تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۱۱
کد مطلب : ۲۵۹۶۴۹

توزیع ۲۳۴ میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی در بهمئی (+تصاویر)

۱
۰
کبنا ؛اعتبارات تملک دارائی‌های سرمایه ای سال ۹۶ به مبلغ ۲۳۴ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال بین دستگاه‌های اجرائی شهرستان بهمئی توزیع شد.
فرماندار بهمئی در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان، با تقدیر از تلاش‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به منظور پیگیری طرح‌های عمرانی شهرستان، تکمیل و راه اندازی طرح‌های نیمه تمام بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی و جلوگیری از تصویب و اجرای هر گونه طرح جدید را از مهم‌ترین مصوبات این نشست برشمرد، و گفت: بیشترین میزان اعتبارات در حوزه‌های راه و شهرسازی، خدمات کشاورزی، بنیاد مسکن، خدمات شهری و آموزش و پرورش اختصاص یافته است.
علی اکبر فرهنگی نسب با بیان اینکه، اشتغال و رفع معضل بیکاری و خروج شهرستان بهمئی از بن بست، از مهم‌ترین مطالبات و خواسته‌های مردم این منطقه است، گفت: اشتغال، رفع بیکاری، توجه به قشر معلم، کارگر، کشاورز و مدیریت صحیح آب از مهم‌ترین این مطالبات است که ما برنامه امسال را بر این اساس طراحی و بودجه‌ها را تقسیم نمودیم.
وی با تاکید بر توسعه راه‌های ارتباطی استان و شهرستان، توسعه راه‌ها را از مهم‌ترین زیرساخت‌های دستیابی به رشد و توسعه هر منطقه برشمرد، و گفت: مسوولان باید در بهسازی و توسعه محورهای ارتباطی اهتمام بیشتری به کار گیرند.
وی همچنین در پاسخ به برخی از مباحث مطرح شده این روزها توسط برخی از مسئولان استانی و شهرستانی در خصوص تخصیص یک سوم از بودجه نفت به شهرستان‌های صادر کننده گفت: آیا عدالت این است که ما در شهرستان بهمئی، گرما و دود و آلایندگی‌های مربوط به نفت را تحمل کنیم و دیگر شهرستان‌ها هم مثل ما و برابر با ما از آن اعتبار استفاده کند.
فرماندار بهمئی با اشاره به اینکه، عدالت این است که باید بخش عظیمی از اعتبارات نفت فقط مخصوص شهرستان‌های صادر کننده این محصول از جمله شهرستان بهمئی باشد، گفت: در این مورد از آقای تاج گردون نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت به منظور پیگیری مطالبات مردم و حمایت از مناطق نفت خیز صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.
تکمیل طرح‌های نیمه تمام بخش‌های مختلف، تلاش جدی در افزایش بهره وری عوامل تولید در عرصه‌های مختلف به منظور کاهش هزینه‌های تولید، توجه ویژه به تغییر الگوی کشت محصولات کشاورزی با توجه به شرایط منطقه ای و اقلیمی و محدودیت شدید منابع آب، از مهم‌ترین مصوبا این نشست بود.
گزارش: مسلم مختاری
نام شما

آدرس ايميل شما

دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
آخه چه ربطی به تاجگردون داره.تاجگردون تا حالا به کدوم بهمئی یه پست کوچک داده!؟بهمئی ها فقط خوب به تاجگردون رای میدن.
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1