تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۰۱
کد مطلب : ۲۶۰۹۰۸

حرف و حدیث‌های در باره عکس تاجگردون و پسرش / قطع ۴۰۰ اصله درخت ثمری در دوگنبدان / شورای نگهبان از هیاهوها نترسد

۶
۱
کبنا ؛خبرهای کهگیلویه و بویراحمد/
ازدواج پسر تاجگردون با دختر لاریجانی!+عکس
در شبکه‌های مختلف فضای مجازی مطلب خاصی از غلامرضا تاجگردون منتشر شده است که در نوع خود بسیار جالب است.
در این مطلب که به صورت گسترده در فضاهای مجازی منتشر شده ادعا شده که پسر ارشد تاجگردون به نام امیررضا تاجگردون به زودی با خانواده علی لاریجانی وصلت کرده و داماد رئیس مجلس شورای اسلامی می‌شود!
گفتنی است هنوز هیچ گونه واکنشی در رد یا تایید این خبر از سوی غلامرضا تاجگردون صورت نگرفته است.

حمله گربه وحشی به روستائیان قلعه رئیسی
حمله گربه وحشی به برخی از مردم روستایی حومه قلعه رئیسی موجب مصدوم شدن چند نفر شد.
رئیس محیط زیست کهگیلویه گفت: پس از گزارش حمله ناگهانی و شبانه حیوانی نا‌شناس به برخی مردم بخش قلعه رئیسی و ملاقات با یکی از مصدومان این حادثه با توجه به شکل و نوع حمله و نوع زخم‌ها و صحبت‌های مصدوم مشخصات این حیوان به گربه وحشی بیشتر مطابقت داده شد.
روح الله عزیزی افزود: مدارک و مستندات مصدوم برای بررسی و پرداخت خسارت احتمالی به مرکز استان ارسال شد که خسارت ناشی از این حادثه پرداخت می‌شود.
وی لزوم فرهنگ سازی و آگاهی دادن به مردم برای حفاظت از گونه‌های جانوری و گیاهی را ضروری دانست و از مردم خواست هر گونه حادثه از این قبیل را به محیط زیست اطلاع دهند.
 
قطع ۴۰۰ اصله درخت مثمر در دوگنبدان

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گچساران گفت: بیش از ۴۰۰ اصله درخت مثمر در شهرستان گچساران قطع شد.
فرهام جلیلی با اشاره به اینکه این تعداد درخت در ۲۰ هزار متر مربع از اراضی ملی این شهرستان غرس شده بود افزود: پنج متخلف به‌منظور توسعه زمین‌های خود بدون مجوز قانونی درختان مثمر از جمله لیموترش، انگور، انجیر و زیتون در اراضی ملی این شهرستان غرس کرده بودند.
این مسئول اظهار داشت: ۱۷۰ هکتار از اراضی ملی این شهرستان در راستای جلوگیری از تخریب و تصرف از دست بیش از ۵۵ زمین‌خوار خارج شده است.
وی ادامه داد: ۹۰ درصد از زمین‌های شهرستان گچساران را عرصه‌های ملی تشکیل می‌دهد که از این مقدار۷۰ درصد مرتع و جنگل است.
 
ارجاع بیماران کهگیلویه و بویراحمدی به استان‎های دیگر کاهش یافت‌
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: ارجاع بیماران به خارج از استان برای دریافت خدمات درمانی کاهش یافت.
پژمان نیک اقبالی در نشست با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی در سی‌سخت اظهار داشت: ارجاع بیماران برای دریافت خدمات درمانی در کهگیلویه و بویراحمد که تا قبل از طرح نظام سلامت ۳۰ به ازای هر یک‌هزار نفر بوده به ۵ نفر کاهش یافته است.
وی از تعیین تکلیف بیمارستان سی‌سخت بعد از سال‌ها بلاتکلیفی خبر داد و گفت: تلاش‌های سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان برای احداث دو بیمارستان سی‌سخت و پاتاوه در تاریخ این دیار ماندگار و مانا است.
نیک اقبالی با بیان اینکه تعامل و پیگیری‌های دکتر ایلامی برای تعیین تکلیف بیمارستان سی‌سخت و اخذ مجوز احداث بیمارستان پاتاوه ستودنی است ادامه داد: یکی از بهترین خبرهای خوش برای مردم شهرستان دنا " احداث بیمارستان سی‌سخت و پاتاوه " بوده که امروز سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اعلام کردند زیرا سال‌ها مردم منتظر اجرایی شدن این پروژه‌ها بودند.
وی با بیان اینکه در سنوات گذشته برای احداث بیمارستان سی‌سخت اعتباری در نظر گرفته شد، ولی تخصیص نیافت گفت: امیدوارم در کمترین زمان ممکن با روحیه تعامل و پیگیری سرپرست دانشگاه علوم پزشکی دارند در کمترین زمان ممکن شاهد آغاز عملیات اجرایی دو بیمارستان سی‌سخت و پاتاوه باشیم.
نیک اقبالی در ادامه ضمن قدردانی از همکاری نماینده مردم بویراحمد و دنا در تعیین تکلیف این دو پروژه مهم، با تشریح خدمات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان در دولت تدبیر و امید ادامه داد: در آینده‌ای نه چندان دور، شاهد راه اندازی و افتتاح بیمارستان شهید جلیل یاسوج، بیمارستان باشت و بیمارستان گچساران هستیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با اقدامات انجام شده توسط مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان شاهد کاهش آمار ارجاع بیماران بستری به استان‌های دیگر هستیم.
 



شورای نگهبان از هیاهوها نترسد/به وظیفه خود با قاطعیت عمل کنید
امام جمعه یاسوج گفت: به اعضای شورای نگهبان توصیه می‌شود که از سر و صداها نترسند و با قدرت و قوت به وظایف قانونی خود عمل کنند.


رئیس و اعضای دفتر هیأت بازرسی و نظارت شورای نگهبان استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز با آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی امام جمعه شهر یاسوج دیدار کردند.

در این دیدار حسینی با اشاره به نقش شورای نگهبان قانون اساسی در نظام جمهوری اسلامی از این نهاد به عنوان یکی از نهادهای استوار برای کمک به اقتدار نظام جمهوری اسلامی یاد کرد.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نظارت شورای نگهبان موجب شده که جمهوری اسلامی در این مدت از عمر خود با اقتدار در صحنه‌های بین‌المللی حضور داشته باشد.

وی در ادامه افزود: اعضای شورای نگهبان خودشان هم باید بدانند چه وظیفه سنگینی بر عهده دارند و هیچ گاه نباید از رسالتی که بر دوش آن‌ها گذاشته شده غافل شوند و باید قدر خود را بدانند و به مسوولیت سنگینی که دارند همیشه پی برده تا اینکه در ادامه راه بتوانند استوار و و محکم به فعالیت خود ادامه دهند.

حسینی حفظ نظام اسلامی را از اوجب واجبات دانست و افزود: اگر غفلتی انجام شود خسارات سنگینی به بار خواهد آمد و به همین خاطر به اعضای شورای نگهبان توصیه می‌شود که از سر و صداها نترسند و با قدرت و قوت به وظایف قانونی خود عمل کنند.





راه‌اندازی بخش شیمی درمانی اطفال در مرکز کهگیلویه و بویراحمد
سرپرست بیمارستان شهید رجایی یاسوج از راه‌اندازی بخش شیمی درمانی اطفال در آینده‌ای نزدیک در یاسوج خبر داد.
ایرج فتحی  اظهار کرد: تاکنون یک مرکز شیمی درمانی در کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی شده است.
سرپرست بیمارستان شهید رجایی یاسوج با بیان اینکه مرکز شیمی درمانی این بیمارستان تنها مرکز شیمی درمانی استان است، افزود: این بخش با ۱۱ تخت در دو نوبت صبح و عصر با سه پزشک متخصص به بیماران خدمات ارائه می‌دهد.
وی، خاطرنشان کرد: این پزشکان در تخصص‌های درمان سرطان، رادیوتراپی و آنکولوژی کودکان و بزرگسالان در بیمارستان فعالیت دارند.
این مسوول با اشاره به کمبودهای بخش شیمی درمانی بیمارستان شهید رجایی یاسوج، گفت: اگر مشکلات و موانع موجود رفع شود، خدمات‌دهی به بیماران با شرایط مطلوبتری انجام خواهد شد.
فتحی، یادآور شد: اغلب بیماران سرطانی استان برای انجام و ادامه درمان مجبور به مراجعه به سایر استان‌ها کرده و هزینه‌ای بالغ بر بیماری متحمل شوند.
وی، گفت: اگر بخش شیمی درمانی مرکز استان مجهز شده و موانع آن رفع شود خدمات بیشتری به بیماران ارائه داده شده و هزینه کمتری متوجه بیماران و خانواده‌های آنها خواهد بود.
سرپرست بیمارستان شهید رجایی یاسوج وجود بخش شیمی درمانی اطفال را از نیازهای ضروری مردم استان بیان کرد و افزود: عملیات اجرایی این بخش با جدیت در حال پیگیری است.
فتحی با اشاره به بروز و شیوع سرطان در کودکان و اطفال، وجود بخش شیمی درمانی اطفال را از موارد بسیار ضروری و مورد توجه بیان کرد.
سرپرست بیمارستان شهید رجایی یاسوج از راه‌اندازی بخش شیمی درمانی اطفال در آینده‌ای نزدیک در یاسوج خبر داد و تصریح کرد: بخش شیمی درمانی اطفال با سه تخت و به صورت شبانه‌روزی در آینده‌ای نزدیک فعالیت خود را آغاز می‌کند.
وی با بیان اینکه بخش شیمی درمانی بزرگسالان در حال حاضر به صورت سرپایی به بیماران ارائه خدمت می‌کند، خاطرنشان کرد: خدمات‌رسانی این بخش در آینده‌ای نزدیک به صورت بستری انجام خواهد شد.
نهادینه شدن فرهنگ والای حجاب و عفاف در شرکت نفت گچساران/اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ حجاب
فرمانده بسیج صنعت نفت گچساران از اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ حجاب در این شرکت خبر داد.
همایش بزرگ عفاف و حجاب بانوان شاغل در صنعت نفت گچساران امروز با حضور امام جمعه شهرستان گچساران، نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه گچساران، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ، فرمانده بسیج نفت و جمعی از مدیران صنعت نفت گچساران در محل سالن اداره آموزش این شرکت برگزار شد.
در این همایش فردوس ناصرزاده فرمانده بسیج صنعت نفت گچساران با خوش آمدگویی به امام جمعه، بانوان و مسوولان که به این همایش آمده بودند، اظهارکرد: برخود لازم می‌دانم از حمایت‌های مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در راستای حمایت از برنامه‌های فرهنگی تقدیر و تشکر کنم.
فرمانده بسیج صنعت نفت گچساران با اشاره به هفته عفاف و حجاب تصریح کرد: توجه به موضوع عفاف و حجاب به عنوان یک مسأله اساسی و ارزشی باید در جامعه اسلامی در راس امور فرهنگی قرار گیرد و همه در ترویج آن فعالیت کنند.
وی ادامه داد: زنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها حضوری پر رنگ داشته و چنان که مشاهده کردیم بانوان در دفاع مقدس حضوری پررنگ داشته و اکنون نیز به پاس خون شهدایی که برای دفاع از نوامیس و کیان اسلامی ریخته شد در محافل و مجالس با حفظ حجاب ظاهر می‌شوند.
ناصرزاده اذعان کرد: رعایت حجاب در جامعه اسلامی یک ارزش اصلی بوده و حجاب در جامعه اسلامی از هجمه‌ها و توطئه‌های دشمن جلوگیری می‌کند.
وی بی‌حجابی و بدحجابی را ثمره عدم شناخت از مسائل دینی دانست و افزود: همه باید در مبارزه با بی‌حجابی تلاش کنیم و در این زمینه بانوان بسیجی صنعت نفت گچساران می‌توانند نقش مهمی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه داشته باشند.
فرمانده بسیج صنعت نفت با بیان اینکه حجاب از اشاعه فحشا و فساد در جامعه جلوگیری می‌کند، اذعان کرد: رعایت حجاب و عفاف آرامش روحی و اجتماعی را برای جامعه به‌دنبال دارد.
وی با اشاره به نام‌گذاری هفته عفاف و حجاب خاطرنشان کرد: دلیل نام‌گذاری هفته عفاف و حجاب اهمیت این موضوع است و این حجاب به راحتی به دست نیامده و اگر تاریخ را ورق بزنیم و به دوران کشف حجاب و جریان کشتار سال ۱۳۱۴ در مسجد گوهرشاد برسیم متوجه می‌شویم که چه خون‌ها بابت حفظ آن ریخته شده است.
بر اساس این گزارش، در پایان به تعدادی از بانوان شاغل در صنعت نفت گچساران هدایایی از سوی بسیج صنعت نفت گچساران اهدا شد.
 
حمایت از آثار و طرح‌های بسیج هنرمندان/ارسال افزون بر ۵۰ اثر بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد به مرکز
مسوول بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حمایت سازمان مرکزی بسیج هنرمندان از طرح‌های خلاق و ایده‌های نو در رشته‌های مختلف هنری، گفت: تاکنون افزون بر ۵۰ اثر از بسیج هنرمندان استان به مرکز ارسال شده است.
ربیع‌الله اصالت‌فر  اظهار کرد: هنرمندان خلاقیت و استعداد بالایی در رشته‌ها و بخش‌های مختلف دارند.
مسوول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش و تاثیر هنرمندان در حوزه‌های مختلف، افزود: باید ظرفیت‌های باارزش جامعه شناسایی و از آنها استفاده شود.
وی هنرمندان استان را دارای توانمندی و ظرفیت‌های بالا دانست و گفت: این هنرمندان تاکنون با افتخارآفرینی‌های متعدد برای استان این ادعا را ثابت کرده‌اند.
این مسوول با بیان اینکه هنرمندان همواره با مشکلات و موانعی روبرو هستند، گفت: هنرمندان استان ما نیز از این قاعده مستثنی نبوده و مشکلات زیادی دارند.
اصالت‌فر شکوفایی و اثربخشی هنر هنرمندان را نیازمند توجه و حمایت بیان کرد و یادآور شد: اگر هنرمندان حمایت شوند می‌توان در حوزه‌های مختلف به خصوص زمینه‌هایی مانند آسیب‌های اجتماعی خلق آثاری بی‌نظیر را از آنها دید.
مسوول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: در همین راستا سازمان مرکزی بسیج هنرمندان اعلام کرده از طرح‌های خلاق و ایده‌های نو در رشته‌های مختلف هنری در راستای توسعه و ارتقای تولید آثار ارزشی، اسلامی و دینی حمایت می‌کند.
وی، افزود: بر همین اساس این موضوع به هنرمندان استان اطلاع‌رسانی و از آنها خواستیم تا طرح‌ها و آثار خود را جهت حمایت به سازمان بسیج هنرمندان استان تحویل دهند.
این مسوول، خاطرنشان کرد: از زمان اعلام این موضوع به کانون‌های بسیج هنرمندان مرکز و سایر شهرستان‌های استان تاکنون افزون بر ۵۰ اثر فاخر و ارزشمند هنرمندان بسیجی به دفتر سازمان در یاسوج ارسال و ما نیز آنها را جهت بررسی و حمایت به سازمان مرکزی بسیج هنرمندان ارسال کرده‌ایم.
اصالت‌فر با بیان اینکه این آثار در زمینه‌ها و موضوعات مختلف مانند شعر، داستان، خاطره، فیلم، عکس، نقاشی، گرافیک، نمایش و دیگر حوزه‌ها است، گفت: آثار بررسی و در صورت پذیرفته شدن هزینه اجرای آن تامین می‌شود.
وی این حرکت را عاملی موثر برای تشویق و ترغیب هنرمندان به کار و تلاش بیشتر در این حوزه دانست و گفت: هنرمندان می‌توانند با هنر و قلم خود نقش موثری در فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن موارد ضروری و مورد نیاز جامعه داشته باشند.
 
پرداخت ۱۳۸ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج سال گذشته در کهگیلویه و بویراحمد
رئیس شعب امور بانکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۳۸ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج جوانان سال گذشته در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد.
داود کریمی‌مداب در جمع خبرنگاران از پرداخت وام ازدواج خبر داد و اظهار کرد: سال گذشته به ۱۳ هزار نفر تسهیلات ازدواج به مبلغ ۱۳۸ میلیارد تومان پرداخت شد.
رئیس شعب امور بانکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: پرداخت وام ازدواج به متقاضیان در سال جاری هم ادامه دارد و امیدواریم با همکاری خوب تمام شعب بانکی استان جوانان وام ازدواج دریافت کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه پرداخت تسهیلات اشتغال در دستور کار بانک‌ها است، گفت: سال گذشته دو هزار و ۸۰۰ فقره تسهیلات تکلیفی برای ایجاد اشتغال خرد در حوزه کمیته امداد و بنیاد شهید به مبلغ ۹۳ میلیارد تومان پرداخت شد.
این مسؤول اضافه کرد: در حوزه رونق تولید هم تسهیلات خوبی پرداخت شد که بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان در این زمینه نیز هزینه شد.
 
۵۰ درصد آتش‌ سوزی‌های کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان بویراحمد رخ داده است
مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش‌ترین تعداد آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع استان در شهرستان بویراحمد با ۵۰ درصد و کمترین درشهرستان بهمئی با ۱ درصد بوده است.
عزت‌الله بهشتی فر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این اداره ۳۰۷ فقره از آتش‌‌سوزی جنگل‌ها و مراتع استان در سال‌های ۹۳، ۹۴، ۹۵ و ۹۶ را براساس ساعت، روز و ماه وقوع و مکان وقوع مورد بررسی قرار داد.
مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بیش‌ترین ساعت وقوع آتش‌سوزی در ساعت ۱۴:۰۰ اتفاق افتاده است، بیان کرد: ۸۲ درصد آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع استان در بازه زمانی ساعت‌های ۱۱:۰۰ تا ۱۸:۰۰ بعداز ظهر رخ داده است.
وی با بیان اینکه بدون شک با گرم شدن دمای هوا تعداد آتش‌سوزی‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند، گفت: بیش‌ترین تعداد آتش‌سوزی جنگل‌های استان در ماه‌های خرداد، تیر و مردادماه به وقوع پیوسته است.
بهشتی‌فر افزود: در طول این ۴ سال در فروردین ماه و سایر ماه‌های سال به جز خرداد، تیر و مرداد حتی یک فقره آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع کهگیلویه و بویراحمد ثبت نشده است.
وی با اشاره به اینکه بیش‌ترین تعداد آتش‌سوزی به ترتیب در روزهای جمعه، شنبه و سه شنبه اتفاق افتاده است، ابراز کرد: کم‌ترین تعداد آتش‌سوزی در روزهای دوشنبه وچهارشنبه بوده است.
مدیرکل منابع‌طبیعی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بیش‌ترین تعداد آتش‌سوزی در شهرستان بویراحمد با ۵۰ درصد و کم‌ترین درشهرستان بهمئی با ۱ درصد بوده است، عنوان کرد: درشهرستان بهمئی درسال ۹۴ و۹۵ هیچ آتش‌سوزی رخ نداده است.
 
۹۷ درصد جمعیت روستایی کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق برخوردار هستند
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از برق رسانی به تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار در این استان خبر داد و گفت: یک هزار و ۷۴۳ روستا از نعمت برق برخوردار هستند.
داودی راهزادی در بازدید از عملیات برق رسانی به روستای "تیمج" شهرستان بهمئی و در جمع خبرنگاران خبرنگاران با اشاره به برقرسانی به ۷۲ خانوار کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: این عملیات با اعتباری بیش از ۱۵ میلیارد ریال با واگذاری نیروگاه‌های یک کیلوواتی خورشیدی برای نخستین بار در این استان انجام شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۵۴ روستای کهگیلویه و بویراحمد با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال در دولت یازدهم از نعمت برق برخوردار شدند. ۶۷۰ خانوار استان در ۴ سال گذشته از نعمت برق برخوردار شدند که از این تعداد خانوار، ۶۲۰ خانوار با استفاده از شبکه‌های برق و مابقی نیز با واگذاری نیروگاه‌های خورشیدی یک کیلوواتی از نعمت برق بهره‌مند شدند.
راهزادی با بیان اینکه برق‌رسانی به چهار روستا در این استان با استفاده از نیروگاه‌های خورشیدی یک کیلوواتی برای نخستین بار انجام شد، گفت: سخت گذری، پراکندگی، کوهستانی و نامناسب بودن محورهای ارتباطی از مهم‌ترین مشکلات برای برقرسانی به برخی روستاهای استان است.
وی با اشاره به برگزاری جشن اتمام برقرسانی به روستاهای بالای ۱۰ خانوار در سطح ملی، افزود: عنوان کرد: برق رسانی به ۶۷۷ روستا زیر ۲۰ خانوار با ۹ هزار و ۷۱۱ خانوار تا پایان سال ۹۵ در استان در این راستا بود. یک هزار و ۶۵ روستا با تعداد ۴۶ هزار و ۵۶۲ خانوار جزء مجموعه روستاهای برقدار ۲۰ خانوار و بالاتر استان هستند که تا پایان سال ۹۵ از نعمت برق برخوردار شدند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار هم اکنون در این استان از نعمت برق برخوردار هستند.
راهزادی با اشاره به اینکه یک هزار و ۷۹۷ روستا با ۵۷ هزار و ۲۹ خانوار در کهگیلویه و بویراحمد دارای سکنه هستند، اظهار داشت: ۹۷ درصد آنها معادل یک هزار و ۷۴۳ روستا از نعمت برق برخوردار هستند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جالبه ۴۰۰ درخت ثمری رو قطع کردن به این کار افتخار هم میکنن، مگه شما مسلمون نیستین مگه دینتون چیه که این کارو میکنین، حالا یه بنده خدایی زمینی رو با کاشت درخت اباد کرده شما به جای تشویق مردم به همچین کارهایی به بهانه اینکه زمین ملی هست رفتین نابودش کردین اون دنیا باید جواب پس بدید این کار غیر شرعیه خب زمین رو ازشون میگرفتید دیگه چرا درختا رو قطع کردید. کارتون فقط تخریبه چهارتا درخت رو هم که مردم با هزینه شخصی میکارن نابود میکنید از کبنا تقاضا دارم پیگیر قضیه بشن ببینن این عمل زشت کجای گچساران صورت گرفته لااقل شما طرف مردم باشید
Iran, Islamic Republic of
// شما با این حرکتت عاقبت به خی/ چوب خدا صدا نداره/ که درخت /رو از بین بردی شما می تونستی این قضیه رو یه جور دیگه جمعش کنی ولی بدترین کار رو کردی
علی
Iran, Islamic Republic of
واقعا اگر این عکس مربوط به عروسی باشد ان هم داماد لاریجانی جای ...........دارد
......
Iran, Islamic Republic of
مبارکاباشه شاه دامادخوشبخت بشی انشالا
دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
آخه خانواده اصولگرای لاریجانی به کسی که کراوات بزنه دختر میدن!؟؟
سیدامید موسوی اصل .فرزند سید اصلاحات.زنده یاد سید ..
Iran, Islamic Republic of
درود بر بزرگ مرد سیاست . شجاعت. عرفان . اندیشه. شهامت. بزرگ مرد اقتصاد کشور .افتخار ایران و استان کهگلویه و بویراحمد..از چنین مردی هم باید شیر فرزند دلیری پا بگیره درود بر تاج بزرگ و تاج کوچک .آینده در دست شماست
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1