تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۲۵۸۷۳۳

اعتبارات لنده همانند حروف «والی» خوانده نمی‌شوند / مدیران پاشنه‌ها را بکشند

۶
۰
کبنا ؛فرماندار لنده گفت: توزع اعتبارات در استان نا عادلانه و با تبعیض همراه بوده و با توجه به عدم توزیع اعتبارات نفت در میان شهرستان‌ها خواهان پیگیری مجدد موضوع اکتشاف چاه نفت در کوه سیاه لنده هستیم.

دارا کریمی‌نژاد ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان لنده با اشاره به عملیات روکش اسفالت جاده لنده به سوق گفت: تا پایان هفته روکش جاده لنده به سوق اجرایی خواهد شد.
وی افزود: پروژه جاده لنده به تشان در دست بررسی بوده و مراحل پایانی خود را سپری می‌کند که امیدواریم با تلاش مسؤولان به سرانجام برسد و شاهد خروج شهرستان از بن بست باشیم.
فرماندار لنده به گازرسانی روستاهای پر جمعیت شهرستان لنده اشاره و تصریح کرد: در آینده نزدیک پروژه گازرسانی به روستاهای قیام، چهارراه و ... کلنگ‌زنی خواهد شد.
کریمی‌نژاد به مشکلات اعتباری ادارات شهرستان نیز اشاره و یادآور شد: فرمانداران در تخصیص بودجه و متن آن جایگاهی ندارند، تنها اعتبارات ابلاغی که مانند حروف والی نوشته می‌شوند و خوانده نمی‌شوند را اعلام می‌کنند.
وی خاطر نشان کرد: هیچگونه هماهنگی میان مدیران کل و فرمانداران در خصوص توزیع اعتبارات و پروژه‌ها وجود ندارد و بدون توجه به اولویت‌های شهرستان اعتبارات توزیع می‌شوند.
فرماندار شهرستان لنده به موضوع اعتبارات نف اشاره و ادامه داد: در سطح کلان می‌گویند اعتبارات نفت برای هر استان باید توزیع شود ولی در سطح استان تنها به دو شهرستان اختصاص می‌یابد که این امر باعث نارضایتی عمومی از تبعیض در توزیع بودجه‌ها شده است.
کریمی‌نژاد در ادامه به بحث نفت کوه سیاه لنده اشاره و گفت: اکتشاف نفت در کوه سیاه باید جدی گرفته شود و نسبت به حفاری در این منطقه لازم است با جدیت اقدام شود.
*اتمام حجت فرماندار لنده با مدیران کم کار/پاشنه‌ها را بکشیم و کار کنیم
فرماندار لنده در ادامه به کم‌کاری برخی مدیران در شهرستان اشاره و افزود: مدیران باید پاشنه‌ها را کشیده و کار کنند، لنگان لنگان کار کردن درست نیست.
وی افزود: سه ماه به مدیران کم کار شهرستان وقت داده می‌شود که خود را به مدیران پر تلاش برسانند و با اقدامات صحیح به مردم خدمت کنند.
کریمی‌نژاد با اشاره به مظلومیت فرهنگ در شهرستان لنده ادامه داد: مدیران شهرستان باید اعتبارات فرهنگی خود را در اختیار گروه‌های فرهنگی و هنری قرار دهند و حمایت همه‌جانبه خود را از آنها داشته باشند.
وی به راه‌اندازی ستاد بازسازی عتبارات عالیات شهرستان اشاره و گفت: همه ادارات باید هرچه سریعتر نسبت به انجام تعهدات و وظایف خود در کمیته‌های اعلامی و ابلاغی اقدام و این ستاد را در شهرستان حمایت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تقوی-دلی مهرجان
Iran, Islamic Republic of
سلام برفرمانداردانا وفهیم لنده

کاشکی مدیران استانی ازدانایی شمابخوبی خبرداشتندوقدرتان رامیدانستندوبرصدرمصطبه ی تصمیم گیری یهای استان قرارت میدادند.اگرچه درلنده ای ولی بنده که درشیرازم،هرخبری ازشمادرسایتهامیبینم،حتمابایدبخوانم،چون میدانم ازسردردمندی وباآگاهی دنبال حل مشکلاتی.
خدابه همراهت
جوان
Iran, Islamic Republic of
جدیدا سایت کبنا شده حامی فرماندار ضعیف لنده! رسالت خودتون حفظ کنید. اگه بر حسب صداقت پیش میروید از ایشون بخواهید در مدتی که فرمانداری لنده بر عهده دارند چه کارهای برا این شهرستان محروم انجام دادن
دانشجوی دکتری نفت
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای کریمی
خواهشن غیر تخصصی حرف نزنید حداقل مشاوره بگیرید بعد صحبت کنید
مگر اکتشاف و حفاری نیاز پیگیری فرماندار داره
اصلا چنین چیزی در حیطه اختیارات شما نیست عزیزم
وزارت نفت بر اساس قوانین و اولویت های خاص زمین شناسی و ژیوپلیتیکی اقدام به اکتشاف و استخراج سفره های نفتی میکنه.
بازنشسته لنده
Iran, Islamic Republic of
ش...ر در تاریخ لنده هستید
لنده - اصلاح طلب واقعی
Romania
جناب آقای کریمی نژاد حضرتعالی انسانی علمی و سیاسی هستید اما درامورات اجرایی ضعیف و درامورات اداری وبرخورد بامتخلفان قاطع نشان داده نشدیدتابحال ..
همه منتظر تغییرات درحوزه مدیریتی لنده هستند و اگر دنبال پیشرفت لنده بودید وهستید که قطعا همینحوره باید از مدیران زیرمجموعه خودتان درفرمانداری شروع میکردید به تغییر و مابقی دستگاههای کم کار و ....رانیز همچنین ..همه میدانند که بعضی مدیران اجرایی حوزه فرمانداری چقدر چ ....هستند و فرصت طلب .
پیشنهاد میدم از فرمانداران گذشته عبرت بگیرید ...
مردم ازتون انتظارقاطعیت دارند ...
اصلاح طلب لنده
Romania
جناب آقای کریمی نژاد حضرتعالی فردی علمی -سیاسی هستید و رشته تحصیلتون حقوق ،
عامه مردم از جنابعالی دوانتظارمهم ،به حق واساسی دارند ؛
۱- تغییرات جدی درحوزه مدیریتی شهرستان بویژه مدیران زیرمجموعه خودتان در حوزه فرمانداری که دیگه مردم از دورزدنشان وچ. ..شان خسته شدند وتابلو شد حرفاشون
۲- برخوردجدی بامتخلفان و بویژه حق الناس .....رشته تان حقوق هست وخودتان پاک دست..امادربرخورد بازیر مجموعه قاطع نیستید اصلا ..
توصیه میشود سرگذشت فرمانداران گذشته را سرلوحه قراردهید ..
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1