تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب : ۲۶۰۴۱۲

باقری نشست برنامه ریزی را ترک کرد/کاهش اعتبار گردشگری بویراحمد

۱
۰
کبنا ؛شورای برنامه‌ریزی شهرستان بویراحمد صبح امروز با حضورغلام محمد زارعی رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی ،رئیس سازمان برنامه بودجه استان ،فرماندار و برخی از مدیران کل و دستگاهای عضو در فرمانداری بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج ،در این نشست محمود باقری مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان به نشانه اعتراض به تصمیمات نوروزی رئیس برنامه بودجه استان جلسه را ترک کرد.
دبیرکارگروه گردشگری هدف از ترک جلسه را کاهش اعتبارات گردشگری شهرستان بویراحمد عنوان کرد.
وی گفت:مگر می شود گردشگری در استان محور توسعه باشد و تمام مقامات کشور بر ایجاد زیر ساخت های گردشگری تاکید کنند ولی ۵۰درصد اعتباران آن کاهش پیداکند.
باقری با بیان اینکه شهرستان بویراحمد ودنا فقط در سه روز تعطیلات عید فطر یک میلیون گردشگر را میزبانی میکنند و در این شهرستانها نیاز به ایجاد زیر ساخت ها داریم و لی امروز شاهد این هستیم که توسط برنامه بودجه استان ۴۶درصد کاهش شاخص اعتبار مصوب کردند .
باقری با بیان ایکنه از سال ۹۳تا سال ۹۶بالغ بر ۷۰درصد کاهش اعتبار داشتیه ایم گفت:از فصل ۲۷توزیع اعتبارات اداره کل میراث فرهنگی استان جایگاه ۲۰را دارد این در صورتی است که در آمایش استان جز سه محور اصلی توسعه استان است.
بر پایه این گزارش نماینده بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی در چند روز پیش در نطق خود پیشنهاد داده بود با توجه به پتانسیل های گردشگری در بویراحمد ودنا این دو شهرستان به منطقه ازاد تبدیل شود که با این کاهش اعتبار توسط سازمان برنامه بودجه استان احتمال اینکه این پیشنهاد عملی نشود زیاد است .
لازم به یاد اوری است فرماندار شهرستان بویراحمد هم چندی پیش از نحوه توزیع اعتبار در شهرستان بویراحمد نیز به سازمان برنامه بودجه استان اعتراض کرد
 
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهري
Iran, Islamic Republic of
گویا ترک جلسه مد شده!!!اون از شورای برنامه ریزی دنا واینم از بویراحمد...یه مدیر در مرحله اول باید شم و پرستیژ مدیر بودن رو داشته باشه و منطق حکم میکنه با حرف وگفتگو موضوع حل بشه نه اینکه قهر کنی و بزنی بیرون
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1