تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۵۵
کد مطلب : ۲۶۱۰۶۲

تاجگردون: نمی‌دانم چرا بعضی‌ها ناراحت می‌شوند از اینکه این‌همه مسئول به بافت فرسوده مراجعه می‌کنند

۲۱
۰
کبنا ؛غلامرضا تاجگردون
قطعاً فاکتورهای بسیار زیادی باید دست‌به‌دست هم دهند تا یک اتفاق صورت پذیرد. در مسیر توسعه و عمران و آبادانی مناطق قطعاً یکی از مؤثرترین فاکتورها شناخت مسئولین نسبت به موضوع و مشکلات موجود و مناطق مختلف است.
در طول دوران نمایندگی‌ام تلاش داشتم مسئولین رده‌بالای کشور در منطقه حضور پیدا کرده و نسبت به حوزه انتخابیه شناخت بیشتری پیدا کنند. خوشبختانه در دوره اول در این زمینه موفق شدیم و بهره لازم را از این استراتژی بردیم و در دور دوم هم تلاش دارم از این ظرفیت بیشتر استفاده کنم. معمولاً تا قبل از حضور یک مسئول در منطقه آنچه نهایت نسبت به حوزه انتخابیه‌ام داشته باشند نفت و درآمد آن و نهایت مشکلات مناطق نفتی بود. حضورشان آن‌هم متنوع این شرایط را به وجود میاورد که شناختشان واقعی و جامع باشد و صرفاً مناطق و خیابانهای منازل شرکت نفت را نبینند.
نمیدانم چرا بعضیها ناراحت میشوند از اینکه این همه مسئول به بافت فرسوده مراجعه میکنند. من که فعلاً رأی نمیخواهم، حتماً نیت کار است ولی دوستان چرا ناراحت میشوند. آیا از اینکه همشهریانم صاحب منزل نو و بدون آسیب شوند ناراحت میشوند؟ ما با ماشین شاسی بلند میرویم تا ساکنان آنجا ببینند ماشین شاسی بلند فقط مسیرش خیابانهای بالای شهر نیست! چشم؛ ما با ماشین شاسی بلند نمیرویم، شما که نرفتید ولی ما پای پیاده به پابوس مردم شهرمان میرویم...
در سال اول دوره جدید حدود ۳۵ مسئول عالی‌رتبه کشور از رئیس قوه، وزیر و تا معاون وزیر در حوزه انتخابیه‌ام حضور پیدا کردند و هر یک باری را برداشتند.
دکتر لاریجانی حضور پیدا کرد تا تلفیق درآمدهای کلان نفت و بافت فرسوده را ببیند، معاونین رئیس‌جمهور حضور پیدا کردند تا ظرفیت‌های ما را ببینند، وزیر نیرو آمد تا ظرفیت آب‌وخاک ما را ببیند، وزیر بهداشت آمد تا وضعیت بیمارستان‌های ما را ببیند، وزیر نفت آمد تا عمق مشکلات کارکنان نفت و وضعیت پتروشیمی را ببیند، معاون سازمان برنامه آمد تا اعتبار بلاعوض بافت فرسوده و اعتبار خرید رینگ را بدهد، معاونین وزیر راه آمدند تا قیر مجانی بدهند تا خیابانهای شهر و رزمندگان و ۱۰۸ و... را آسفالت کنیم و احداث راه‌هایمان سرعت بخشیده شود، مدیرعامل گاز آمد تا جشن سبز را برگزار کند، رئیس بنیاد مسکن کشور آمد تا ساخت بافت فرسوده سرعت بخشیده شود، معاونین وزیر نیرو آمدند تا کلنگ آبرسانی بزنند و مشکلات اعتباری آن را حل کنند، وزیر ورزش آمد تا ببیند گچساران عموحسن دارد و هزار و یک مشکل و همه آمدند تا دست ما را بگیرند و با هم مشکلات را حل کنند.
یاد روزهایی میافتم که یک مسئول نه‌چندان رده‌بالا به گچساران میامد و تمامی مدیران شهرستان را جلوی پلیس‌راه ردیف می‌کردند تا از او استقبال کنند. این سال‌ها پیرزن و پیرمرد بافت فرسوده و روستاهای ما در کوچه خودشان بالاترین مقامات کشوری را می‌بینند و چند روز بعد اثر حضور آنان را می‌بینند. دیگر ترس از این نداریم مقامی را بین مردم عادی و محلات فقیر نبریم. این عادت را کنار گذاشتیم یک مسئول بیاید و دو مقام رسمی شهرستان را در جای مشخص ببیند و در مهمانسرای نفت استراحت کند و برود. این روزها عادی شده است که هواپیمای مسئولی در فرودگاه گچساران بنشیند و از همان‌جا به تهران برود. دیگر مسئولین محترم مرکز استان ناراحت نمی‌شوند که مسئولی به گچساران بیاید و اتفاقاً با افتخار او را همراهی می‌کنند تا بگویند ما همه با هم هستیم و من هم با هر مسئولی با افتخار به دهدشت می‌روم و به مرکز استان.
اگر این‌طور باشد و توان این را داشته باشیم مسئولین کشور را در خانه خودمان ببینیم قطعاً کمک آنان بیشتر خواهد شد و بار ما هم کمتر...
منبع: هفته نامه توازن
نام شما

آدرس ايميل شما

کهگیلویه و بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
برادر خودت ناراحت نکن چهرهای شناخته شده که به خاطر عملکرد گذشته مردم انها طرد کرده و راهی غیر از تهمت وانتقاد ندارند همچنان که در چندین دوره مردم جواب انها را داده اندوخواهند داد
یورد خالی
جناب دکتر مردم خونگرم واگاه گچساران قدر شناس هستند وسر بزنگاه حرفشان را میزنند به عنوان نمونه نتیجه خدمات ودرایت حضرتعالی را با رای ۷۵ در صدی دادند شجاعانه بتاز یقین داشته باش ارعاب وجوسازی اقلیتی بی اصول که منافع خود را در هرج ومرج می بینند با اراده اهنین و صداقت انهایی که خدمت بی منت چند سال نمایندگی شما را در محله هایی که فراموش شده بودند با همه وجود لمس ودرک کرده اند مواجه هستند سلامت وسرافراز در راه خدمت به مردم محروم باشی
سالارحقگو دیل
Romania
احسن برتوخدااجرت بده....سردارسازندگی ...جهت شادیروح گذشتگان جنابعالی (برادرشهید.مادر.برادرتان )فاتحه محمدو آل محمدصلوات ...
دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
چون هیچ مشکلی از مردم حل نمیکنن.ما که ندیده مسوولین نیستیم.ما از نماینده یک چیز میخواهیم.شغل ودیگرهیچ.
گچسارانی
اگر دلسوزانه به مردم نگاه بشه خوبه اما جناب تاجگردون من یقین دارم بدون منفعت هیچ قدمی را بر نمیدارید شایعات زیاد هستند کاری به آنها ندارم اما آنچه شخصا دیدم اولا در حوزه انتصابات و جذب ها خصوصا در نفت جز تبعیض و زد و بند نبوده مث اصولگرایان جدیدا در بکار گیری ۶۳ خودرو استیجاری کسانی که مالک و صاحب امتیاز انها هستند اولا بستگان و بهبهانی های مدیر عامل سابق و دوستان گردن کلفت جنابعالی که با جلسات و تماسهای محرمانه این امتیازات واگذارشدنند صداقت در گفتار و عمل چیزی نیست که نشود مردم آن را بفهمند اما نیرنگ و درویی را هم براحتی مردم درک میکنند بقول مردم جنای شما دیگر رنگی ندارد باید دید برای چه کسانی کار چاق میکنید
بویراحمد
Romania
نگران نباش خیلی وقت مردم شهر تورا میشناسند بافت فرسوده بهانه است
قلعه ریسی
Iran, Islamic Republic of
زنده بادتاجکردون
دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
وام بافت فرسوده با هجده درصد سود همین مسوولا آوردن!؟خداروشکر ده سال پیش خونمونو توی بافت فرسوده فروختیم.
ناشناس
United States
مردم حق دارن ناراحت بشن وقتی شما کاری براشون نمیکنید
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
دنیا فقط تاجگردون
وحدت
دکتر واسه همه تلاشات دستت درد نکنه ولی روستاهای لار تلچگاه نارگ موسی شاه بهرام و ..... .. رو تو دور دوم نمایند گی تا الان هیچ سراغی ازشون نگرفتی . که از شما دلخورند .
یار قدیمی
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون ما از تبعیض در استخدام ناراحتیم که عملا فقط دو طایفه ی دولیاری و گوهرگانی فرزندانشان بکار گرفته میشوند و الا در باقی کارها شما تکی
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون این همه فقط به گچساران نچسب بالاخره شما هم در سایر نقاط استان طرفدار داشتین قدر اونا را هم بدان
آگاه
Iran, Islamic Republic of
برخی از زحمات شما قابل تقدیره.ولی فراموش نکنید جایگاهی که الان دارید به لطف تک تک آراء همین مردم مظلومه.مردمی که رای دادن تا شما شعارهایتان راعملی کنید.
امروزه شاهد بی عدالتیهای گسترده ای هستیم از طرف حلقه های نزدیک شما.
ما که رای دادیــم و حمایت کردیم و بقول خودتان هم نیازی به رای امثال ماها دیگه ندارید،ولی در پیشگاه خداوند مسئولید و اگــر کم بگذارید بی شک باید جوابگو باشید
نفتي هوادار تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
حاج غلام پرتلاش ،
اصلا فکر این حاشیه ها را نکن.مسیر راهی را که آمده ای همچنان پرقدرت تر ادامه بده.
مردم دیگه شما را می شناسند و قدردان زحمات طاقت فرسای جنابعالی هستند.طبیعی است که عده ای از کارهای خوب و ماندگار شما ناراحت شوند ولی شما هر چه بهتر کار کنید آنها بیشتر ناراحت می شوند.مهم رضایت خداوند است و حل مشکلات مردم محروم.

دعاگوی شما هستیم.
شعار
Iran, Islamic Republic of
به قول خودت اینهمه مسئول آوردی چکار کردن
محمدی
Iran, Islamic Republic of
جناب تاج سلام. کارکردن برای این مردم منت ندارد. بهت رای دادن باید براشون کار بکنی. تاسف از این است که در آموزش و پرورش استان به واسطه شما به تعلیم و تربیت استان ظلم میشه وشما هم حمایت می کنید و در این ظلم شریک اید.
حسيني
Iran, Islamic Republic of
متشکریم
دنيا
Iran, Islamic Republic of
واقعابافت فرسوره در ظاهر کار قشنکی هست ولی مثل هندوانه ای میمونه که ظاهرش هندوانه ولی داخلش مواد مخدر قاجاق میشه وسود خوبی برا دیکران
روانشناس
Iran, Islamic Republic of
(( یاد روزهایی میافتم که یک مسئول نه‌چندان رده‌بالا به گچساران میامد و تمامی مدیران شهرستان را جلوی پلیس‌راه ردیف می‌کردند تا از او استقبال کنند))

جناب تاجگردون ؛ خود جواب داده اید اما زود فراموش می کنید !!!

الآن هم اگه مسئولی به گچساران بیاید ، علاوه بر مسئولات ادارات گچساران ، اکثر مقامات استان هم فوری به پابوس او می آیند ! خود نیز گفته اید اگر به دهدشت برود ، شما هم به پا بوس او خواهید رفت !!

بسیار متأسفم از اینکه می بینم شما در نوشته هایتان مرتب از ادبیات تحقیر آمیز استفاده می کنید !!!
سراسر این یادداشت شما ، چیزی جز حقارت مخاطبین نیست !!!!!

گفته اید : (( معاونین وزیر راه آمدند تا قیر مجانی بدهند تا خیابانهای شهر و رزمندگان و ۱۰۸ و… را آسفالت کنیم و احداث راه‌هایمان سرعت بخشیده شود،))

مگر ارث پدرشان را به این مردم داده اند ؟؟؟؟
چرا از هزینه کرد فروش ۶۰۰ هزار بشکه نفت روزانه این مردم ، چیزی نمی گویید ؟؟؟

چرا باید برای ۶ - ۷ کیلومتر آسفالت ، معاونین وزیر را بیایند و صدقه ( بخوانید رایگان ) بدهند ؟؟؟؟ و شما هم با افتخار از آن یاد کنید ؟؟؟!!!
اگر گچساران تا کنون پیشرفتی نداشته ، بخاطر بی عرضه گی های مسئولین است !
واما بافت فرسوده ؛ یک طرح کشوری بوده وهیچ ربطی هم به شما و عملکردتان نداشته !! میزان پیشرفت کار هم چند روزه نبوده بلکه لاک پشتی و بسیار کند حرکت می کند !! و بطور حتم میزان پیشرفت بازساری بافتهای فرسوده در استانهای دیگر بیشتر از شهر ماست !!!
اگه مسئولی هم از این بافتها بادید کرده ، بعنوان وظیفه بوده و می خواسته میزان پیشرفت را ببیند چون ناظر کار هستند !!

انشاءالله یاد بگیریم دیگر ادبیات تحقیر آمیز ، ننویسیم و بیان نکنیم چون استفاده مکرر از این ادبیات ، حکایت از مشکل روحی نویسنده آن است !
باشت - گشین
حاجی ناراحت نباش.کار خودتو انجام بده.این آدم ها اگه شما با پای برهنه هم بری گیر میدن.مردم نیاز دارند.خدا قوت.
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1