تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب : ۲۶۰۵۷۶

کهگیلویه و بویراحمد میدان ویژه خرید و فروش دام ندارد / زنگ بحران آب در یاسوج و مادوان به صدا درآمد / راه اندازی موسسه آموزش عالی سلامت در کهگیلویه

۳
۰
کبنا ؛خبرهای کهگیلویه و بویراحمد /

ساماندهی گلزار شهدای کهگیلویه و بویراحمد نیازمند اعتبار است
مشاور امور ایثارگران استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمبود اعتبار مانع اصلی در اتمام ساماندهی یادمان و گلزارهای شهدای استان است.
سید محمود داربام در نشست هماهنگی تشییع پیکر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس با تاکید بر ضرورت ساماندهی زیرساخت‌های یادمان‌ها و گلزارهای شهدا در استان، اظهار داشت: متاسفانه مکان یابی درستی در خصوص یادمان‌های شهدا در استان انجام نشده است.
مشاور امور ایثارگران استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تپه نورالشهدای شهر یاسوج در نقطه دور از دسترس مردم است و فضاسازی آن مطلوب نیست.
وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک وظیفه همگانی است، بیان کرد: ترویج موثر فرهنگ،ایثار و شهادت به اقدامات ظریف،هنرمندانه و شناخت صحیح از گروه‌های هدف به اطلاع رسانی نیاز دارد.
داربام تصریح کرد: مردم شهید پرور کهگیلویه و بویراحمد همواره مدافع آرمان‌های امام و انقلاب بوده اند و بدون شک این بار همچون گذشته با حضور پرشور خود در آیین تشییع شهدا گمنام بار دیگر با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت خواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه امسال عملیات برق رسانی به ۱۶ گلزار شهدای استان انجام شد، عنوان کرد: پراکندگی، صعب العبور بودن بعضی گلزارها و کمبود اعتبار از مهم‌ترین مشکلات برای تجهیز و ساماندهی گلزارهای شهدا در این استان است.
داربام گفت: پاسداری از آرمان های شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه‌ای همگانی است و باید تلاش شود تا تمامی دستگاه‌های در یک جهت و با برنامه ریزی مشخص بتوانند سیاست‌ها و برنامه‌های لازم در خصوص ساماندهی وضعیت جامعه ایثارگران در استان را انجام دهند.
 
 
 
افزایش بی‌سابقه مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد/ضرورت مشارکت و عزم عمومی برای مدیریت مصرف برق در استان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به افزایش بی‌سابقه مصرف برق در سال جاری، بر ضرورت مدیریت مصرف برق در استان تاکید کرد.
داوود راهزادی اظهار کرد: حامل‌های انرژی از موارد مهم و موثر در ادامه حیات بشر هستند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، آب، برق و گاز را از مهم‌ترین حامل‌های انرژی و مورد نیاز مردم عنوان کرد و بیان داشت: این منابع تمام‌شدنی بوده و لازم است در مصرف آنها صرفه‌جویی شود.
وی برق را از موارد اساسی و مورد توجه دانست و گفت: میزان مصرف برق در استان با افزایش بی‌سابقه‌ای نسبت به سال‌های گذشته رو به رشد است.
این مسوول این رشد و افزایش را نگران‌کننده دانست و بر توجه و ضرورت مدیریت مصرف برق در استان تاکید کرد.
راهزادی، افزایش تعداد مشترکان برق، انشعابات غیر مجاز و گرد و خاک‌ها را از عوامل موثر در مصرف برق عنوان کرد و بیان داشت: مردم باید برای مصرف بهینه و صرفه‌جویی در این منبع مهم مشارکت و همکاری لازم را داشته باشند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، بخش کشاورزی را از دیگر عوامل موثر در افزایش مصرف برق بیان کرد و یادآور شد: کشاورزان باید سعی کنند در زمان اوج مصرف برق (۱۹ تا ۲۳ شب) از پمپ‌های کشاورزی استفاده نکنند.
وی در ادامه به نصب کنتورهای هوشمند در استان اشاره کرد با بیان اینکه این کنتورها در با هدف بهینه‌سازی و کنترل مصرف برق در استان نصب شده‌اند، گفت: افزون بر یک هزار و ۱۰۰ کنتور هوشمند در استان نصب شده است.
این مسوول، مدیریت مصرف، کاهش نرخ تلفات انرژی و قرائت از راه دور را از مهم‌ترین ویژگی‌های نصب این نوع کنتورها دانست و تصریح کرد: این اقدام در قالب «طرح فهام» در مناطق مختلف استان صورت گرفته است.
راهزادی اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی برای مدیریت، صرفه‌جویی و استفاده بهینه از حامل‌های انرژی را نیازمند مشارکت و عزم عمومی و همگانی دانست و بر همکاری و اقدام همه ابزارهای اطلاع‌رسانی در این حوزه تاکید کرد.
وی ائمه جماعات، صدا و سیما، آموزش و پرورش، دانشگاه، اصحاب رسانه، تشکل‌ها مردمی و مبلغین را از مهم‌ترین عوامل موثر در نهادینه کردن فرهنگ درست مصرف کردن حامل‌های انرژی عنوان کرد.
 
بازخوانی سیره عملی شهدا رمز نجات جوانان از آسیب‌های اجتماعی است
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازخوانی سیره عملی شهدا رمز نجات جوانان از آسیب‌های اجتماعی است.
فتاح محمدی در نشست هماهنگی تشییع شهدای گمنام کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: حضور شهدا در شهر سبب ایجاد فضای معنوی و یادآوری خاطرات هشت سال دفاع مقدس است.
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت تبیین افکار و اندیشه‌های شهدا تاکید کرد و گفت: انتشار آثار شهدا سبب می‌شود که نسل‌های آینده بتوانند از آن زمان و افکار و اندیشه‌های آن روز استفاده کافی را داشته باشند.
محمدی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی بیان کرد: بدون شک معرفی سیره عملی شهدا این آسیب‌ها را کاهش داده و رمز نجات جوانان از این انحرافات است.
وی تصریح کرد: جوانی که با آرمان‌های امام و شهدا آشنایی کامل داشته باشد و شهدا را الگوی خود قرار دهد ، در برابر ناهنجاری‌های اجتماعی بیمه می‌شود.
محمدی با اشاره به صف آرایی دو جبهه حق و باطل در شرایط کنونی در کشور، بیان کرد: میدان جهاد و شهادت در جامعه ما باز است حال هر فرد باید ببیند در کجای این میدان قرار دارد.
معاون استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: انتظار می‌رود تمامی دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری هرچه بهتر آیین تشییع این دو شهید گمنام در استان با همدیگر تعامل و مشارکت داشته باشند.
 
سایت دفن زباله دوپشته دشت‌روم شهرستان بویراحمد ساماندهی می‌شود
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد از ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشت‌روم در شهرستان بویراحمد خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه بیش از ۱.۵ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است.
عبدالکریم عزیزی در نشست هماهنگی مانور بزرگ پاکسازی محیط شهر یاسوج با بیان اینکه پاکسازی یعنی زیباسازی و زیباسازی به معنای آلایش و پیرایش شهری است اظهار داشت: در شهرداری یاسوج حدود دو یا سه معاونت مشغول بحث اصلاح و پاکسازی هستند.
وی افزود: زباله‌ها، نخاله‌ها و پسماندهای شهری، اصلاح تابلوهای تبلیغاتی و همچنین پوسترهای تبلیغاتی که در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورا در فضای شهر نصب شده و بحث سرویس و مبلمان شهری در بحث پاکسازی می‌تواند مدنظر قرار بگیرد.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: زباله‌ها و نخاله‌ها از بیرون از محدوده شهر یاسوج تا درون شهر مشکلات زیادی را ایجاد کرده و نیازمند ساماندهی است.
عزیزی عنوان کرد: در سال ۹۵ از محل اعتبارات قانون بودجه دولت بیش از ۱٫۵ میلیارد تومان به استان اختصاص داده شد که این اعتبار برای ساماندهی پسماند شهری در اختیار شهرستان بویراحمد و شهرداری مادوان قرار گرفت.
وی ابراز کرد: امسال هم اعتبار خوبی از سوی سازمان شهرداری‌ها به استان اختصاص داه شده که قرار است در اختیار سایر شهرداری‌های استان قرار گیرد.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد در مورد چگونگی برگزاری مانور پاکسازی شهر یاسوج از زباله و نخاله هم گفت: تقسیم‌کار و شرح وظایف دستگاه‌ها به خوبی انجام شود تا شاهد اقدام تأثیرگذاری در زمینه پاکسازی زباله‌ها و نخاله‌ها از سطح شهر یاسوج باشیم.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست گفت: سیاست سازمان شهرداری‌ها این است که در هر استان تنها چند مکان برای ساماندهی پسماند در نظر گرفته شده و مکان‌های زیادی به این کار اختصاص پیدا نکند که در این راستا، در استان کهگیلویه و بویراحمد می‌توانیم سه مکان به عنوان محل دفن بهداشتی زباله‌ها داشته باشیم.
پژمان نیک‌اقبالی افزود: اعتبارات سال گذشته که از سوی سازمان شهرداری‌ها برای ساماندهی پسماند به استان اختصاص یافت را در اختیار شهرداری مادوان و منطقه سررود قرار دادیم، که طبق توافق انجام شده بین شهرداری مادوان و شهرداری یاسوج قرار شد این اعتبارات برای ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشت‌روم در اختیار شهرداری یاسوج قرار گیرد.
وی با بیان اینکه مقدمات اجرای پروژه ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشت‌روم آماده شده، گفت: امسال هم اگر اعتباری اختصاص داده شود در اختیار سایر شهرداری‌های استان قرار گرفته و یا همین طرح را ادامه می‌دهیم.
کسب دو مقام برتر جشنواره ملی فانوس توسط هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی
مسوول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: هنرمندان هم‌استانی ما توانستند دو مقام برتر نخستین جشنواره ملی هنری فانوس در دو رشته مختلف را کسب کنند.
ربیع‌الله اصالت‌فر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون در عرصه‌های مختلف استانی، منطقه‌ای و کشوری به خوبی درخشیده‌اند.
مسوول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد هنرمندان استان را دارای استعداد و توانایی بسیار بالا دانست و گفت: هنرمندان ما در همه رشته‌ها توانمندی داشته و آنرا نشان داده‌اند.
وی با تاکید بر شناسایی و استفاده از این ظرفیت‌ها، گفت: زبان هنر می‌تواند در جامعه موثر بوده و اثرگذاری خوبی داشته باشد.
این مسوول هنرمندان را قشر موثر در جامعه بیان کرد و یادآور شد: هنرمندان با قلم و هنر خود می‌توانند در حوزه‌های مختلف به خصوص آسیب‌های اجتماعی موثر بوده و نقش‌آفرینی کند.
اصالت‌فر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره ملی هنری «فانوس»، گفت: آیین اختتامیه این جشنواره با حضور سردار «بهمن کارگر»، رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در مجتمع فرهنگی تفریحی ساری برگزار شد.
مسوول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: «صادق شیخ‌ممو» هنرمند برجسته هم‌استانی با کسب مقام نخست این جشنواره افتخاری دیگر برای استان ما رقم زد.
وی، گفت: این هنرمند با خلق اثر زیبا و هنری خود در بخش خوشنویسی (رشته نستعلیق) توانست مقام نخست، تندیس و دیپلم افتخار این جشنواره را از آن خود کند.
اصالت‌فر «علی‌اکبر عبدیانی» را دیگر هنرمند برتر در این جشنواره عنوان کرد و بیان داشت: این هنرمند هم‌استانی نیز در بخش نمایش صحنه‌ای (کارگردان نمایش «پاییز نگفته») مقام دوم این جشنواره را کسب کرد.
این مسوول هنرمندان استان را نیازمند توجه و حمایت دانست و خاطرنشان کرد: هنرمندان ما همیشه با دست خالی آثار زیبا و بی‌نظیر خلق کرده و توانسته‌اند اثرگذاری مطلوبی در جامعه ایجاد کنند.
اصالت‌فر ضمن تبریک به «صادق شیخ‌ممو» و «علی‌اکبر عبدیانی» برای کسب این مقام‌ها، یادآور شد: امیدواریم دیگر هنرمندان ما نیز مانند این دو هنرمند در عرصه‌های مختلف درخشیده و برای استان افتخارآفرینی کنند.
 
آغاز تست انتخابی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در رده‌های مختلف سنی
تست انتخابی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در رده‌های سنی جوانان، امید و زیر ۲۳ سال از شنبه ۲۴ تیرآغاز شد.
تست انتخابی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در رده‌های سنی جوانان، امید و زیر ۲۳ سال از شنبه ۲۴ تیرآغاز شد.
بر اساس این گزارش، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از روز شنبه با شروع تست از بازیکنان علاقمند در رده‌های سنی جوانان، امید و زیر ۲۳ سال رسما برای فصل ۹۷-۹۶ استارت می‌زند.
تست‌گیری از بازیکنان این رده‌های سنی از ساعت ۱۸ روز شنبه ۲۴ تیر ۹۶ در استادیوم شهدای نفت و گاز گچساران زیر نظر سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان انجام می‌شود.
این تست‌گیری ۳ روز ادامه دارد و روز دوشنبه ۲۶ تیر۹۶ به پایان می‌رسد و تیم فوتبال به همراه بازیکنان انتخاب شده در مرحله اولیه تست‌گیری به اردوی آماده سازی ۱۰ روزه اعزام می‌شود.
همچنین اعلام شده امکان خط خوردن بازیکن منتخب مرحله اول تست‌گیری در اردوهای آماده سازی دیگر امکان پذیر است و انتخاب در مرحله اولیه تعهدی جهت جذب بازیکن برای باشگاه ایجاد نمی‌کند و بازیکنانی قرارداد خود را با این تیم نهایی می‌کنند که از نظر تست پزشکی و سلامت بدنی نیز تاییدیه پزشک معتمد باشگاه را جلب نمایند.
تاکنون هیئت‌های فوتبال شهرهای مختلف استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس و خوزستان آمادگی خود را برای اعزام بازیکنان این رده سنی به تست انتخابی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اعلام کرده‌اند.
بنابر اعلام امور ورزش نفت و گاز گچساران تنها بازیکنانی می‌توانند در تست انتخابی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران شرکت کنند که کارت بیمه ورزشی سال ۹۶، شناسنامه و کارت ملی عکس دار در روز تست گیری به همراه خود داشته باشند.
همچنین امور ورزش نفت و گاز گچساران اعلام کرده هیچ‌گونه تعهدی برای اسکان بازیکنان تستی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران ندارد.
 
 
توضیحات رئیس بهزیستی چرام درباره خانواده معلول سوژه گزارش/بهزیستی در حد توان اعضای این خانواده را حمایت می‌کند
رئیس بهزیستی چرام با بیان اینکه این اداره مطابق دستورالعمل و در حد توان به اعضای زیر پوشش خدمات‌رسانی می‌کند، گفت: نسبت به بررسی پرونده مادر خانواده و واگذاری ویلچر به خواهر معلول اقدام خواهد شد.
در پی انتشار گزارش با عنوان «روایت آه و اشک دردمندترین خانواده دهدشتی/زندگی ۳ عضو در سایه غول سرطان و معلولیت/دختری که جوانی خود را وقف پرستاری عزیزانش کرده است» در خبرگزاری فارس اینجا بخوانید،رئیس اداره بهزیستی چرام توضیحاتی ارائه داده است.
عزیز راکبی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره مشکلات این خانوده اظهار داشت: علی خشت‌زر مجرد و یکی از مراجعه کنندگان به بهزیستی چرام در سال ۹۰ بوده که برای رسیدگی پرونده و تعیین شدت معلولیت به کمیسیون توانبخشی ارجاع داده شد.
رئیس اداره بهزیستی چرام افزود: با توجه به اینکه وی بر اساس دستورالعمل سازمان بهزیستی حائز شرایط تحت حمایت نبود در کمیسیون مربوطه رد شده و تاکنون با وجود چندین بار مراجعه و درخواست بررسی امکان قرار گرفتن در چرخه حمایت بهزیستی وجود نداشته است.
وی، خاطرنشان کرد: به رغم اینکه مددجوی بهزیستی نیست اما طی سال‌های ۹۴ و ۹۶ این نهاد با پرداخت کمک‌های موردی از این بیمار حمایت کرده است.
این مسؤول تصریح کرد: خانم دلبر خشت‌زر عضو دیگر خانواده که معلول جسمی، حرکتی است از خدمات حمایتی بهزیستی استفاده می‌کند و سال گذشته هم ۳۰ میلیون ریال کمک هزینه مسکن به طور بلا عوض و امسال دو میلیون ریال کمک موردی به این خانم پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه این عضو خانواده تاکنون برای پرونده درمانی به بهزیستی مراجعه نکرده است، گفت: در صورت ارائه مدارک دال بر عمل جراحی سرطان سینه بهزیستی درصدی از هزینه انجام شده را پرداخت خواهد کرد.
راکبی‌زاده همچنین اعلام کرد این اداره فردا یک دستگاه ویلچر به خانم معلول حرکتی، جسمی اهدا خواهد کرد.
رئیس اداره بهزیستی چرام افزود: مادر خانواده هم برای تشکیل پرونده معلولیت اعصاب و روان درخواستی ارائه نداده است، اگر مراجعه کند پرونده وی در اسرع وقت در کمیسیون مطرح و مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.
راکبی‌زاده تصریح کرد: بهزیستی در حد توان و مطابق با دستورالعمل سازمان به جامعه هدف خدمات‌رسانی می‌کند می‌طلبد خیرین و مردم نوعدوست این خانواده نیازمند را یاری رسانند.
 
کهگیلویه و بویراحمد میدان ویژه خرید و فروش دام ندارد
مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان میدان ویژه خرید و فروش دام ندارد که در این زمینه پیگیر راه اندازی این میدان هستیم.
مجید علیپور اظهار داشت: دام عشایر و روستائیان کهگیلویه و بویراحمد در میدان‌های خرید و فروش دام‌ سایر استان‌های کشور از جمله فارس و خوزستان فروش می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه از هیچ تلاشی برای راه اندازی میدان ویژه خرید و فروش دام در یاسوج دریغ نمی‌کنم بیان کرد: در صورت همکاری کشتارگاه یاسوج در سال گذشته شاهد راه اندازی این میدان بودیم.
علیپور ابراز کرد: جامعه عشایری این استان با جمعیتی افزون بر ۷۰ هزار نفر و داشتن بیش از یک میلیون راس دام ۶۰ درصد گوشت قرمز مورد نیاز بازار را تامین می‎کند.
مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت برای جامعه عشایری مصوب شده که به طور حتم بین ۸ تا ۱۰ درصد این میزان به این استان اختصاص داده می‌شود.
علیپور ادامه داد: سال گذشته ۸ میلیارد تومان تسهیلات زنجیره تولید به استان اختصاص یافت که توانستیم در زمینه جذب رتبه اول کشور را در بین استان‌های کشور کسب کنیم.
وی از پروار ۳۴ هزار راس دام در سال ۹۵ خبر داد و افزود: به طور خاص ۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان تسهیلات در اختیار شبکه‌های تعاونی عشایری استان قرار گرفت.
امکان بحران آب در یاسوج و مادوان وجود دارد
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد روند مصرف بی رویه آب در دو شهر یاسوج و مادوان را نگران کننده دانست و گفت: در صورت ادامه این روند تنش فعلی آب در این دو شهر در سال‌های آینده به بحران تبدیل می‌شود.
سیدعلی لدنی‌نژاد با بیان اینکه برای تامین آب شرب شهروندان در فصل تابستان و شرایط تنش آبی باید اهتمام بیشتری انجام شود اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه اندیشیده شده و امیدواریم تامین و توزیع آب شرب شهروندان به بهترین نحو انجام گیرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: بخش زیادی از مدیریت مصرف آب شرب متوجه شهروندان بوده و جا دارد که شهروندان با رعایت الگوی صحیح مصرف آب شرب از هدر رفت این کالای حیاتی جلوگیری کنند.
لدنی‌نژاد با بیان اینکه عبور از وضعیت تنش آبی و کاهش اثرات آن بدون همکاری مردم امکان‌پذیر نیست، تصریح کرد: در حالی که به دلیل نوسان و کاهش فشار آب شهروندان به خصوص در شهرهای یاسوج و مادوان در مواردی با مشکلاتی مواجه می‌شوند برخی افراد با بی توجهی با مصارف غیر ضرور موجب هدر رفت آب شرب و افزایش مشکلات مربوط به تنش آبی می‌شوند.
وی اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و توجیه شهروندان در زمینه مصرف بهینه آب و آشنایی مردم با واقعیت‌های تولید و توزیع آب شرب را بسیار مهم دانست و گفت: مدیران و کارشناسان آب و فاضلاب باید از هر ابزاری برای ترویج مصرف بهینه آب و آشنایی مردم با واقعیت‌های پیرامون آب در حوزه‌های مختلف به خصوص شرب استفاده کنند.
لدنی‌نژاد با بیان اینکه آب آشامیدنی مورد نیاز بخش عمده‌ای از جمعیت مناطق شهری استان از طریق سفره‌های زیرزمینی تأمین می‌شود تصریح کرد: هم اکنون به‌ جز بخشی از آب شرب شهروندان دوگنبدانی که از طریق سد کوثر تأمین می‌شود، آب شرب مورد نیاز سایر شهروندان استان از طریق چاه های عمیق و چشمه‌ها تامین می‌شود.
 
پیگیر راه اندازی موسسه آموزش عالی سلامت در شهرستان کهگیلویه هستم
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیگیر راه اندازی موسسه آموزش عالی سلامت در شهرستان کهگیلویه بوده و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم.
اورنگ ایلامی اظهار داشت: موسسه آموزش عالی گچساران فعال و در رشته بهداشت دهان و دندان دانشجو می‌پذیرد به طوری که امسال ۱۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی و ۵ میلیارد ریال نیز هزینه جاری برای این موسسه در نظر گرفتیم.
وی با تاکید بر اینکه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه موظف به پیگیری برای راه اندازی موسسه آموزش عالی سلامت در دهدشت است بیان کرد: با توجه به اینکه برخی رشته‌ها بازار کار ندارند بنایمان در این موسسه‌ها رفتن به سمت رشته‌های با بازار کار مناسب شامل شنوایی سنجی، فیزیوتراپی، بینایی سنجی، خدمات بیمارستانی است.
ایلامی ابراز کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده توانستیم مجوز مجتمع آموزشی را بگیریم و برای سال تحصیلی جدید دانش آموز ابتدائی، متوسطه اول و دوم با معدل بالا پذیرش شود.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با ابراز نگرانی از عدم پرداخت یکساله مطالبات پزشکان خانواده و ...افزود: با پیگیری‌های انجام شده ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از معوقات این افراد در شهرستان کهگیلویه پرداخت می‌شود.
ایلامی تصریح کرد: از ۵۵ پروژه عمرانی طرح تحول سلامت ۱۹ مورد در شهرستان‌های ۴ گانه واقع شده که از این تعداد ۱۰ پروژه مربوط به دهدشت است.
وی از افتتاح و بهره‌برداری دو پروژه اورژانس و پلی کلینیک دهدشت در هفته دولت خبر داد و گفت: هم اکنون پروژه‌های پلی کلینیک تخصصی، بلوک زایمانی و اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت به ترتیب ۸۰، ۳۵ و ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

......
Iran, Islamic Republic of
خوا و ای سایت خبری نخو سیچه نظر مردمه نیزنیت
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
مادوان در طول شبانه روز فقط دو ساعت آب دارد.
Iran, Islamic Republic of
مجتمع اموزش عالی سلامت دهدشت مجوز داشته دانشجو ونحوه پذیرش ان هم معلوم شده است پیگیری دیکری چه است که نیاز باشد همه چیزانجام شده
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1