشته در فوتبال شهرداری یاسوج، سپاهان اصفهان و این روزها در صنعت نفت آبادان هنرنمایی می‌کنند و نشان از این دارد که جوانانی با این همه هوش و استعداد بدون امکانات ورزشی و بدون زمین ورزشی توانسته این همه پیشرفت داشته باشند.

شاید اولین خبر نباشد که در زمینه ورزشگاه قلعه رئیسی کار می کنیم ولی بسیاری مواقع قولهایی که مسوولان در گذشته دادند ولی درحد قول بودند و عملی نشدند سبب شد تا جوانان وقتی مسوولی از بیرون به این شهر وارد شود و به ورزشگاه برود بگویند دوباره می‌خواهند دروغ بگویند.

سال ۱۳۸۳ مسوولان ورزشی استان از شوراها و مردم شهر قلعه رئیسی خواستند تا زمین ورزشی را به صورت رایگان تحویل مسوولان ورزشی استان دهند تا یک ورزشگاه در شهر قلعه رئیسی راه اندازی شود ولی مثل تمامی پروژه‌ها کلنگ خورد و مقداری خاک‌برداری شد و تا به امروز همچنان به عنوان یک پروژه نیمه تمام خاک می‌خورد.

در این مدت گذشته هر از چند ماهی مسوولی به این پروژه نیمه تمام سر می‌زند و قولی می‌دهد ولی همچنان این قول در حد حرف است نه عمل؛ که باید یادی کنیم از مهندس ایزدپور که هر شش ماه به قلعه رئیسی سر می‌زد و قسم یاد می خورد که در مدت سه ماه تکمیلش خواهیم کرد که همه آن وعده ها را با خودش از استان برد.

سال گذشته تیم اتحاد قلعه رئیسی که به صورت مهمان در تمام مسابقات شرکت کرد مجبور شد میزبانی خود را در شهرهای دیشموک و دهدشت برگزار کند ولی با همین وجود توانست آبرومندانه صعود کند و هم اکنون در زمین‌های خاکی در حال آماده‌سازی تیم است که امیدواریم مسوولان ورزشی و عمرانی استان به خودشان بیایند و کمی غیرت به خرج دهند و این ورزشگاه را تکمیل کنند.

در ماه‌های گذشته نماینده و مسوولان ورزش و جوانان از شورا و مردم شهر خواستند تا مشکل برق و آب آن را برطرف کنند و در صورتی که برطرف شود کمتر از دو ماه آن را تحویل خواهند دهد که کمتر از ده روز کلیه امکانات را به آن رساندند ولی کسی که روی قول خود نماند همان مسوولان بودند.

کاش به جای این که در سطح استان این روزها آمار چمن‌های مصنوعی و طبیعی در روستاها را می‌دهید به فکر این شهر هم باشید و با یک تلاش جهادی مشکلات آن را برطرف کنید.



مثل همیشه گذشته‌ها را فراموش کنیم و کمی غیرت به خرج داده و تنها شهر بدون ورزشگاه کشور را از سردرگمی نجات دهند.

====================

گزارش از سیدحسن آرمند
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
قعله ریسی چی داره که شما می گید ورزشگاه نداره
قلعه ریسی
Iran, Islamic Republic of
به صلواتی بگودرستش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1