تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب : ۲۶۱۰۵۶

دیشموک آمادگی کامل برای تشییع و تدفین دو شهید گمنام را دارد

۱
۰
کبنا ؛بخشدار دیشموک اظهار کرد: تمهیدات لازم جهت برگزاری مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام در دیشموک به کار گرفته شد چون ما هر چه داریم مرهون و مدیون خون شهدا است.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه پنج‌شنبه مصادف با شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)؛  دیشموک میزبان دو شهید گلگون کفن و دو کبوتر خونین بال است تمام تمهیدات لازم در جهت برگزاری مراسمی باشکوه در خور شان این دو شهید گمنام به کار گرفته شد.

رئیس شورای اداری دیشموک گفت: شهدا با نثار جان خود به ما درس آزادگی و ایثار را یاد دادند و وظیفه ما در برابر این آزادگی و ایثار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

امیریان ضمن تقدیر و تشکر از شهردار شهر دیشموک گفت: شهردار شهر دیشموک تمام تلاش خود را در خصوص تشییع و تدفین این دو شهید گمنام به کار گرفته است که تسطیح و آماده‌سازی قبور شهدا در کمترین زمان از طرف شهرداری جای تقدیر و تشکر دارد.

وی خاطرنشان کرد: ۱۰۰ درصد پیشرفت کار برگزاری این مراسم را شهرداری دیشموک در دستور کار خود قرار داده است که امیدوارم با همت همه مسؤولان و مردم شریف شهر دیشموک بتوانیم میزبان خوبی برای این دو شهید گمنام باشیم.

رئیس شورای اداری دیشموک گفت: در نشستی که امروز با همه دهیاران و مسؤولان منطقه دیشموک داشتیم تمهیدات لازم جهت استقرار ایستگاههای صلواتی، فضاسازی میدان ورودی شهر و همچنین خیابان ورودی شهر  و همچنین راه ارتباطی تا تپه نورالشهداء تزیین گردد.

وی گفت: دیشموک آمادگی کامل تشییع و تدفین دو شهید گمنام را داراست و همه مردم و مسولان پای کار هستند و در حال حاضر در حال آماده‌سازی جایگاه شهدای گمنام در تپه نورالشهداء هستند.

امیریان تصریح کرد: دیشموک بعد از سالها چشم انتظاری به خاطر میزبانی شهدای گمنام هم‌اکنون انتظار مردم به پایان رسید و در روز پنج‌شنبه مصادف با شهادت امام جعفر صادق(ع) تشییع و تدفین دو شهید گمنام راس ساعت ۹ صبح از میدان ورودی شهر تا تپه نورالشهداء برگزار می‌‌شود.

انتهای پیام/
نام شما

آدرس ايميل شما

##
Iran, Islamic Republic of
درود بر شهردار پرتلاش و زحمت کش
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1